Friday, September 16, 2005
μέθοδος των τριών
Απολογισμός εβδομάδας:
  • Πρώτο και καλύτερο: Δεν σκότωσα κανέναν {ναι το Γάλλοδι εννοώ} παρόλο που έφτασα κοντά. Επίσης πρώτο και καλύτερο (ναι θέλω 2 ΚΑΙ πρώτα ΚΑΙ καλύτερα) δεν χρησιμοποίησα prozac για να το πετύχω (ο κολλητός μου λέει άλλωστε ότι είναι πολύύύ light για την περίπτωσή),
  • Δεν τελείωσα κανένα από τα κείμενα/report/proposal που είχα να τελειώσω και τα deadline δεν σταμάτησαν να πλησιάζουν,
  • Την λίστα δεν την κοιτάω καν, ντρέπομαι ... κοκκινίζω και μόνο που τη σκεφτομαι,
  • Δεν ήμουν καθόλου αποδοτική στο εργαστήριο. Ξεκινούσα την μέρα μου–κάθε μέρα αυτή την εβδομάδα- με μία απερίγραπτη ώρα Γαλλοσυζήτησης, την συνέχιζα με πονοκέφαλο και την έκλεινα με τον –εξίσου άχρηστο- round 2 συζήτησης,
  • Δεν ασχολήθηκα καθόλου με τον εξFengshuiσμό του σπιτιού μου,

ΑΛΛΑ

  • Χρησιμοποίησα την εκπαίδευση που δωρεάν μου παρέχει το Γαλλόδι στην κακιά κυρία!!! Πήγα στο γραφείο συγκοινωνιών σήμερα πρωΐ-πρωΐ, της είπα χαμογελαστά καλημέρα. Εκείνη κλασσικά μου γρύλλισε (ακολουθώντας την πάγια τακτική του αν-δεν-γρυλίσω-μπορεί-να-μου-ζητήσουν-να-κάνω-την-δουλειά -μου-με-κέφι) και μου πέταξε τις καινουριες φόρμες που ανακάλυψε μέσα στην εβδομάδα ... δεν έκανα δεύτερη ερώτηση, την αγριοκοίταξα, για ένα picosecond, όπως ακριβώς δεν τολμάω να αγριοκοιτάξω το Γάλλοδι ... Μέσα σε 10λεπτάκια τελειώσαμε! Επιτέλους το Twingo έχει καινουριες πινακίδες !!! [τώρα μένει το δίπλωμα, χα χα χα. Τις πινακίδες μου έπρεπε να τις αλλάξω το πολύ 14 μέρες αφού μετακόμισα. Μου πήρε 3 μήνες ... για το δίπλωμα είχα ένα χρόνο (από την είσοδό μου στην τυροχώρα) ... Να κάνω μέθοδο των τριών;;;;; :-) ]

Καλό μας Σαββατοκύριακο!!!

Το προσωπικό μου μετεωρολογικό radar προβλέπει λιακάδα και ξεκούραση κατά την διάρκεια του Σαββάτου και δουλειά (στα κρυφά!!!) την Κυριακή!

posted by KV @ 7:16 pm  
14 Comments:
  • At 9/16/2005 09:33:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Καλό μας Σ/Κ λοιπόν!!
    Το δικό μου βέβαια είναι τίγκα φουλ στη δουλειά!
    μπου!

     
  • At 9/17/2005 12:32:00 am, Blogger KV said…

    Δεν θα είσαι η μόνη και εγώ θα δουλέψω κ ρ υ φ ά την Κυριακή .... Θα κλειστώ στο γραφείο (πορτοπαράθυρα κλειστά για να μην με δει κανένας και προκύψει κάτι καινούριο) και θα γράάάάφω ... Η Σαββατιάτικη βόλτα είναι μέρος του ritual... ξοδεύεις τόσα ώστε να πρέπει να μείνεις μετά μέσα και να δουλέψεις!!! Η απομάκρυνση από το σπίτι, επίσης (δεν υπάρχει η δικαιολογία του καθαρίσματος)!!!
    Καλό σου βράδυ!!!

     
  • At 9/17/2005 12:43:00 am, Blogger Markos said…

    Ευχαρίστως να σε βοηθήσω στην απλή μέθοδο των τριών.
    Τι έτος να χρησιμοποιήσουμε; Πολιτικό, εμπορικό ή μικτό; :-))))
    Μια μικρή απορία. Η feng Shui κατάσταση που έχετε επιβάλλει στο σπίτι σας (κάτι σαν την κατάσταση πολιορκίας μου ακούγεται :) ), επιτρέπει να έχεις παράθυρα ερμητικά κλειστά;
    Όπως και να είναι όμως τα πράγματα, να έχεις, να έχετε, να έχουν όλοι ένα όμοροφ Σαββατοκύριακο.
    Καλό σας ξημέρωμα

     
  • At 9/17/2005 12:55:00 am, Blogger KV said…

    Α παπαπα πά ... στο σπίτι δεν επιτρέπονται ούτε καν παραθυρόφυλλα λόγω του επιβαλλόμενου (άπό την συγκάτοικο) Fengshuiσμού. [Σε περίπτωση τυφώνα την βάψαμε]
    Άσε που παραμονή στο σπίτι σημαίνει και εύκολες δικαιολογίες του στυλ "Δεν μπορώ να γράψω τώρα γιατί έχω να καθαρίσω το ντουί και μετά να γυαλίζω με την οδοντόβουρτσα τα χερούλια από τα ντουλάπια της αποθήκης-καταφυγίου στο υπόγειο, μην είναι βρώμικα σε περίπτωση πυρηνικής καταστροφής" κλπ κλπ. Η δουλειά-δουλειά γίνεται μόνο στο γραφείο.

