Thursday, April 20, 2006
Εθελοτυφλώ ;;;
Ας υποθέσουμε ότι εκλέγομαι πρόεδρος των bloggers. Όχι της δικιάς μας (σας) επικράτειας, όόόόχι : παγκοσμίως (δικιά μου είναι η υπόθεση ότι θέλω την κάνω).

Ξυπνάτε ένα πρωΐ, το πρωΐ των blogoγών, έχετε πιει το προηγούμενο βράδυ (γιατί είσασταν όλοι στο party εκτός από εμένα και την γειτόνισσα) και αρχίζετε να σκέφτεστε ποιος θα σας εκπροσωπίσει στην βουλή των bloggers. Μέχρι εδώ καλά. Ενώ σκέφτεστε (λέμε τώρα, είστε ακόμα στον καφέ νούμερο 1 και αν) και προσπαθείτε να ανοίξετε ΚΑΙ τα δύο τα ματάκια, πηγαίνετε την πρωϊνή σας βόλτα στο monitor και εκεί banner up, down, στην μέση, στο πλάϊ ΚΑΙ διαγώνια διαφημίζουν το Al Dente {Αl-De-nte, Al-De-nte φωνές στο background}. ΜΟΜΑ το monitor, TATE's το έχω κάνει. Ένας πίνακας για κάθε γούστο. Tα γράμματα δε που αναφέρονται στο πρωϊνό μου post είναι αδυσώπητα τεράστια (πάντα ήθελα να χρησιμοποιήσω την λέξη αδυσώπητα, έτσι γράφεται;;;) και σας οδηγούν κατευθείαν εδώ. ΜΟΜΑ και το Al Dente (έχω ζητήσει βοήθεια από το Κουρκουμπίνι), γιορτινό !!! Tο κείμενο (που δεν θα μάθετε ποτέ ότι έγραψε η Κουρούνα) σας πείθει:

Είμαι η υποψήφια που σας ταιριάζει ... Απλό.
Πως δεν το σκεφτήκατε νωρίτερα;;;

Εκλέγομαι πανηγυρικά, το παίζω μετριόφρων (αλλά στέλνω mail επιπέδου λαχανακίου [:-)] Βρυξελλών στον Darth που ήταν ό άλλος υποψήφιος και πήρε μόνο τον ψήφο του και αυτόν της Αλεπουδίτσας, ήήήήή έτσι τουλάχιστον υποστηρίζει η Αλεπουδίτσα!) και την αμέσως ε π ό μ ε ν η μ έ ρ α :

* Ακυρώνω όλα τα monitor (δεν χρειάζεστε και πολλές πολλές πληροφορίες, σας αρκεί να έρχεστε στο Al Dente που στο ενδιάμεσο έχει γεμίσει διαφημήσεις)
* Aγοράζω blogger, wordpress, όλα τα συναφή, αν χρειαστεί και το Google (αυτό δεν είναι υπόθεση, πολύ θα ήθελα να αγοράσω το Google) και ... ακυρώνω μερικά blogs ... κατά λάθος,
* Εκδίδω και επιβάλω το νέο KVλεξικό. Απαγορεύω τις λέξεις που δεν μου αρέσουν, επιβάλλω όσες μου αρέσουν, φτιάχνω blogονομία και κλείνω όσους δεν ανταποκρίνονται (bye byee συνέταιρε)
* Εκδίδω και επιβάλω κώδικα θεμάτων (όχι να ξυπνάτε κάθε πρωΐ και να γράφετε ό,τι θέλετε... Ε-μά, έχει παραγίνει λίγο, δεν νομίζετε;;;)
* Επίσης απαιτώ να διαβάζω εγώ ή οι κολλητοί μου τα post σας πριν τα ανεβάσετε στο δίκτυο (οι κολλητοί μου θα έχουν πολύ δουλειά γιατί μόλις έμαθα τι είναι το delegation!).
* Απαγορεύω τις συναντήσεις μεταξύ bloggers (το έχετε παρακάνει. Aυτό ισχύειΚΑΙ για τα ζευγάρια ... να κάνετε 2 σε 1).

