Saturday, January 21, 2006
Αλκυονίδες;;;
H μέρα λαμπερή και φωτεινή (Αλκυονίδες;;;), μερικά διακοσμητικά σύννεφα στον ουρανό και καλή διάθεση ... συνοδευόμενη όμως από ένα βαρβάτο και απίστευτα ενοχλητικό κρύωμα ... sh@t ... πονάνε κόκκαλα, τρέχει η μύτη, λαιμός σε άθλια κατάσταση, μάτια δακρυσμένα, φωνή λιμενεργάτη ... Ξέρω ΦΥΣΙΚΑ γιατί (ευτυχώς που έχουμε και την επιστήμη να απαντά στις απορίες μας): Είναι επειδή παρακακοιμήθηκα 2-3 μέρες τώρα και ο οργανισμός μου, άμαθος στην υπερβολή αντιδρά ... όπως όταν πάρω βιταμίνες: δεν τις αναγνωρίζει!!!
-
Oh well, ευκαιρία για χουζούρι ... πρώτα βέβαια θα πάω για ψώνια (άρρωστη είμαι δεν πεθαίνω, έχει εκπτώσεις) και μετά: DVD, ζεστή σοκολάτα και cocooning ... ευκαιρία να αποφύγω το fontue-night που βαριόμουν !!! {Με τέτοιο κρύωμα βέβαια δεν μπορώ να δουλέψω όπως υπολόγιζα, μπορώ;;;}
-
Ζεστές (κυριολεκτικά) Καλημέρες !!!
(το poll να μην ξεχάσετε,
πρέπει (;) να
αποφασίσω για το Feng Shui!)

Free polls from Pollhost.com
And the best solution is ...

A new apartment A Feng-Shui compatible housemate Transform the office, throw away alarm clocks None of the above ... stay in denial



posted by KV @ 10:26 am  
10 Comments:
  • At 1/21/2006 04:50:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Εγώ ψήφισα την κουρτίνα δύο. Αφού είναι τόσο τέλειο το φενγκ σούι, θα έχεις πολλές/πολλές υποψήφιες/υποψήφιους να διαλέξεις όποιον σου ταιριάζει καλύτερα. Έχεις κάθε δικαίωμα να απορρίψεις όσους δεν σου κάνουν. Γράψε εξαρχής μια λεπτομερή αγγελία για τί σόι άνθρωπο ψάχνεις. Κόλλα χαρτάκια, στείλτο με μέηλ στους φίλους σου ζητώντας να το διαδώσουν. Όσο για την αντισύλληψη, πρόσθεσε στο κείμενο "θα προτιμηθούν λεσβίες".

     
  • At 1/21/2006 07:03:00 pm, Blogger ViSta said…

    Περαστικα. Εγω προτειμω για ψωνια αλλες μερες απο το Σαββατο, ειναι ολοι τοσο βιαστικοι και σε υπερενταση...
    Τα φιλια, αααα βεβαιως πριν το ξεχασω...
    Οption b :-)
    Tα φιλια μου και καληνυχτα.

     
  • At 1/21/2006 08:06:00 pm, Blogger Markos said…

    Περαστικάαααααα
    Πάντως έχουν και τα καλά τους τα μικροκρυωματάκια.
    Χαρίζουμε στον εαυτό μας "δωράκια" που σε άλλες περιπτώσεις τα έχουμε για πολυτέλειες.
    Καλό σου βράδυ.

     
  • At 1/21/2006 09:56:00 pm, Blogger KV said…

    Vas μου, το διαδίδω παντού, και τις 2 εναλλακτικές κοιτάζω αλλά θα πρέπει να αποκλείσω μία μέχρι το τέλος του μήνα...

    Vistάκι ευχαριστώ, και εγώ σιχαίνομαι τον πανικό του Σαββάτου αλλά συνήθως δεν γίνεται αλλιώς. Πρέπει να ήμουν όμως πολύ χάλια γιατί μπήκα μόνο στο supermarket και αγνόησα τα 80% !

