Friday, January 20, 2006
καλαμπόκι
Εξομολόγηση (είναι ο μήνας τους;;;) : Δεν ξέρω ΤΙΠΟΤΑ για το Feng Shui, απολύτως τί_πο_τα (κακώς, θα έπρεπε να είχα την περιέργεια να διαβάσω σχετικά μετά από τόσους μήνες συγκατοίκησης με την Feng-Shui-maniac-mum-to-be). Επίσης δεν πιστεύω στα άστρα (ούτε εφέτος που είναι καλή χρονιά για τους σκορπιούς), την μοίρα, την αριθμολογία, την νουμερολογία, την αυγουλομαντεία ή οποιαδήποτε Χ-λογία που υποτίθεται επηρεάζει το μέλλον, το παρόν, πιθανά αλλάζει KAI το παρελθόν μας ... Πιστεύω όμως στην προσωπική μας δύναμη, στην "αύρα" που δημιουργούμε (η ορολογία δεν είναι η κλασσική, είναι αυστηρά προσωπική), στην απίστευτη ικανότητά μας να επηρεάζουμε τα μελλούμενα μέσω της διάθεσης και της αντιμετώπισής μας. Πιστεύω ότι όταν κάποιος είναι κακοδιάθετος προκαλεί αντιδράσεις από το "περιβάλλον" του και -κυρίως- από τον εαυτό του.
-
Having said that, ΦΥΣΙΚΑ δεν ξυπνάω κάθε πρωΐ κεφάτη, το μόνο μου παράπονο δεν είναι το parking και το traffic, τα deadline και η ανικανότητά μου να οργανωθώ με αγχώνουν, η επικείμενη επιστροφή μου στα πάτρια δεν με προβληματίζει ακαδημαϊκά, τα επαγγελματικά και προσωπικά δεν σβήνουν από την μία μέρα στην άλλη (δεν σβήνουν period) και -να το τονίσω αυτό- ΔΕΝ θέλω να ξαναδώ κιβώτιο (εκτός και αν περιέχει δώρο!). Ε π ι λ έ γ ω -every single d@mn day- να επικεντρώνω την προσοχή μου στα καλά, όσο μικρά, όσο ασήμαντα και αν είναι. Σε αυτά που φέρνουν, έστω και ένα μικρό χαμόγελο. Κάνω το πείραμα και ... who knows ??? ίσως αυτός να είναι ο τρόπος ... Ιδιαίτερα όταν βρίσκομαι στον επαγγελματικό μου χώρο.Αυτό που σκεφτόμουν σήμερα (μετά από μία φοβερή συζήτηση με έναν φοβερά κακοδιάθετο συνάδελφο) είναι το ανέκδοτο με τον τρελλό, το καλαμπόκι και τις κότες: κάποιος πρέπει να το πεί και στους άλλους αυτό με την διάθεση !!! [aka Τρελλός: "εγώ το ξέρω ότι θεραπεύτηκα και δεν είμαι καλαμπόκι... στις κότες όμως, το έχετε πει;;;"]
-
Και παρόλο που δεν πιστεύω ΚΑΙ στις μαντικές μου ικανότητες, κάνω την ρολογομαντεία μου τώρα και προβλέπω ότι :
"ΚΑΙ αύριο καθυστερημένη θα φτάσω στο ίδρυμα ..."
ταπ ταπ ταπ ...
-
Καλημέρα !!!
(σε όσους ΔΕΝ διαβάζουν αυτή τη στιγμή το ποστ,
με τους υπόλοιπους τα λέμε αργότερα!)
posted by KV @ 1:18 am  
14 Comments:
  • At 1/20/2006 09:42:00 am, Blogger Unknown said…

    Δεν μπορούσες να το περιγράψεις πιό σωστά και δεν είναι αυστηρά προσωπική η ορολογία σου... είναι λογική (για την ακρίβεια τους ίδιους ακριβώς όρους χρησιμοποίησα πριν 4 μήνες όταν με ρώτησαν)!!!

    Οπότε το δείγμα να μην στο στείλω με πακετάκι; Να το κάνω φάκελο καλύτερα;;;; :p

     
  • At 1/20/2006 12:53:00 pm, Blogger ViSta said…

    ...ούτε εφέτος που είναι καλή χρονιά για τους σκορπιούς...
    Αληθεια; Να εισαι καλα που με ενημερωσες. Τετοια καλα νεα να λες συχνα.
    Και εσυ σκορπιουδακι εισαι;

    Τα χαιρετισματα σου και μου αρεσει ο τροπος που αντιμετωπιζεις την ζωη:-)

     
  • At 1/20/2006 12:54:00 pm, Blogger ViSta said…

    Τα χαιρετισματα μου εννοουσα βεβαιως, βεβαιως :-)

     
  • At 1/20/2006 01:34:00 pm, Blogger KV said…

    Darth, άμα είναι να χρησιμοποιήσεις κουτί πάντως, κάνε το μεγάλο για να το έχω και για την πιθανή μετακόμιση !!!

    Vista μου, σκορπιός και εγώ (έχουμε μαζευτεί πολύ τριγύρω) ... Η "ειδική" μου είπε ότι είναι η πρώτη καλή χρονιά για εμάς μετά από 12 χρόνια ... [εγώ πάλι λέω το 2006 είναι καλή χρονιά για όλους!]

    Καλησπέρες!!!

     
  • At 1/20/2006 03:30:00 pm, Blogger alombar42 said…

    Εχμ... δεν ξέρω τι κάνουν οι σκορπιοί πέρα από σεξ και πονηριές (έτσι λένε, δε φταίω εγώ), είμαι όμως της άποψης οτι το μέλλον μας το γράφουμε πλήρως και απολύτως μόνοι μας. Σιγά μην περιμένουμε το Μπελτεγιέζ να μας πει οτι θα διαβούμε μεγάλη πόρτα επειδή ο Λεφάκης έχυσε τον καφέ του πρόπερσι :)

    Κατά τα άλλα, αυτές οι μικρές καθημερινότητες είναι η ζωή.