    Καλό ξημέρωμα και σε σένα και χαρούμενο Σαββατοκύριακο!

    ΥΓ Κάθε σπίτι στην Ελβετία έχει και το πυρηνικό του καταφύγιο σε μορφή αποθήκης. Σύμφωνα με τον ΝΟΜΟ δε, είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε μέσα ξηρά τροφή και ένα ραδιόφωνο (για να ξέρουμε πότε να βγούμε)! Οργάνωση ΚΑΙ φαντασία!

     
  • At 9/17/2005 01:01:00 am, Blogger Markos said…

    Σε περίπτωση πυρηνικής καταστροφής (φτου φτου φτου....) ποιός ραδιοφωνικός σταθμός θα έχει καλύτερο ρεπορτάζ άραγε;

     
  • At 9/17/2005 01:19:00 am, Blogger KV said…

    Υποθέτω υπάρχει ήδη έτοιμος και ο ανάλογος άρτια εξοπλισμένος (Wake me up before September ends) ραδιοφωνικός σταθμός κάπου κάτω από τα πόδια μας. Αν δε ανακαλύψουν οι αρμόδιες αρχές ότι δεν ξέρω ποιος είναι θα είμαι πάλι eligible για πρόστιμο!

     
  • At 9/17/2005 01:25:00 am, Blogger Markos said…

    Ωχου ...φουρτούνες που σε έβαλα.. :-))))
    Καλά.
    Πήγαινε για ύπνο, με λιγότερα βάσανα.
    Την απάντηση στο δικό σου το ερώτημα προλαβαίνεις να τη δώσεις αύριο... :-)))
    Καλημέρα !!!! (πλεον)

     
  • At 9/17/2005 01:35:00 am, Blogger KV said…

    Μακάρι όλα μας τα βάσανα να τα κάλυπταν οι νόμοι αυτού εδώ του λιλιπούτειου μπερδεμένου κράτους ! (0800κάτι και μαθαίνεις τι προβλέπεται από τον νόμο για το βάσανό σου!!!neat!)

    Καλη σου μέρα (και καλό ύπνο)!

     
  • At 9/17/2005 01:41:00 am, Blogger Markos said…

    (0800κάτι και μαθαίνεις τι προβλέπεται από τον νόμο για το βάσανό σου!!!neat!)

    πόσο κάτι, ποιό κάτι δηλαδή;
    άλλο βάσανο πάλι τούτο!!!!
    :-)))))

    (messenger το κάναμε εδώ :-))) )

     
  • At 9/17/2005 01:47:00 am, Blogger KV said…

    δίκιο έχεις το παρακάναμε, ντροπή... (και αν μας πιάσει ο αντίστοιχος νόμος την βάψαμε).

    0800 και ο αριθμός στην λίστα που σου στέλνουν ανανεωμένη κάθε τόσο και εσύ χρησιμοποιείς για σουβερ (όταν δεν έχεις κλίσεις από την τροχαία)... simple

     
  • At 9/17/2005 10:04:00 am, Blogger Unknown said…

    yeah baby yeah!

    Μια χαρά απολογισμό τον κόβω!

    Ατυχώς πάντως εγώ το ΣΚ θα κολοβαράω τελικά. Τελείωσα εγώ την δουλειά αλλά έσκασε στο άλλο μισό δουλειά οπότε....
    Ραντάρ μου θα έχει και το άλλο ΣΚ λιακάδα;;;;
    Για το τωρινό έπεσες μέσα :(

    Α παρεπιπτόντως, άν έχεις την αίσθηση ότι η λίστα σου είναι μικρή ακόμα, βάλτη κάπου στο δίκτυο και δώσε μου πρόσβαση να προσθέτω και τα δικά μου todo να γουστάρουμε!

    PS: Δεν έστελνες εκείνα τα paper σου να έχω τουλάχιστον κι εγώ κάτι να κάνω;

     
  • At 9/18/2005 12:51:00 pm, Blogger KV said…

    Και το άλλο Σαββατοκύριακο λιακάδα Darthiir, έχω επισκέψεις και την έχω παραγγείλει!
    Όσο για τις λίστες, πλάκα θα είχε να τις ενώσουμε και να αρχίσουμε να ανταλλάσουμε tasks! Να σου δώσω καλύτερα πρόσβαση στο mail μου να απαντήσεις στα 80 μυνήματα που αγνοώ μέρες τώρα;;;;

    Paper sent, ελπίζω να ΜΗΝ βρεις χρόνο να το διαβάσεις σήμερα!

     
  • At 9/18/2005 07:03:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μην βαράς.. Θα το διαβάσω αύριο στο γραφείο για να λέω ότι δουλεύω :p

    Όποτε θες απαντάω στα mail σου...
    Αλλά μετά δεν φέρω ευθύνη έτσι;

     
  • At 9/18/2005 11:18:00 pm, Blogger KV said…

    η προσφορά καλή μόνο αν πάρεις και την ευθύνη. Αλλιώς δεν έχει νόημα, βάζω και autoreply:

    "KV is out of the office and will NOT return until she wins the Euromillion. Having work as a hobby is so much more pleasant"

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.