    Μάρκο μου σέυχαριστώ! Ούτε Άγιος Βασίλης να ήμουν σήμερα ;-) Καναπές, ζεστά και χουζούρι !

     
  • At 1/21/2006 10:15:00 pm, Blogger vasvoe said…

    80%??

    geneviii souuu rxomaiii!!!

    :PP

     
  • At 1/22/2006 03:15:00 am, Blogger Depsorama said…

    Περαστικούλια! Χαίρομαι που πέρασες καλά, το cocooning είναι η καλύτερη φάση για Σ/Κ! Και εγώ ψηφίζω την κουρτίνα 2-δεν βαριέσαι πάλι μετακόμιση και κούτες;

     
  • At 1/22/2006 08:27:00 am, Blogger Marina said…

    Σε κανένα γιατρούλι δεν θα πάς για φαρμακάκια?
    Ψηφίζω νέο διαμέρισμα..Ισως να σε κουράσει η μετακόμιση λίγο αλλά Every day is a beginning, every day I am new!
    Και το κονιάκ βοηθάει άμα φτιάξεις ένα ζεστο φλυτζάνι γάλα με 1/3 κονιάκ και ζάχαρι της αρεσκείας σου..ή μέλι

     
  • At 1/22/2006 10:11:00 am, Blogger KV said…

    Vas τρελλές εκπτώσεις ... Αγόρασα πριν το ταξίδι μου πραγματικά σε 80% και δεν το πιστευα ! Όχι σε όλα βέβαια ... το παλτουδάκι "μου" εξακολουθεί να είναι απλησίαστο! :-(

    Δέσποινα, όχι απλά βαρίεμαι, έχω ήδη εφιάλτες με κούτες !!! Κούτες που με τρώνε, με πλακώνουν, δεν γεμίζουν, δεν αδειάζουν, χαμογελάνε .... μπρρρρρ .... Αλλά είναι ρίσκο... Δεν θέλω σε 6 μήνες πάλι να είμαι στην ίδια φάση για τον ένα ή τον άλλο λόγο ...
    Ελπίζω το ΣΚ σου να είναι της "προσαρμογής"!!! ;-)

    Μαρίνα μου, in general δεν πάω σε γιατρούς (αρρωστοφοβία) και δεν παίρνω και πολλά πολλά με ψίλου πήδημα... Αυτή την φορά όμως, τα γονάτισα τα sudafed γιατί από Δευτέρα έχω πολύ δουλειά !!! Ευχαριστώ που μου θύμησες την λύση γάλα/κονιάκ (θα την τιμήσω το βράδυ). Ξέρεις στην Κρήτη έκαναν τσάι με ρακί ... deadly !!!! Όσο για το σπίτι, παρόλο που λατρεύω το Feng Shui, το καινούριο θα ήταν όντως καλη ιδέα ΚΑΙ γιατί είναι καινούριο ξεκίνημα και γιατί θα ήμουν πιο κοντά στο κέντρο που το λατρεύω. Αλλά θα πρέπει να βρω ένα πολύ (ΠΟΛΥ) μικρότερο σπίτι και να αλλάξω πάλι όόόλα μου τα χαρτιά ...
    Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα και οι ορμόνες της συγκατοίκου μου αποφάσισαν ότι πρέπει να έχω την απάντηση μέχρι την Δευτέρα ... Αύριο .... χα χα χα

     
  • At 1/22/2006 09:08:00 pm, Blogger vasvoe said…

    dld an fygeis esy 8a meinei i sygkatoikos me ta dyo mora tis??

    kai 8a tis xariseis to diamerisma etsi anef oron??

    as parei tis ef8ines tis!! den ftais esy pou emeine egkyos! opos lene kai oi elvetoi oi idioi, it's not my problem. as prosexe! (nai, xero, na to prosexo afto giati ginomai skatopsyxi). olo to paizoun skliroi kai anexartitoi kai kai kai alla otan doun ta skoura, einai ypouloi kai prospa8oun na xo8oun opou mporoun.

