Friday, January 27, 2006
ευρύχωρο διαμέρισμα 2 δωματίων
Sneak preview για τους επόμενους μήνες ;;;

Η μέρα κίνησε σε ρυθμούς πανικού. Η λίστα μέχρι το πάτωμα, η επίσκεψη στο νησί εξελίσσεται σε δουλειά με ουρά (εγώ οδοντόκρεμα ήθελα να αγοράσω και να φύγω...) και ... ανάμεσα στα "επείγοντα", επείγουσα και η επίσκεψη στα πρώτα διαμερίσματα ... Ναι ... θα το εγκαταλείψω το Feng Shui με τα 140 τετραγωνικά του και την φοβερή του βεράντα και την θέα του και τους γεμάτους φως χώρους ... Καινούρια αρχή, ideally στο κέντρο της πόλης ! Δεν ξέρω ποιοι είναι οι λόγοι που το αποφάσισα, μάλλον ένστικτο και η αίσθηση ότι χρειάζομαι αλλαγή και κίνηση και κόσμο !!! Όπως και να έχει, μετράω ανάποδα ... Τέλος Απριλίου μετακομίζω [το γεγονός ότι έχω ταξίδι μεταξύ 22 και 28 Απριλίου λεπτομέρεια, ελάχιστα απασχόλησε ... ] Ξέφυγα ...
O κύβος χτύπησε πάτωμα και -μπορεί να αργώ με τις αποφάσεις αλλά όταν τις παίρνω ξεκινάω αμέσως! Μέρα Νο #1 και αποφάσισα να κάνω την καρδιά μου πέτρα, να βγάλω το κεφάλι από την άμμο και να αρχίσω τις βόλτες (virtual και physical!). Τηλεφώνησα σε ό,τι αγγελία υπήρχε στο δίκτυο και -μεταξύ μετρήσεων και προετοιμασίας για το νησί- πήρα την κρυάδα κάνοντας την υποχρεωτική επίσκεψη σε δύο "υποψήφια" διαμερίσματα [ή καλύτερα, έκανα την υποψήφια για τα διαμερίσματα] Να τονίσω, ότι επειδή το να βρει κανείς σπίτι στο κέντρο ή κοντά είναι πιο δύσκολο από τις Πανελλήνιες (που τις θυμήθηκα τώρα αυτές;;;) πρέπει να είναι ευέλικτος: Στην αναζήτηση διαμερίσματος με 3 δωμάτια πχ. (εδώ μετράμε και την κουζίνα!!! Όπου ακούτε #3 βάλτε #2), καλό είναι να κοιτάζει κανείς οτιδήποτε μεταξύ #2 και #10. Οι μύθοι λένε ότι υπάρχει και το #3 το καλό ... Οι μύθοι επίσης λένε ότι η Nessie σουλατσάρει στο Loch Νess ...
Ξεκινήσα από τα δύσκολα (έτσι κάνω πάντα, βλέπω πρώτα το worse case scenario για να μου φαίνονται όλα τα υπόλοιπα καλύτερα!!!). Δύο διαμερίσματα #2 ... μμμμ ... Να μιλήσω για το καλύτερο.
Θετικά: Στον έβδομο όροφο (+++), πολύ κέντρο (+++), δεν βλέπεις πήδακα ή λίμνη (- ή τίποτα, μην τα θέλουμε και όλα δικά μας), ζωντανή περιοχή (+++), μπαλκονάκι (++), η λέξη parking δεν ορίζεται εκεί (- αλλά τσάμπα μετέφερα το ποδήλατο;;; "δίπλα" θα είμαι!).
Αρνητικά : Η αγγελία έγραφε ευρύχωρο διαμέρισμα 2 δωματίων and the truth was : 21 τετραγωνικά ΤΟ δωμάτιο ΜΕ την κουζίνα KAI το μπάνιο ... (Να θυμηθώ να μετρήσω τον όγκο που πιάνουν τα παπούτσια μου το βράδυ, να ξέρω. Αν αυτό είναι το worse case scenario, να ζητήσω να μου βάψουν το γραφείο just in case ... ) Όπως και να έχει, ήταν από την αρχή ξεκάθαρο ότι τα συγκεκριμένα διαμερίσματα δ ε ν απευθύνονται σε μένα! Απευθύνονται σε αποφασιστικούς/σταθερούς/οργανωμένους χαρακτήρες που όταν μπαίνουν πχ στην κουζίνα, μπαίνουν με σχέδιο και άποψη* και -το κυριότερο- δεν αλλάζουν στην πορεία γνώμη ... Γιατί ΑΝ αλλάξουν ... πρέπει να βγούν και να ξαναμπούν πολύ-πολύ προσεκτικά και με διαφορετικό προσανατολισμό!
-
Καληνύχτα !!!
(Αύριο λιακάδα μυρίζομαι!)
* και όχι απλά για να χαζέψουν τα περιεχόμενα του ψυγείου όπως κάάάάποιοι που ξέρω ...
posted by KV @ 9:44 pm  
10 Comments:
  • At 1/28/2006 12:08:00 am, Blogger Markos said…

    Να ένα καλό επάγγελμα, αν όλα σου πάνε παράξενα στη ζωή σου.
    Αυτό του μεσίτη.
    Μια χαρά σε βρίσκω στην περιγραφή των διαμερισμάτων !!! :-)

    Καλή βόλτα στο νησί...

     
  • At 1/28/2006 12:10:00 am, Blogger Markos said…

    δεν στο έχω πει, αλλά κάθε φορά θαυμάζω (ναι αυτή είναι η λέξη) τις επιλογές σου στις εικόνες που βάζεις...