Όσοι bloggers δεν υπακούσουν τις "υποδείξεις" μου, που γίνονται για το καλό σας, για να ελευθερωθεί ο κυβερνοχώρος από το virtual terrorism, απλά εξαφανίζονται : Μόλις κάνουν login, ο blogger κατεβάζει ένα Μπους-super-trojan στον υπολογιστή τους και τον εξαϋλώνει. Tο blog δε, εξατμίζεται εντελώς ... σαν να μην υπήρξε ποτέ.

Darth, αν η προεδρία μου κρατήσει πάνω από μία μέρα καλέ μου,
ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ;;; ε;;;; ταπ ταπ ταπ ...


Καλησπέρες
από μια γελαστή, φωτεινή pretend
[κρατήστε την λέξη, θα είναι στο KVλεξικό]
posted by KV @ 5:12 pm  
29 Comments:
  • At 4/20/2006 06:37:00 pm, Blogger vasvoe said…

    εγώ προτείνω κάποιος να σε μαζέψει διότι η ιντελεκτουαλιτέ αυτού του ποστ με α-να-στά-τω-σε. βλέπεις πέρα από αθλητικός -χαχαχα- είμαι ΚΑΙ εγκεφαλικός τύπος.

     
  • At 4/20/2006 06:53:00 pm, Blogger KV said…

    Εγκεφαλική μου αθληταρού γειτόνισσα ... Σνιφ, δεν σου άρεσε;;; μπορεί το ποστ να είναι λίίίίίίγο τραβηγμένο αλλά έχει ένα κάποιο (έστω και ανοιξιάτικο)σκεπτικό :: Ο Darth μου είπε ότι εθελοτυφλώ. Εγώ δεν λέω ότι ο κάθε Μπους έχει δίκιο. Αντίθετα παραδέχομαι ότι είναι άρρωστος ΑΛΛΑ αλλά ΕΜΕΙΣ γιατί τον ανεχόμαστε, ε;;;;;

    {κάποιος θα με μαζέψει σίγουρα μία από αυτές τις μέρες ... ταπ ταπ ταπ .. να φροντίζαμε να είναι γλυκούλης !}

     
  • At 4/20/2006 07:52:00 pm, Blogger vasvoe said…

    εμένα δεν μου άρεσε;; η πρώτη πρόταση ήταν ειλικρινέστατη! πάω να δω τί γκρίνιαξε ο ντάρθ :))

     
  • At 4/20/2006 08:09:00 pm, Blogger Unknown said…

    Όχι φυσικά, οι Bloggers που δεν σε πήραν σύσσωμοι με τις πέτρες...

    Μα καλά, δεν καταλαβαίνεις ότι αυτό σημαίνει ότι δεν διαφωνείς στο ότι ο κόσμος εθελοτυφλεί και δεν βλέπει ότι ο κάθε ένας που παίρνει λίιιγο τα πάνω τους χρηματικά, επενδύει ακριβώς έτσι στα ΜΜΕ (δεν χρειάζερται δα να είσαι και πρωθυπουργός, αρκεί να ελέγχεις τον πρωθυπουργό, άλλωστε η εξουσία είναι πιό γλυκιά όταν δεν φαίνεσαι εσύ αλλά κινεις τα νήματα... και πιό ακίνδυνη!!!) και εξουσιάζει τον κόσμο αυξάνοντας το κεφάλαιό του. Και για όλα φταίει ότι ο κόσμος δεν αντιδρά.

    Εθελοτυφλείς γιατί δεν βλέπεις ότι η αιτία για την οποία γίνεται όλη αυτή η ιστορία είναι το γεγονός ότι μας κοιμίζουν, δεν αντιδρούμε, δεν απαιτούμε άμεσα λύση, δεν τους παίρνουμε με τις πέτρες.

