Sunday, April 16, 2006
προβατάκια
Pretend Πάσχα, η πόλη άδεια και μουντή και οι ετοιμασίες ξεκίνησαν από νωρίς. Το Πάσχα εδώ, έστω και με την σφραγίδα pretend, είναι παράξενο. Μιλούσα με έναν φίλο χτες και του περιέγραφα το menu για την σημερινή συγκέντρωση ... Λείπει κάτι;; ρώτησα... "Ήλιος και θάλασσα". (Thanks K., always spot on. Μερικές φορές πρέπει να μάθεις να λες it will be lovely και ας μην το πιστεύεις απόλυτα, ΟΚ;;;)
Ο ήλιος είναι κρυμμένος σήμερα είναι αλήθεια, αλλά μέχρι το μεσημεράκι θα εμφανιστεί λαμπερός (έχω κάνει reservation από μέρες) και η pretend παίζει μια χαρά τον ρόλο της. Mε τον Νιαγάρα κάτω από το παράθυρό μου μάλιστα, είναι σαν να είμαστε δίπλα στην θάλασσα. Λείπουν οι ήχοι από το νησί, οι καμπάνες, τα βεγγαλικά, οι μυρωδιές, οι προετοιμασίες που κρατάνε εβδομάδες, όλα εκείνα τα μικρά που είναι συνεδεμένα με αυτές τις μέρες και -επειδή το Πάσχα πάντα γύριζα- λείπουν ακόμα περισσότερο οι άνθρωποι, οι συνήθειες και οι κινήσεις τους.
Δεν θα μελαγχολήσω, δεν θα μελαγχολήσω!!!!!!! Σε λίγο καιρό άλλωστε, θα είμαι στην Ελλάδα για ένα μικρό ταξίδι-αστραπή και μπορεί να μην μου έχετε κρατήσει τσουρέκι (αν και η μητέρα μου αμφιβάλλω, πέρυσι μου είχε καταψύξει μαγειρίτσα!!!) αλλά σίγουρα, ο ήλιος και η θάλασσα θα είναι εκεί!!!
ΟΚ, back to the menhir-kitchen έχω να ετοιμάσω pretend Πασχαλιάτικο τραπέζι!!!
Γιορτινές Καλημέρες και
Ευχές !!!
[ just to be sure: Μικρά, γκριζόασπρα, αντιπαθητικά, προβατάκια
το θυμάστε ότι πρέπει να αφήσετε τον ήλιο για μερικές ώρες ελεύθερο σήμερα,
έτσι;;; ]
posted by KV @ 9:57 am  
15 Comments:
  • At 4/16/2006 10:52:00 am, Blogger Unknown said…

    ?????????

    ΔΕΝ το σουβλίζεις στο βουνό;
    Ψέματα μας έλεγες;;;;;

     
  • At 4/16/2006 11:28:00 am, Blogger KV said…

    στο βουνό θα πάω για το Ελληνικό Πάσχα (βουνό meeting) και μετά ξανά βουνό! Να σου στείλω την agenda να μην μπερδεύεσαι;;;;;;;

     
  • At 4/16/2006 12:02:00 pm, Blogger zouri1 said…

    na peraseis kala,esto kai xoris ellada...

     
  • At 4/16/2006 12:17:00 pm, Blogger KV said…

    Σε ευχαριστώ Zouri1!!! Και ευχαριστώ για την επίσκεψη !!! Και εσύ να περάσεις καλά!!

     
  • At 4/16/2006 01:53:00 pm, Blogger Unknown said…

    E για στείλε γιατί δεν κάνουμε δουλειά έτσι...

     
  • At 4/16/2006 02:14:00 pm, Blogger vasvoe said…

    καλό πάσχα όπως και νά'ναι!!

     
  • At 4/16/2006 02:14:00 pm, Blogger vasvoe said…

    η καρτούλα άψογη!! ευχαριστώ :))

     
  • At 4/16/2006 11:19:00 pm, Blogger Xνούδι said…

    θα έρθεις Ελλάδα ε;;; Να κλείσω τραπέζι από τώρα;; Να κανονίσω;;;


    Κvούλα μου μάκια κοριτσάκι, να περνάς καλά και να έρθεις γρήγορα.

    Υπάρχουν κάποιοι που θα ήθελαν πολύ να σε γνωρίσουν

    (για μια....φίλη μου μιλάω με καταλαβαίνεις φαντάζομαι) ;-)


    τις χνουδοκαλησπέρες μου

     
  • At 4/17/2006 12:01:00 am, Blogger Markos said…

    Καλημέρα.
    Αυτό κι αν είναι αργοπορία ε; :)
    Δεν λέω Χριστός Ανέστη.
    Αυτό το αφήνω να ειπωθεί στην ώρα του !!!

     
  • At 4/17/2006 12:56:00 am, Blogger alombar42 said…

    Καλή η χορτοφαγία αλλά και λίγη χοληστερίνη δε βλάφτει, ε;
    :)

     
  • At 4/17/2006 03:25:00 am, Blogger Depsorama said…

    Χρόνια Πολλά κούκλα, και ευτυχισμένο pretend Πάσχα! Ελπίζω να περάσατε καλά!

     
  • At 4/17/2006 11:13:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλημερα καλη μου....
    μεγαλη πολυ μεγαλη καλημερα!!!
    ;))))

     
  • At 4/17/2006 02:53:00 pm, Blogger KV said…

    Καλημέρα, Καλημέρα!!!


    @ Darth μου, την συμπληρώνω και την στέλνω, αν και ...... δεν θα βοηθήσει και πολύ!

    @ Vas ελπίζω να πέρασες όμορφα καλή μου!!!

    @ Χνούδι μου, τον Ιούνιο! Η φίλη μου πολύ θα ήθελε να κλείσεις τραπέζι για να γνωρίσει την φίλη σου!!!! μάκια

    @ Μάρκο, Καλημέρα ! Και δίκιο έχεις, οι ευχές στην ώρα τους για να μην είναι pretend!!

    @ Alombar define "λίγη"!!!

    @ Δέσποινα όμορφα περάσαμε, καθόλου pretend plus έχουμε ξανά πάσχα την επόμενη εβδομάδα!


    @Μια πολύ Μεγάλη Καλημέρα και από εμένα Vasiliki μου!

     
  • At 4/17/2006 09:54:00 pm, Blogger Unknown said…

    Σού'πεσε βαρύ τ' αρνί και απέχεις σήμερις;;;;

     
  • At 4/18/2006 05:54:00 pm, Blogger KV said…

    μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.