Thursday, April 13, 2006
Παράδοση του Fenxs σημαίνει καθάρισμα ...

... και επειδή δεν μου λείπει η ex- και ξέρω και ότι τελικά μόνη μου θα το κάνω, ρώτησα τιμές!
Λοιοιοιοιπόν:
2 υπνοδωμάτια,
2 WC,
1 γραφείο,
1 living room,
κουζίνα en suite,
KAI σκάλες.
140 τετραγωνικούλια (άδειος χώρος) ...
Εσείς πόσα θα δίνατε για το καθάρισμα ; ; ; Σκεφτείτε το maximum και το συζητάμε ;-)

Παρασκευή σε εμάς σήμερα ;-)
[γγκκκρρρ και ομιλία το απόγευμα ...
σνιφ, κλαψ, λυγμ]

______________________
χαχαχα μόλις τηλεφώνησα και σε υδραυλικούς ... Μα είναι δυνατόν;;;
posted by KV @ 1:43 pm  
16 Comments:
  • At 4/13/2006 02:47:00 pm, Blogger vasvoe said…

    θα έδινα το ανάλογο των ωρών που θα έπαιρνε το καθάρισμα. τουτέστιν 140 τετραγωνικά -άδεια- υπάρχουν βέβαια και τα κουφώματα, παράθυρα, μπάνια, κουζίνα...


    ε, πάνω από τέσερεις ώρες δεν παίρνει ρε συ να το καθαρίσεις! άντε και πέντε άμα είναι καμιά εντελώς αργόσχολη (αλλά σε αυτή τη περίπτωση δεν έχει μπόνους). Αν βάλω τώρα ότι σε κα8αρίστρια 8α έδινα το ελάχιστο 30 φράγκα την ώρα μας κάνει 120 φράγκα. Άντε δλδ να έδινα 150 μαζί με τα καθαριστικά και αν ήμουν ευχαριστημένη γενικά. (100 ευρά μας κάνει αυτό περίπου για τους υπόλοιπους).

    Εγώ προσωπικά θα έδινα τη δουλειά σε καθαρίστρια που εμπιστεύομαι -από αυτές που έχουν αυτασφάλιση όμως, μη τρέχω για ένσημα για μια φορά που τη χρειάστηκα- και όχι σε αυτά τα συνεργεία καθαρισμού που τις πληρώνουν ψίχουλα.

     
  • At 4/13/2006 05:10:00 pm, Blogger Unknown said…

    Φθηνιάρα η vas λοιπόν...
    Άρα άμα της προσφέρεις τα διπλά θα έρθει αυτή... :p

    (Vas, εγώ ξέρω ήδη τί της ζήτησαν... δεν το σχολιάζω... δεν μπορώ.... έπεσα κάτω όταν το άκουσα....)

    Οπότε λοιπόν από εκεί και τα 100 που μου είπες για τις άλλες μέρες;
    Λάβε υπ' όψην κυρία μου πόσο τιμολογείται ο ανρωπομήνας εργασίας μου στην ΕΕ, προσαύξησέ τον με βάση το βιογραφικό μου, να σου πώ εγώ μετά τί θα έπρεπε να δώκεις....

     
  • At 4/13/2006 06:54:00 pm, Blogger KV said…

    @ Vas μου καλά τα λες... Μπορεί αν βρω black money cleaner να είναι τόσα ...Μάντεψε όμως πόσα ζητάει η εταιρία!

    @ Darth το θέμα είναι ότι τελικά δεν υπάρχει ανθρωπομήνας εδώ !!!! Εσένα πάντως σου δίνω αυτά που συζητήσαμε ΑΝ βάλεις το αεροπλάνο εσύ!

     
  • At 4/13/2006 07:25:00 pm, Blogger Depsorama said…

    300 euro.

    Λάθος επάγγελμα μάλλον διάλεξα!
    :-) κάντο μόνη σου, και με τα ρέστα, πήγαινε και ψώνησε.
    Ψώνια, ψώνια, ψώνια!!!

     
  • At 4/13/2006 07:42:00 pm, Blogger snikolas said…

    Hahahaha… θα σου τα φάνε πάλι kv μου;

     
  • At 4/13/2006 08:35:00 pm, Blogger Unknown said…

    Και η Δέσποινα φθηνιάρα...
    ααααχ....
    Και τις δύο μαζί να πάρεις θα τελειώσεις νωρίτερα και θα δώσεις και λιγότερα...

    Άλλος;;;;

     
  • At 4/14/2006 02:25:00 am, Blogger vasvoe said…

    φθηνιάρα εγώ;; νταρθ το κανονικό που παίρνουν καθαρίστριες είναι 25 την ώρα μεικτά.