     
  • At 1/28/2006 12:37:00 am, Blogger KV said…

    Σε ευχαριστώ για την γλυκιά υπερβολή. Ο θαυμασμός ανήκει στις εικόνες, εγώ απλά τις αγαπάω, τις ψάχνω και "κλέβω" από το δίκτυο! [είμαι της σχολής, που θέλει έστω και φτωχές αναπαραγωγές available...] Στο πόστ μπαίνει όποια είναι πιο κοντά μου την συγκεκριμένη στιγμή.

    Όσο για την πρότασή σου, σίγουρα δεν θα είχα επιτυχία σαν μεσίτης : Φαίνεται όταν λέω ψέμματα! Μόνο για πάμπλουτη, εκκεντρική, καλλιτέχνης έχω ταλέντο!!!!

    Καλό σου Βράδυ ;-)

     
  • At 1/28/2006 12:55:00 am, Blogger vasvoe said…

    τί να πω, αφού την πήρες την απόφαση!!

    καλή τύχη βρε γειτόνισσα...

    πολύ χάλια ακούγονται τα πράγματα στα μέρη σας, και παραπονιόμασταν για εδώ...

    21 τετραγωνικά, ε;;

    φαίνονται αιώνες απόταν έμενα σε (κάπου) τόσα... αλλά είχε καλή διαρύθμιση το στούντιο και ήτανε πιο-κέντρο-δε-γίνεται! 2 λεπτά (300 μετρα) από τη δουλειά.

     
  • At 1/28/2006 10:11:00 am, Blogger KV said…

    21 Vas μου, ούτε φοιτήτρια δεν έμενα σε 21 ... Για να δούμε, έχω 2 ακόμα να δω σήμερα!!!

    Καλή σου μέρα !!!

     
  • At 1/28/2006 10:50:00 am, Blogger Unknown said…

    Γιατί να μετακομίσεις; Πού θα πάς; Που θα βρείς χειρότερα; Κάτσε βρε πουλί μου εκεί που είσαι. Άμα δεν ξέρεις τί να κάνεις τα 140 τμ κάνε ένα γήπεδο του τέννις να παίζουμε όταν θα έρθουμε...

    Γιατί θα έρθουμε...

    Και άντε να μετακομίσεις αφού φαγώθηκες (σκασμένο, άμα βάλεις κάτι στο μυαλό σου...), γιατί κέντρο βρε πουλάκι μου;
    Κάτσε δίπλα στην pretend... Θα μαραζώσεις... είσαι και θαλασσινή...

     
  • At 1/28/2006 04:10:00 pm, Blogger Marina said…

    Χμμμμμμμ! 21 τετραγωνικά!! Το ΨΥΓΕΙΟ χωράει? Και τα ρούχα σου που θα τα βάλεις? Μπάνιο έχει?
    Διάβασα το άρθρο σου και τρόμαξα...

     
  • At 1/28/2006 05:14:00 pm, Blogger ekto said…

    Το γράψιμό σου έχει αλλάξει.Εχεις χαλαρώσει και γράφεις σαν το τρεχούμενο νερό.
    Το φενγκ-σουι σπίτι λανσάρισε μια Ζεν κατάσταση στο γράψιμο σου.
    Εγώ ψήφισα να βρείς συγγάτοικο.
    Αλλα εγω είμαι τύπος που βολεύεται.
    Τελικά θα ήθελα ένα σπιτι στο κέντρο.
    Αλλά θα είχα κάνει ακριβώς το αντίθετο.
    Όπως κάνω τις περισσότερες φορές.
    Γι αυτό δεν πρέπει να παίρνουμε σοβαρά τα πολς.Ψηφίζει εκεί ο πας εις.

     
  • At 1/28/2006 10:32:00 pm, Blogger KV said…

    @Darth, πριν κλείσετε εισητήρια καλέ μου, περίμενε να δούμε τα τετραγωνικά!!! Ή ... ελάτε ΠΡΙΝ, να βοηθήσετε και στην μετακόμηση!!!! :-p

    Μαρίνα μου, ΟΛΑ στα 21 τετραγωνικά: 3 για τα ρούχα, 3 για τα παπούτσια, 3 για τα βιβλία, 3 για τα κουζινικά, (ψώώώώώνιο με αυτά!), 3 να βάλεις τα έπιπλα στους τοίχους σαν ντεκόρ (κάτω δεν χωράνε) και ό,τι περισσέψει το κρεββάτι ! Φρίκη ... ούτε φοιτήτρια δεν το έκανα αυτό!

    Ονούφριε Ευχαριστώ ΠΟΛΥ για το κολακευτικό σχόλιο (και που είσαι ακόμα εδώ!). Όντως έχω χαλαρώσει αλλά όχι εξαιτίας του Feng Shui... Το γεγονός ότι έγινε παρελθόν το Γαλλόδι μάλλον με ηρέμησε. {Δεν κατάλαβα όμως ότι άλλαξε και ο τρόπος που γράφω ...}
    Όσο για το σπίτι, το Feng Shui ήρθε σε μια εποχή που χρειαζόμουν την ηρεμία και την παρέα, η κατάσταση στο Feng Shui άλλαξε πολύ και εγώ μαζί της ... Είναι καιρός να ξαναγυρίσω στο κέντρο. Μου ταιριάζει και εμένα πιο πολύ η φασαρία και η ζωντάνια της πόλης !

     
  • At 1/30/2006 09:27:00 am, Blogger Unknown said…

    Το μεν πνεύμα πρόθυμο, η δε τσέπη αδύνατη…

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.