    Σταμάτα να είσαι Politicaly correct. Ο όρος είναι οξύμωρος από μόνος του. Είπαμε τα πάντα είναι πολυχρωματικά όταν σκέφταισε. Όταν εφαρμόζεις τα πάντα είναι άσπρο μαύρο. Ή μαζί τους ή εναντίων τους. Δεν μπορείς να πάρεις μέση οδό. Θυμίσου, στους πολέμους τους στρατιώτους τους σκοτώνουμε πάντα χωρίς να θεωρούμε ότι είναι φόνος. Γιατί απλά τα πάντα κατά την εφαρμογή είναι άσπρο μαύρο.

    ΑΜΑΝ....

    Εθελοτυφλείς γιατί βλέπεις ότι σε χειραγωγούν, αλλά δεν το παραδέχεσαι και δεν αντιδράς.

     
  • At 4/20/2006 08:48:00 pm, Blogger Markos said…

    Καλή μου τι είδους διάγγελμα είναι τούτο;
    Επειδή ξημερώνει 21η Απριλίου σου βγήκε έτσι; :-))))

    (Είδες άμα κάποιος είναι μεγάλος [σε ηλικία] τι συνειρμούς κάνει; Ούτε τα μπλογκοπάρτυ τον σώνουν....)

     
  • At 4/20/2006 09:05:00 pm, Blogger KV said…

    @ Vas μου, ε, είναι λίίίίίγο over the edge!!! Άνοιξη ;-)

    @ Καμηλιέρη , κοίτα που διαφωνούμε "Εθελοτυφλείς γιατί δεν βλέπεις ότι η αιτία για την οποία γίνεται όλη αυτή η ιστορία είναι το γεγονός ότι μας κοιμίζουν, δεν αντιδρούμε, δεν απαιτούμε άμεσα λύση, δεν τους παίρνουμε με τις πέτρες" ... ... MΑΣ ΚΟΙΜΙΖΟΥΝ ;;;; Τι είμαστε; πεντάχρονα;;;;;;;; (αν και τον ανηψιό μου και να θες να τον ... κοιμίσεις ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ). Μπορώ να δεχτώ ότι είμαστε είτε αδιάφοροι εγωιστές Ή ότι δεν μας κόβει. Διάλεξε! {στα υπόλοιπα που λες στο blog σου συμφωνούμε... σχεδόν!}

    "Είπαμε τα πάντα είναι πολυχρωματικά όταν σκέφτεσαι. Όταν εφαρμόζεις τα πάντα είναι άσπρο μαύρο. Ή μαζί τους ή εναντίων τους. " Πιστεύεις ότι μόνο οι ακραίες αντιδράσεις μπορούν να επιτύχουν κάτι;;;; Τι είδους αντιδράσεις πχ;;; Τύπου - Μπους;;;

    @ Χα χα χαααα Μάρκο μου, έχεις απόλυτο δίκιο!!!! Ούτε που το σκέφτηκα ότι το παίζω KV-δικτάτορας τόσο historically correct !!!!!
    Πήγες στο πάρτυ;;;;;; Πες μας, πες μας!!!!

    μάκια

     
  • At 4/20/2006 09:12:00 pm, Blogger Markos said…

    Ναι, ήμουν κι εγώ εκεί!!!
    Από τους αφανείς, αλλά διακριτούς.
    Εδώ που τα λέμε δεν ήταν και πολλοί εκεί με .....βαμμένα άσπρα μαλλιά ::-))))))
    Α και όσο για την Προεδρία, χμμ σε βλέπω μια 7ετία στη θέση αυτή ... χαχαχα
    Καλησπέρα..

