Sunday, September 11, 2005
Κυριακή ...
Σε κάθε μέρος που μας φιλοξενεί για λιγότερο ή περισσότερο, βρίσκουμε κάτι "δικό μας". Κάτι που μας κάνει να νοιώθουμε άνετα, μας αρέσει, μας ενδιαφέρει, μας ενθουσιάζει ή ακόμα και κάτι που μας ενοχλεί. Αυτό μας λείπει όταν φεύγουμε και μας δίνει μια αίσθηση ζεστασιάς όσο είμαστε εκεί.

Να ψηφίσω την pretend θάλασσα για την Γενεύη, χωρίς δεύτερη σκέψη!

Ήρεμη αυτές τις τελευταίες pretend καλοκαιρινές μέρες, φιλόξενη, σχεδόν γιορτινή. Ιδανικό μέρος για να ηρεμήσεις και να χαλαρώσεις λίγο μετά από μια εβδομάδα-πραξικόπημα και να ξαναρχίσεις με τις μπαταρίες λίγο πιο γεμάτες...

Καλή μας Κυριακή!

posted by KV @ 2:17 pm  
17 Comments:
  • At 9/11/2005 04:40:00 pm, Blogger Unknown said…

    H μία στην λίμνη, η άλλη μπάνιο στην Κεφαλονιά... Εγώ θα κάτσω με τα τζιτζίκια μου ρε και θα σας γυρίσω την πλάτη :p

     
  • At 9/11/2005 05:01:00 pm, Blogger KV said…

    Το πρωΐ στη λίμνη, μετά στο ποτάμι (περνάει έξω από το γραφείο μου!) :-)

     
  • At 9/11/2005 05:26:00 pm, Blogger Unknown said…

    Αγκρρρρρ

    (σου γρυλίζω με την πλάτη γυρισμένη....)

     
  • At 9/11/2005 06:06:00 pm, Blogger KV said…

    χα χα ... ένα παλιορυάκι είναι μην σκας, με πολύ κίνηση!!!!!! Η λίμνη, άλλο θέμα! :0)

     
  • At 9/11/2005 06:31:00 pm, Blogger Unknown said…

    Ρυάκι ξερυάκι, εσύ έχεις νερό, ενώ εγώ μόνο τζιτζίκια....

     
  • At 9/11/2005 07:14:00 pm, Blogger KV said…

    τζιτζίκια σημαίνει ΖΕΣΤΗ, εδώ μόλις άρχισε ο κατακλυσμός. Να σου γυρίσω και εγώ την πλάτη;;;

     
  • At 9/11/2005 08:23:00 pm, Blogger Unknown said…

    Ωραία....
    Μετά θα παίξουμε σε διαφήμιση της robe di capa

     
  • At 9/11/2005 09:11:00 pm, Blogger KV said…

    αλλάζεις θέμα μόλις είδες ότι είναι καλύτερα τα τζιτζίκια!

     
  • At 9/11/2005 09:55:00 pm, Blogger Rainman said…

    H Κυριακή είναι η χειρότερή μου μέρα, αλλά αυτός ο πίνακας του Rothko είναι ο αγαπημένος μου.

    Έχω κάτι τζιτζίκια στο δεντράκι κάτω απ' το μπαλκόνι μου που μου έχουν σπάσει τα νεύρα, να στα στείλω κατά κει ?

     
  • At 9/11/2005 10:08:00 pm, Blogger Unknown said…

    Όχι, μην νομίζεις... αυτή την στιγμή βρέχει καταράκτεσ στην διάθεσή μου....

    Άρα.. το ίδιο και το αυτό...
    Ασε που πλέον δεν ακούμε τζιτζίκια αλλά γρύλους :p

     
  • At 9/11/2005 11:25:00 pm, Blogger KV said…

    Μήπως είναι ώρα για ποτάκι;;;

     
  • At 9/12/2005 09:05:00 am, Blogger Unknown said…

    Κάτι παρόμοιο...
    Όπως κατάλαβες είχα εξαφανιστεί πετάδειν :)

     
  • At 9/12/2005 05:54:00 pm, Blogger KV said…

    και πολύ άργησες μπορώ να πω!

     
  • At 9/13/2005 02:36:00 pm, Blogger Unknown said…

    Τί να κάνουμε...
    Το θέμα είναι ότι πήγα τελικά....

     
  • At 9/13/2005 10:42:00 pm, Blogger KV said…

    και πολύ καλά έκανες γιατί το deadline μπορεί να περιμένει ...

     
  • At 9/14/2005 01:59:00 pm, Blogger Unknown said…

    Σε αντίθεση με τις γυναίκες....

    =:-)

     
  • At 9/19/2005 12:59:00 am, Blogger KV said…

    Rainman καθυστερημένη απάντηση (σόλυ). Και εμένα είναι ένας από τους αγαπημένους μου!
    όσο για τα τζιτζίκια, δεν θα το πιστέψεις αλλά ΣΤΕΙΛΕ τα!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.