Friday, September 30, 2005
September's end :-)
Δεν ξέρω αν το καταλάβατε, αλλά σήμερα τελειώνει ε π ι τ έ λ ο υ ς ο Σεπτέμβρης. Τέρμα οι μελαγχολίες (at least μέχρι τα Χριστούγεννα ή τα γενέθλιά μας - ημερομηνίες κλειδιά για την ψυχοθεραπεύτρια συγκάτοικο), τέρμα τα post-σύνδρομα των διακοπών (λέμε τώρα, για αυτούς που έκαναν διακοπές), τέρμα και τα beta-stress ... Από αύριο όλοι ανανεωμένοι.

Τελευταία μελαγχολομέρα ΚΑΙ Παρασκευή (2 σε 1), εδώ ξεκίνησε retro-μελωδικά!


Καλημέρα !!!
posted by KV @ 1:14 am  
12 Comments:
  • At 9/30/2005 09:03:00 am, Blogger Unknown said…

    Και γιατί παρακαλώ; Ο Οκτώβρης δεν είναι καλός μήνας για διακοπές;;;

     
  • At 9/30/2005 10:06:00 am, Blogger πολυβιος said…

    μου αρέσει το φθινόπωρο. παλιότερα ταξίδευα συχνότατα με το τρένο κι έβλεπα τις αλλαγές της φύσης σε δένδρα που είχα βάλει σημάδια. από το ζωντανό πράσσινο της άνοιξης στο σκονισμένο του καλοκαιριού. αλλά πριν από την πλήρη απογύμνωσή τους το χειμώνα, η ποικιλία και η εναλλαγή των χρωμάτων που ελάμβανε χώρα το φθινόπωρο ήταν κάτι το μοναδικό. μου χουν λείψει αυτά τα ταξίδια. κι ο σεπτέμβρης, πάντως, αλλά και ο οκτωβρης μου αρέσουν. το νοέμβρη βαριέμαι.

     
  • At 9/30/2005 10:24:00 am, Blogger jojo said…

    επιτέλους Οκτώβρης!!!
    αρχίζουμε την αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα απο τη μέρα των γεννεθλίων μου.... 2 μηνες ακριβώς.
    εκτός αυτού έχουμε και μια αργία αυτό το μήνα (καλά εμείς έχουμε 2 μην το κάνουμε θέμα όμως και ζηλεύουν κάποιοι). εεε.. αυτό ισχύει για τους εντός Ελλάδος.
    ωραία πράγματα διαβλέπονται στον ορίζοντα, και σήμερα που είναι Παρασκευή όλα φαίνονται ακόμη ομορφότερα!
    Καλημέρεεεεεεεεες!

     
  • At 9/30/2005 10:33:00 am, Blogger Markos said…

    Αθήνα 30 Σεπτεμβρίου 2005

    Ένας μελαγχολικός ήλιος αποχαιρετά τον Σεπτέμβρη.....
    Και τις ημέρες που τον γέμισαν, μαζί με εικόνες, συναισθήματα, ήχους, ονείρατα ...

    Σεπτέμβρης τέλος.
    Δεν είναι ο μήνας που τελειώνει, είναι οι προσδοκίες που γεννιόνται.

    Καλή και όμορφη ημέρα να είναι για όλους...

     
  • At 9/30/2005 10:41:00 am, Blogger Unknown said…

    jojo μπερδεύεσαι....
    Ή λες ψέματα...
    Γιατί στο προφίλ σου δεν λέει 2005 ετών....

     
  • At 9/30/2005 11:22:00 am, Blogger Unknown said…

    Τον βλέπω εγώ τον hondo να πλουτίζει πάλι....

     
  • At 9/30/2005 12:18:00 pm, Blogger jojo said…

    εγώ μπερδεύτηκα ή εσύ??? σε δυό μήνες απο τα δική μου (επετειακή) γιορτή των γεννεθλίων μου(οκ?)
    είναι τα Χριστούγεννα... Επετειακά επίσης όχι κυριολεκτικά.
    τώρα αποκατέστησα την τάξην????
    :P
    είπαμε μεγάλη είμαι αλλά όχι και τόσο!

     
  • At 9/30/2005 01:26:00 pm, Blogger Unknown said…

    Όλο μας τ' αλλάζεις....

     
  • At 9/30/2005 02:02:00 pm, Blogger Παπαρούνα said…

    μα μόνο εγώ στεναχωριέμαι που τελειώνει ο σεπτεμβρης;

     
  • At 9/30/2005 02:22:00 pm, Blogger KV said…

    Καλημέρα, τι λέω Καλησπέρα πια, σε όλους !!!! (Με έχει παραλάβει το Γαλλοδι από το πρωΐ και δεν έχω κάτσει λεπτό gkr)...Μα να μου γράφετε μυνήματα και να μην μπορώ να τα δω ... Thanks!!!!

    Παπαρούνα μου, μόνο εσυ φαίνεται να στεναχωριέσαι τελικά, τους υπόλοιπους χαρούμενους τους βλέπω και ρομαντικούς και αισιόδοξους !!! Ωραία!!!!! :-)

    Και εμένα μου αρέσουν (κατά βάθος) οι φθινοπωρινοί μήνες, πολύ ... Αυτή η μετακαλοκαιρινή μελαγχολία στην διάθεσή μας και την φύση κάτι μου κάνει!!! Φέτος ήταν εξαίρεση ο Σεπτέμβρης μου ... Τον Οκτώβρη όμως, ανασκουμπώνομαι και ξαναξεκινάω δριμύτερη ...
    Π Ρ Ο Μ Ι Θ !!!!
    Με: καινούριες "εικόνες, συναισθήματα, ήχους, ονείρατα "

    Άλλωστε είναι και για μένα μήνας γενεθλίων (δώρα και ένας χρόνος ΜΕΙΟΝ!)

     
  • At 9/30/2005 02:36:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Ωχ, ωχ, μαζευτήκαμε πολλοί! Και για μένα είναι μήνας γενεθλίων ο Οκτώβρης και μια και τα δικά μου πέφτουν παραμονή Halloween, εξηγείται έτσι η ζουρλάδα που με δέρνει ώρες ώρες! Καλημέρα Kv!!

     
  • At 9/30/2005 07:00:00 pm, Blogger KV said…

    Καλημέρα, Καλημέρα, Καλημέέέέρα!!!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.