     
  • At 4/20/2006 09:14:00 pm, Blogger Unknown said…

    Κοιμίζω = αντί να ενημερώνω τους ανθρώπους με τον σωστό τρόπο, τους λέω τα δικά μου, τα οποία τα ωραιοποιώ τόσο πολύ που λόγω άγνοιας τα χάφτουν. Άσε που επειδή έχω την βούλα του δημοσιογράφου/πολιτικού/βιομήχανου/μεγαλοεπιχειρηματία εγώ "ξέρω" και ότι λέω είναι νόμος... παρότι την βούλα αυτή μου την έδωσα εγώ ο ίδιος με το lifestyle που πασάρω για να έχω έτσι να με δείξω σαν βιλβιογραφική αναφορά....

    Οι αμερικανοί είναι κοιμισμένοι γιατί τα πάντα γύρω τους ευλογούν τα γένια του Μπους

    Ο κόσμος είναι κοιμισμένος στα περιβαλλοντικά γιατί τους λένε ότι η χρήση του τάδε δεν πειράζει και η χρήσοη του δείνα δεν πειράζει...

    Άπειρα τα παραδείγματα.

    Επίσης άπειρα τα παραδείγματα στην ιστορία όπου όλες οι αλλαγές προς πιό ηθικές κοινωνίες έγιναν με αίμα και όχι χωρίς πετροβόλημα. Δυστυχώς, παρόλο που δεν το θέλω, ξέρω ότι αν συνεχίσουμε έτσι, θα φτάσουμε στο πετροβόλημα...
    Οπότε ας πετάξουμε τώρα λιγότερα λιθαράκια...

    Οπότε δυστυχώς μόνο με απότομες λύσεις και με αντίδραση θα αλλάξει κάτι. Και για να μην είναι τύπου Μπούς, ας είναι τύπου Γάλλων φοιτητών, αλλά τώρα.

     
  • At 4/20/2006 09:15:00 pm, Blogger vasvoe said…

    εμείς ίσον ενημερωμένοι κι αφυπνισμένοι; εμείς δεν τον ανεχόμαστε. και δουλειά μας είναι να ενημερώσουμε/ αφυπνήσουμε και αυτούς που κοιμούνται. να τους ταρακουνήσουμε. (γιατί λες να βγαίνω εγώ στους δρόμους να μιλάω σε αγνώστους;)
    μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι που λένε, οι εφυπνησμένοι είναι που στεναχωριούνται. εκτός των άλλων ΚΑΙ επειδή δεν μπορούν να δουν τα πράγματα άσπρο-μαύρο.

     
  • At 4/20/2006 09:18:00 pm, Blogger ViSta said…

    Αποφασίζω και διατάσω;
    Τα blog είναι ένα ασθενής που πρέπει να μπεί στο γύψο; Κάπως έτσι δεν τα περιέγραφε ο Παπαδόπουλος;
    Φιλιά και άμα έχεις τόσα λεφτά για να αγοράσεις το google, δεν τα επενδύεις καλύτερα σε σοκολάτες για να έχεις να μας στέλνεις;
    Φιλιά και τους χαιρετισμούς μου :-)
    PS. Oύτε και εγώ ήμουν στο πάρτυ, όχι μόνον εσύ και η γειτόνισσά σου :-(
    PPS. Περάσανε τουλάχιστον καλά;

     
  • At 4/20/2006 09:23:00 pm, Blogger vasvoe said…

    κατεμέ καλά τα λέει και η γειτόνισσα κλά τα λέει και ο νταρθ. πρόβλημα.

    από τη μια ο κόσμος δεν φταίει όταν δεν έχει μάθει να σκέφτεται κτιτικά από την άλλη κάπου πρέπει να αρχίζει κι αυτή η προσωπική ευθύνη να ψάξουμε. δεν ξέρω αν η προσωπική ευθύνη είναι κάτι που το μαθαίνουμε. και μέχρι πού μπορεί κάποιος να αποδώσει ευθύνες στους χειραγωγημένους (π.χ. αμερικανούς)
    είναι τεμπέληδες επειδή δεν σκέφτονται ή αθώοι επειδή δεν έμαθαν ποτέ αλλιώς;

    τί λένε άραγε οι έρευνες ψυχολόγων σχετικά;

    δεν ξέρω αν καταλάβατε το σκεπτικό μου, εγώ όμως πάω τώρα γιατί μύρισε κοτοπουλάκι στο φούρνο. καλή μας όρεξη.