    Πάω τώρα να ρίξω μια μεσημεριανή σιέστα (ζήλεια!).

     
  • At 1/20/2006 04:11:00 pm, Blogger Marina said…

    Μήπως κάθε βράδυ ξενυχτάς με κραιπάλες για αυτό είσαι πάντα νυσταγμένη και αργοπορημένη την επομένη?
    (Δεν γράφω τίποτα για το φένγκ σούϊ γιατί δεν ξέρω και τίποτα για το όλο θέμα.)

     
  • At 1/20/2006 04:35:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μα υπάρχει κάτι σημαντικότερο στην ζωή από το σεξ και τις πονηριές αλομπάρ μου;;;;;

    Μας μισείτε επειδή ξέρουμε να ζούμε.... :p

     
  • At 1/20/2006 07:57:00 pm, Blogger Markos said…

    "....Κάνω το πείραμα και ... who knows ??? ίσως αυτός να είναι ο τρόπος ..."
    Χμμ αυτό το πείραμα είναι ένα από αυτά με τα οποία ασχολείσει εκεί στο Ίδρυμα;
    Και πότε σκέφτεσαι να κάνεις τις σχετικές επιστημονικές σου ανακοινώσεις; :-)))
    Την Καλησπέρα μου

     
  • At 1/20/2006 09:27:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Καλή χρονιά για τους Σκορπιούς; Γιούπι, γιούπι! Ναι, σωστά, απ' το 1994 έχουμε να δούμε άσπρη μέρα! Καιρός ήταν!

    Όπως καταλαβαίνεις, ναι, ασχολούμαι με ζώδια, αριθμολογίες, ταρώ κλπ, αλλά μόνο όσο αφορά τον Σκορπιό, απαξιώ για τα υπόλοιπα ζώ(δι)α. Άντε και για τον Υδροχόο (που είναι ο ωροσκόπος μου!).

    Κατα τ' άλλα αγαπητή μου Κέλλυ συμφωνώ με τα τσαρούχια μαζί σου, αλλά φυσικά, Σκορπίνα δεν είσαι; Άρα και έξυπνη, γλυκειά, ευαίσθητη, ικανότατη, δυνατή!

     
  • At 1/20/2006 10:17:00 pm, Blogger KV said…

    @ Alombar καλέ μου, δίκιο έχεις ... Σεξ και πονηριά είμαστε. Δεν βλέπεις τον Darth ;;; Τι ζώδιο είσαι αλήθεια;;;
    [για την σιέστα ΔΕΝ σχολιάζω ... ταπ ταπ ταπ]

    @ Μαρινάκι , would be good, huh??? Αυτές οι καθυστερήσεις είναι εποχιακές. Συνήθως το ανοίγω το ίδρυμα!

    @ Καμηλιέρη : Δυνατά ... μην αφήνεις τους αλλοζωδιους να σηκώσουν κεφάλι!!!

    @Μάρκο , μακάρι να υπήρχε επιστημονικός τρόπος να πειραματιστούμε σε αυτό! Η πρώτη που θα έκανα πειράματα και θα τοιχοκολούσα τις ανακοινώσεις θα ήμουν ! [ΚΑΙ θα ανάγκαζα τους συνεργάτες μου να χαμογελάνε μόνιμα... για χάρη του πειράματος]

    @Δεσποινα, 94 ήταν ;;; έχει περάσει τόσος καιρός που ξέχασα πιά!!! Και εγώ δεν πιστεύω σε τίποτα από αυτά, αλλά τον σκορπιό τον διαβάζω ... προληπτικά! ;-) (και επίσης κάνω spam τα mail που λένε ότι ΑΝ δεν το στείλεις αμέσως σε 400 φίλους σου θα χρεωκοπήσεις ... νομίζω ότι δεν είχα κάνει spam ένα τέτοιο το ... 94 !!!!). Τα χαρακτηριστικά μας, ισχύουν και για τους άντρες σκορπιούς;;;;;;;;

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΕΣ και ... ΚΑΛΗΝΥΧΤΕΣ!!!

     
  • At 1/21/2006 01:06:00 am, Blogger alombar42 said…

    Επισήμως, καγκουρογαμόσαυρος - τα άλλα όπως τα λέει το προφιλ μου.

    ((Είναι σωστά πλην της ηλικίας, η οποία επιλέχτηκε προσεκτικά τυχαία - πώς λέμε επιμελώς ατημέλητα ένα πράγμα, για να κάτσουν όλα τα υπόλοιπα.))

     
  • At 1/21/2006 01:07:00 am, Blogger alombar42 said…

    Α! Οι σκορπίνες δεν είναι δυνατές - δεν έχουν απολύτως κανένα όπλο εναντίον της αδυναμίας ;)

     
  • At 1/21/2006 01:11:00 am, Blogger alombar42 said…

    A2 (Darth)! Για το μεν πρώτο θα συμφωνήσω:
    Τα πιο ωραία πράγματα στη ζωή είναι εννέα. Το πρώτο είναι το σεξ, τα άλλα οκτώ δεν είναι σημαντικά.

    Για το δεύτερο όμως ΧΟ ΧΟ ΧΟ ;)

     
  • At 1/21/2006 01:47:00 am, Blogger ViSta said…

    alombar42 πως μας ξερεις εσυ ολες και ολους απεξω και ανακατωτα ;-)
    Την καληνυχτα μου και εγω στην παρεα στελνω και πολλα χορτασμενα φιλακια :-)

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.