    και καλά τα λέει η κβούλα εδώ δεν υπάρχει επισήμως βασικός μισθός -αλλά Οκ στο περίπου είναι δυο χιλιάδες ευρά μεικτά. γύρω στα 3300 φράγκα. (ζεις αξιοπρεπώς)

     
  • At 4/14/2006 01:09:00 pm, Blogger Unknown said…

    Αν ακούσεις τί της ζήτησαν.... φθηνιάρα θα νοιώσεις....

     
  • At 4/14/2006 01:45:00 pm, Blogger KV said…

    @ Δέσποινα, 300 ευρώ θα ήταν καλά !!! Θα τους έδινα 300 και θα ψώνιαζα άλλα 300 για να το ξεπεράσω!!!!

    @ Νικόλα, όχι τίποτα αλλο αλλά όταν έρθεις δεν θα έχω λεφτά ούτε για ποτά !!!!

    @ Vas μου, στην Ζυρίχη μπορεί, εδώ οι μεταπτυχιακοί μας πέρνουν περισσότερα!!!

    @ Darth, περιμένω !

     
  • At 4/14/2006 02:14:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Ναι,ε;; Μμμ ενδιαφέρον προορισμός η γενεύη.

    (Στο Πολυτεχνείο Ζυρίχης οι PhD-Students παίρνουν μόλις λίγο πάνω από το βασικό)

    Κι εγώ που ήμουν σίγουρη πως η Ζυρίχη είναι σίγουρα η πιο ακριβή πόλη της γελαδοχώρας.

     
  • At 4/14/2006 09:49:00 pm, Blogger snikolas said…

    Ψιτ… δεν θέλω δικαιολογίες… δεν θέλω δικαιολογίες…

     
  • At 4/14/2006 10:56:00 pm, Blogger Melina's Art said…

    .. μετακομίζω ΤΩΡΑ και γίνομαι και καθαρίστρια δική σου προσωπική KVoula! Θα σου μαγειρεύω κιόλας! :p

    Παιδιά, εδώ οι καθαρίστριες πέρνουν 6 ευρώ την ώρα! ...
    Όλα είναι αναλογικά βέβαια.. αλλά και πάλι, η διαφορά μου φαίνεται τεράστια!

     
  • At 4/15/2006 01:53:00 pm, Blogger KV said…

    Guys
    ο μεταπτυχιακός μου παίρνει 3600 φράγκα after taxes, η καθαρίστρια 40 φράγκα την ώρα at least, και η εταιρία για όλο το σπίτι (140μ2) ζήτησε 1200!!! Ο υδραυλικός θέλει κάτι μεταξύ 300 και 500 για να συνδέσει το πληντύριο (ένα σωλήνα, όχι εγκατάσταση) και δεν τολμάω να πηγαίνω το Twingo για πολλά πολλά!!!! ΟΥΦ !

    Vas μου, εσείς είστε κάπως καλύτερα νομίζω!
    Νικόλα, έλα εσύ και κάτι θα κάνουμε !!!
    Κουρκουμπίνι, να κάνω εγώ το καθάρισμα να μου ζωγραφίσεις εσύ κάτι ;;;;;;;

     
  • At 4/16/2006 05:26:00 pm, Blogger Unknown said…

    Τα λες απότομα και θα έχουμε αυτοκτονίες....

     
  • At 4/17/2006 12:50:00 am, Blogger alombar42 said…

    Ρε πάτε καλά; 1200 φράγκα για να καθαρίσει το σπίτι; Και η καθαρίστρια 40 ΤΗΝ ΩΡΑ;
    Μήπως είστε χώρα του υπαρκτού σοσιαλισμού και δεν το ξέρετε; Μήπως σε βρήκαν κορόιδο; Μήπως μένεις στα "ακριβά προάστεια";

    Δε ρωτάς τον ιδιοκτήτη "πόσα θέλεις να στο παραδώσω as-is";

     
  • At 4/17/2006 02:58:00 pm, Blogger KV said…

    Καμηλιέρη μου, γιατί αυτοκτονίες;;;;;;;;;;;;

    Alombar μου, μακάρι να ήταν έτσι αλλά ... δυστυχώς απλά είναι όλα υπερβολικά ακριβά (εκτός από τα αμάξια και τα ηλεκτρικά!!!!) Η καθαρίστρια είναι τόσο throughout the canton και αυτό αν είναι αυτασφάλιστη ... αλλιώς έχεις έξτρα μπερδέματα !!!
    Κανένας σπιτονοικοκύρης δεν θα έπερνε το σπίτι as it is, γιατί απλά βαριέται να το κανονίσει αυτός αφού ο νόμος υποχρεώνει να το κάνεις εσύ!!! Σκούπες, φαράσια έτοιμα, στις 29 καθαρίζουμε (πληθυντικός της ευγένειας)!!!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.