     
  • At 4/20/2006 10:09:00 pm, Blogger KV said…

    Καλησπέρα!!!
    @ Μάρκο μου, βάφεις τα μαλλιά σου άσπρα;;; καλή ιδέα, να τους μπερδεύεις όλους με την ηλικία σου!
    Λες να με αφήσουν πρόεδρο;;;; να αυξήσω την λίστα... Θέλω: ....


    @ Darth μου ... οι άνθρωποι που "λόγω άγνοιας τα χάφτουν" δεν έχουν ευθύνες;;; Δεν νομίζεις ότι είναι θέμα προσωπικής ευθύνης να βγάζεις τις παρωπίδες, να αφήνεις τον καναπέ και να κοιτάς και πότε πότε κάτω από το χαλί;;;;; Σε τι διαφέρουν οι "υποψιασμένοι" από τους μη;;; Συμφωνώ με την γειτόνισσα ότι είναι θέμα ευθύνης και η ενημέρωση/συζήτηση με τους γύρω μας. ΑΛΛΑ γιατί κάποιοι είναι περισσότερο ενημερωμένοι/ενεργοί ;;; Και κάτι άλλο: Δεν σου κάνει καμμία μα καμμία εντύπωςση που ενημερώθηκαν ΟΛΟΙ οι Γάλλοι φοιτητές ξαφνικά και ταυτόχρονα;;;;;;
    Συμφωνώ πρέπει να υπάρξει αντίδραση, αλλά θεωρώ ότι πρώτα πρέπει να υπάρξει ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!


    @ Vas μου, αυτό το ερωτημα έχω και εγώ πάντα : "εμείς ίσον ενημερωμένοι κι αφυπνισμένοι";;;; Γιατί; Πως;;; Σίγουρα;;; Και αν ναι, τι κάνουμε ;;;; Δέχομαι ότι είναι κάποιοι αθώοι γιατί δεν έμαθαν ποτέ αλλά μήπως τότε είμαστε ένοχοι εμείς;;; Αυτό λέω.

    μμμμμμ.... έχει και πατατούλες το κοτόπουλο;;;;;; Καλή όρεξη!

    @ Παραπονιάρικο Vistάκι, ανέφερα την Vas γιατί εκείνη πρώτη παραπονέθηκε για το party χωρίς εμάς! Δεν σε ξεχνάμε !!!!
    Λεπτομέρειες πάντως δεν έμαθα. Μόνο κεφάτα ποστ είδα σήμερα !
    Όσο για το blog, επετειακό που είπε και ο Μάρκος!
    PPS Να επενδύσω ΚΑΙ σε σοκολάτες, εκπτώσεις θα κάνουμε;;; Ελπίζω να σας άρεσαν!

     
  • At 4/20/2006 11:13:00 pm, Blogger Unknown said…

    Καλά το πας καλή μου.
    Δεν ενημερώθηκαν.
    Θίχθηκαν.
    Αυτό δεν σου προέκειψε ποτέ;
    Κινητοποιήθηκαν.
    Όχι μόνοι τους. Αδύνατο.
    Σου είπα. Η ιστορία αποδεικνύει ότι χρειάζονται κάποιοι πάντα.

    Ξέρεις που θα κολάς πάντα όμως;
    Στο ότι ή θα δώσεις εσύ όπως μπορείς την εκπαίδευση, φωνάζωντας, ή θα πρέπει να αντιδράσεις εσύ πρώτη που είσαι εκπαιδευμένη.
    Γιατί;
    Γιατί πολύ απλά την εκπαίδευση της μάζας την έχουμε παραδώσει στα "φωτεινά παραδείγματα" που ανέφερα νωρίτερα.