    sorry vevaia den ta leo gia tin sygkatoiko sou, pou mporei na min einai kan evetida, alla ta exo mazemena apo palia kai mou ir8an tora...

    perastikaaaaa pies kamia freskia portokaladitsa, polla nera kai soupes kai efidrotika tsagia (8a sou elega dentrolivano alla den to pino oute ego, opote pare tiglio me kynorodo pou eiani diouritiko. Pantos se kamia periptosi den pinoume faskomilo giati eiani anti-efidrotiko. 8a kaneis apo dyo-tria ntous tin imera alla ektos oti 8a gineis kala pio grigora, 8a kaneis kai mia geniki apotoxinosi, to extra plus einai oti apoktas poupoulenio derma... afta apo tin aspiring votanomagissa tis geitonias sas...

     
  • At 1/22/2006 11:22:00 pm, Blogger KV said…

    Καλή μου ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τις συμβουλές !!! (in both aspects). Ήπια φρέσκες πορτοκαλάδες, λεμονάδες κλπ κλπ αλλά ήπια και φασκόμηλο πριν διαβάσω τα σχόλιά σου ... (@#@!#$) ΚΑΙ τήλιο όμως ;-) (τι είναι το kynorodo ;;;) ... Μου αρέσει να μαθαίνω για τα βότανα (είμαι κατά των φαρμάκων αν δεν υπάρχει ανάγκη) !!! (πρέπει να διαβάζω πιο συχνά το άλλο σου μπλογκ, αλλά συνήθως προηγούνται τα νέα σου!)

    Όσο για την συγκάτοικο, είναι Ελβετο-Αμερικανίδα. Γενικά εγώ μέχρι τώρα δεν έχω παράπονο από τους Ελβετούς. Άλλωστε ... σπάνια συναντάς Ελβετούς στην δουλειά μου!!! Η συγκάτοικος λοιπόν, αφού το σκέφτηκε καλά καλά και πήρε τις αποφάσεις της, προχτές μου ανακοίνωσε ότι θα το αφήσει το σπίτι (δεν μπορεί να πληρώνει το ενοίκιο συντηρώντας μωρό και μπαμπά-μωρό). Λογικό ! Αλλά περίμενε 2 μήνες για να αποφασίσει και μετά ... μου έδωσε διορία μέχρι την Δευτέρα (αύριο) ... !!! Δηλαδή μέσα σε 4 μέρες θα δω αν υπάρχει πιθανότητα να βρω καονούριο/α συγκάτοικο ή πρέπει να βρώ καινούριο διαμέρισμα ... ;;; Εκείνη χρειάστηκε 2 μήνες ... Και μάλιστα την "διορία" την έθεσε γιατί θα είναι μπιζι αυτή την εβδομάδα και θέλει να στείλει το γράμμα στον σπιτονοικοκύρη πριν το τέλος του μήνα, δηλαδή αύριο (;) ... Η λογική του παραλόγου, προσπαθώ να κατανοήσω τις ορμόνες αλλά ΗΜΑΡΤΟΝ!
    Ξέροντας λίγο την παράλογη λογική τους (των βόρειων) δεν μάσησα, της εξήγησα πολύ ήρεμα ότι πολύ θα προσπαθήσω να αποφασίσω μέχρι την Δευτέρα ΑΛΛΑ μάλλον δεν θα τα καταφέρω. Επίσης της εξήγησα το ρίσκο του να μην βρείς σπίτι ή συγκάτοικο όταν δεν έχεις την μαμά σου δίπλα να σε φιλοξενήσει, καθώς και ότι έχουμε ακριβώς τα ίδια δικαιώματα ... Η απάντηση ήταν ... "ξαναμιλάμε την Δευτέρα !!!" ΟΥΦ ... Για να δούμε !

    Καλο σου βράδυ και ΘΕΝΚΣ ;-)

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.