    Μήπως;
    Μήπως πρέπει να κοπεί ο κρίκος;

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ ΟΣΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΝΑ ΔΗΜΑΓΩΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΑΖΑ

    Είπαμε η μάζα δεν είναι άμοιρη ευθυνών. Το δήλωσα ξεκάθαρα. Αλλά η μάζα έχει άλωθι εκεί που εσύ, εγώ και οι δημαγωγοί δεν έχουν.

    Στον δρόμο λοιπόν θα κατέβεις.
    Θες να κατέβεις για την εκπαίδευση εσύ;
    Κατέβα.
    Ο καθένας μας θα κατέβει για κάτι.
    Αλλά ΜΟΝΟ όταν κατέβουμε όλοι και αρχίσουμε τις πετριές θα γίνει κάτι.

    Γι' αυτό εθελοτυφλείς.

     
  • At 4/20/2006 11:33:00 pm, Blogger KV said…

    Όταν λέω εκαπιδευση, εννοώ παιδεία .... ΑΥΤΟ ΛΕΙΠΕΙ κοινωνική παιδεία... και απο τους μεν και από τους δε.
    Να κατέβω στους δρόμους (έχω κατέβει στους δρόμους) καμηλιέρη μου ΑΛΛΑ το αποτέλεσμα ήταν πάντα ουσιαστικά μηδενικό... όπως και στην Γαλλία ... Αν το αποτέλεσμα είναι μηδέν, ποιος ο λόγος να παιδεύω τους συμπολίτες μου;;;;; Νομίζεις ότι κατεβαίνοντας στους δρόμους παιδεύει κανείς την κυβέρνηση;;;;

     
  • At 4/21/2006 12:00:00 am, Blogger Unknown said…

    Καλά...
    Να σε δώ τότε πώς θα φέρεις ουσιαστικό αποτέλεσμα από του καναπέος....

    Παίδεψε τους συμπολίτες σου γιατί ξέρεις ότι κάτι πρέπει να αλλάξει..
    Ή αλλιώς κάτσε και αδιαφόρησε και πάρε την ευθύνη χωρίς να έχεις άλλοθι...

    Μαύρο άσπρο...
    Όταν θα το κοιτάξεις από το τέλος προς την αρχή θα δείς ότι τελικά ένα από τα δύο έκανες...

    ΥΓ: Το ότι λείπει η παιδεία είναι κάτι που το έχω πεί εγώ πολλάκις... μπορείς να ψάξεις όλο το blog... δεν μου λες κάτι καινούργιο...
    Αλλά δεν μου λες και λύση... ολιγορείς...

    Μαύρο άσπρο...
    όσο θα κοιτάς το παρελθόν σου θα συνειδητοποιείς ότι όσο και αν προσπάθησες να έχεις πολυχρωματικότητα τα πάντα εκ των υστέρων ήταν μαύρα άσπρα...

    Καναπές και ευθύνη ή δρόμος και ταλαιπωρία;

     
  • At 4/21/2006 12:26:00 am, Blogger vasvoe said…

    νταρθ, το τλευταίο σχόλιο ήταν κάπως δύσπεπτο, δεν το πολυκατάλαβα... μπορεί να φταίει και το κοτοπουλάκι, ή μάλλον οι πατατούλες, διότι αυτές είναι που σε κοιμίζουν....

    Κάτω οι πατατούλες!!

     
  • At 4/21/2006 07:27:00 am, Blogger KV said…

    @ Darth μου, μπορεί να τα έχεις πει όλα στο blog σου πρώτος (δεν κάνουμε αγώνα, συζητάμε!). Αυτό που δεν κάνεις είναι να δίνεις καμμία πρακτική λύση και ας κατηγορείς εμένα για καναπεδίαση. ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ να βγούμε στους δρόμους, πρακτικά ξέρεις ότι αυτό δεν θα έχει ΚΑΝΕΝΑ αποτέλεσμα. Εκτός και αν πρότεινες κάτι άλλο και δεν το κατάλαβα.
    Τα μεγάλα λόγια είναι εύκολα, στην πράξη κολλάμε και αυτοί του καναπέ και αυτοί που ... είναι όρθιοι (;;; μα τι λέω)
    Αντί να κατηγορείς εμένα ή να ψάχνουμε ποιος είπε τι, μου λες ΠΟΥ διαφέρει η προσέγγιση η δικιά σου και πως προτείνεις να έχουμε αποτελέσματα;;; Πρακτικά!
    μάκια

    @ Vas μου, μην μιλάς έτσι για τις παπατούλες ... τις πληγώνεις!!!


    Καλημέρες!
    Τώρα είναι ώρα να αγχωθώ!

     
  • At 4/21/2006 08:55:00 am, Blogger Unknown said…

    Λάθος καλή μου.
    Έχει αποτέλεσμα. Αλλά αποτέλεσμα έχει να βγούμε όλοι μαζί και να κάτσουμε μέχρι να μας ακούσουν, χωρίς να διακόψουμε και χωρίς να υποχωρίσουμε, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι για λίγες μέρες θα βάλουμε στην άκρη τον εαυτό μας.

    Απλά ΤΙΠΟΤΕ άλλο δεν έχει αποτέλεσμα. ΤΙΠΟΤΕ. Δεν είσαι πιό έξυπνη ούτε εσύ, ούτε εγώ, ούτε κανένας για να σκαρφιστούμε μια διπλωματική οδό που τόσες αιώνες η ανθρωπότητα δεν είχε βρεί και έβγαινε στους δρόμους κάνοντας επαναστάσεις για να μπορέσει να ακουστεί.

    Γι΄ αυτό κοιμάσαι. Γιατί δεν βλέπεις ότι την δύναμη δεν την έχουν οι ολίγοι αλλά η μάζα. Γιατί σε έχουν πείσει να μην βγείς στους δρόμος επειδή δεν θα έχει αποτέλεσμα. Και σε εχουν πείσει γιατί αυτό ακριβώς είναι το μόνο τελικά που θα τους κάψει αν αποφασίσουμε να το κάνουμε συλλογικά και με πυγμή.

     
  • At 4/21/2006 09:21:00 am, Blogger KV said…

    Darth, τι έκανες καλέ μου όσο ήσουν φοιτητής;;;; Με εντυπωσιάζει η πυγμή σου (μήπως είσαι λιγουλάκι -τόόόόσο δα- εγωιστής;;;;)

     
  • At 4/21/2006 09:21:00 am, Blogger KV said…

    Α και : Καλημέρα !!!

     
  • At 4/21/2006 09:28:00 am, Blogger Unknown said…

    Καλά...

    μπορεί να είμαι εγωιστής και να θεωρώ ότι δεν θα βρω καλύτερη λύση εγώ...

    μπορεί να είμαι γραφικός...

    αυτό όμως δεν αλλάζει την ουσία...

    Καλημέρα αν το θές...

     
  • At 4/21/2006 12:12:00 pm, Blogger alombar42 said…

    Καθυστερημένο σχόλιο:
    ΑΓΟΡΑΣΕ ΚΑΦΕ, Ο ΠΑΛΗΟΣ ΕΛΗΞΕ!

    ...και τα ληγμένα πειράζουν, όπως ξέρεις.

    Με τον φρέσκο ελπίζω οτι θα γράφεις πιο κανονικά ποστ :)

     
  • At 4/21/2006 01:17:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Καλημέρα εγώ τώρα τσίπνησα, το ξενυχτήσαμε χτες. Μεσούλα πονάει, πάω τιμωρήσω left over πατατούλες με μια χαψιά.

    --το συνέδριο είναι σε άλλο καντόνι--

     
  • At 4/21/2006 06:48:00 pm, Blogger KV said…

    @ Darth καλέ μου, εκνευρίστηκες;;; Συζητάμε, δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε. Άσε που επί της ουσίας κιόλας συμφωνούμε!
    μάκια

    @ Alombar δύο φοβερές ανακρίβειες σε ένα comment καλέ μου ;; τσ τσ τσ.
    1. Δεν φαντάζομαι να πιστεύεις ότι μου έχει λήξει ποτέ καφές ...
    2. Δεν φαντάζομαι επίσης να πιστεύεις ότι έχω την πρόθεση να γράφω κανονικά ποστ (whatever that means)!
    μάκια και σε σένα!

    @ Γειτόνισσα καλά έκανες και παρακοιμήθηκες, αυτή την οπτική εικόνα με τις πατατούλες όμως, δεν έπρεπε να μας την δώσεις .... μμμμ ....
    Κρίμα που είναι μακρυά το παλιοσυνέδριο ... Πρέπει να βρούμε μια άλλη ευκαιρία, δεν κάνουμε party Ελλήνων bloggers στην pretend ??? :-)
    μάκια

     
  • At 4/21/2006 08:55:00 pm, Blogger vasvoe said…

    κοίτα οι βόρειοι κάνανε... καιρός να οργανώσουμε το κεντροευρωπαικό μίτινγκ τώρα. θα περιλαμβάνει ελβετούς, γερμανούς, λουξεμβούργο, γαλλία, βέλγιο ολλανδία. θα μαζευτούμε μπόλικοι μπλόγκερζ.

    αλλά τί σε νοιάζει αφού θα έρθω εγώ σε σένα (κάπια στιγμή αλλά θα έρθω).

     
  • At 4/22/2006 08:29:00 am, Blogger KV said…

    yeeeeeeeeeeeeeeee να έρθεις, να έρθεις, να έρθεις !!!!! ;-) όποτε θέλεις γειτόνισσα : το μενιρόσπιτο και το αφεντικό του θα χαρούν πολύ να σε δουν και να σε τριγυρίσουν στην pretend!

    φιλιά, ευχές !!! μάκια

     
  • At 4/22/2006 09:43:00 am, Blogger Unknown said…

    Καμιά σχέση.
    Απογοητεύτηκα όπως απογοητεύομαι πάντα όταν αδυνατώ να εξηγήσω το προφανές..

    Κατά τα άλλα ταξίδευα...
    Έχω και ένα βαφτιστήρι να διδάξω τέτοιες μέρες...

     
  • At 4/22/2006 11:53:00 am, Blogger KV said…

    ;-)

    φιλιά

     
  • At 4/28/2006 02:52:00 pm, Blogger Marina said…

    KV διαβάζοντας το πόστ σου σκέφτηκα τον Charlie Chaplin στην παλιά ταινία "ο δικτάτωρ". Αραγε έχεις την ικανότητα να περπατάς όπως εκείνος και να φοράς καπέλλο? για το μουστάκι δεν μιλάω..

    Κατά την γνώμη μου ο Μπούς είναι απλά ο πακτωλός των ύβρεων, ένας τυχάρπαστος που δεν θα είχε κανένα αξίωμα αν δεν ήταν γιός του μπαμπά του. Αλλοι διοικούν, άλλοι παίρνουν αποφάσεις. Σαν Ελλάδα δεν βλέπω μέλλον για αντίσταση εννοώ. Ακόμη έχουμε δουλειά μπροστά μας, να γίνουμε άνθρωποι, να δουλέψουμε, να ζούμε συλλογικά όχι ο καθένας να κυττάει το κοτέτσι του..Ισως να επιβιώσουμε, σε ένα ολοκαύτωμα, ίσως όμως όχι.
    Δεν έχω ελπίδες. Σαν λαός δεν προσπαθούμε, ούτε καν μονιάζουμε.

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.