Wednesday, September 07, 2005
δαμάσκηνα

Συννεφιά με φωτεινά διαλείματα πάλι. Η θερμοκρασία πέφτει σιγά αλλά σταθερά τις τελευταίες μέρες, τα σύννεφάκια καθημερινά Λίγο μελαγχολικός ο καιρός [και η διάθεση] .... Μάλλον μυρίσε φθινόπωρο και εδώ ..

Δουλειά σήμερα, αργία αύριο Πέμπτη (ναι, ναι όλοι πήραν ήδη ΚΑΙ την Παρασκευή off δεν είναι Ελληνικό το φαινόμενο). Je?ne Genevois η εορτή. Την googlαρα (όπως λέγαμε παλιά "άνοιξα την Δομή" ... μάλλον όπως έλεγαν οι παλιοί "άνοιξε την Δομή", ακούγεται καλύτερα). Κατά την επίσημη εκδοχή (google) το Jeu(καπελάκι)ne Genevois είναι το Ελβετικό Thanksgiving. Να διευκρινήσω ότι σύμφωνα με τις ίδιες πηγές το Ελβετικό Thanksgiving είναι στις 8 Σεπτεμβρίου ΜΟΝΟ στην Γενεύη, στα άλλα καντόνια είναι στις 19 ... (αυτό με τα καντόνια να το αναλύσω μία άλλη φορά γιατί ακόμα είμαι εκνευρισμένη που πρέπει ΠΑΛΙ να αλλάξω πινακίδες στο Twingo;;;;).
Σύμφωνα με τα ήθη και έθιμα του τόπου μας (τους, για εμένα δανεικός είναι) αύριο μπορούμε να εκδράμουμε στις εξοχές (καιρού θέλοντος) και πρέπει να κάνουμε ραμαζάνι όλη μέρα (έτσι κάνουν καλέ οι Αμερικάνοι;;; Thanksgiving δεν είπαμε;;;). Το βράδυ δε, ΜΟΝΟ πίτα με δαμάσκηνα ... μμμμ ... Σταματάω να γράφω τώρα που είναι νωρίς, άκου αργία με δαμάσκηνα ... Ας ελπίσουμε μόνο ότι δεν θα βρω δαμάσκηνα και στο Feng Shui σπίτι μου και την συγκάτοικο έτοιμη να με σύρει στις βουνοκορφές πάλι!


Bobby Long: [singing] Mother, go make my bed, /Make it long and narrow. / My true love died for me yesterday, / I shall die for him tomorrow.
She was buried in a church house yard, / And he was buried there beside her. And from his grave grew roses red, / From hers grew green briar. They grew and they grew so very high, / Till they could grow no higher; And at the top grew a true lovers' knot, / Twined with green briar.

Από το "A love song for Bobby Long" (John Travolta, Scarlett Johansson). Τρυφερή ταινία, μελαγχολική, ίσως ο καλύτερος ρόλος του Travolta ... Την είδα χτες, είναι από τις ταινίες που δεν σε αφήνουν μόλις φύγεις από το cinema. Ο τόπος Νέα Ορλεάνη ... η Νέα Ορλεάνη όπως ήταν πριν, όπως την είδα πριν δύο χρόνια: ζωντανή...

posted by KV @ 5:00 pm  
19 Comments:
  • At 9/07/2005 06:12:00 pm, Blogger Unknown said…

    Δαμάσκηνα ξεδαμάσκηνα, εγώ είμαι με ένα τοστάκι από το πρωί και κλείνω 11 ώρες στο γραφείο και έχω αρχίσει να ΠΕΙΝΑΩ ΣΑΝ ΛΥΚΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΩΡΑ.
    Μην μου τους κύκλους τάρατε λοιπόν.....

     
  • At 9/07/2005 08:07:00 pm, Blogger KV said…

    Ένα τηλεφωνάκι και έχεις το σουβλάκι του παππού στο γραφείο σου σε 20 λεπτάκια !!!

     
  • At 9/07/2005 08:58:00 pm, Blogger Gypas said…

    Εγώ που είμαι Σαλλονικη σε πόση ώρα θα μου έρθουνε μερικά σουβλάκια;
    Έχω πίξει στις μπουγάτσες...

     
  • At 9/07/2005 09:15:00 pm, Blogger KV said…

    μπουγάτσες και παραπονιέσαι;;; ντλοπή!

     
  • At 9/08/2005 10:35:00 am, Blogger Unknown said…

    Χμμμ

    Α) Πρέπει να κατέβω στην πύλη γιατί κανείς δεν επιτρέπεται να μπεί στον περίβολο έτσι απλά.

    Β) Δεν έχω τηλέφωνα delivery στο γραφείο.

    Γ) Δεν είνaι κακή ιδέα να μάθω τα εδώ κοντά delivery τόσα χρόνια εδώ και δεν έμαθα τίποτε...

    Απλά έχω την τάση να πηγαίνω να τρώω σπίτι ή με παρέα..

    Πχ χτες πήγα και έφαγα έξω στις 9. Έπρεπε.. Ξέρεις, κοινωνικές υποχρεώσεις και άλλα τέτοια, δεν μπορείς να κλείνεις τον άλλο μέσα γιατί εσύ έφαγες στην δουλειά :)

     
  • At 9/08/2005 02:23:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Σουβλάκια;;; Μπουγάτσες;;; Ρε τι να πούμε εμείς στην ξενιτιά;;;

     
  • At 9/09/2005 11:18:00 am, Blogger KV said…

    @ Darthiir δίκιο έχεις, σπίτι ή με παρέα καλύτερα, αλλά για τις δύσκολες ώρες, χρειάζεται και το σουβλάκι του παππού.
    Να τονίσω και εδώ το ίδιο κάνουμε ΑΝ πεινάσουμε πριν τις 10 ... Μετά τις 10 έχασες!!! δεν έχω ακόμα καταλάβει γιατί τα delivery δεν λειτουργούν μετά τις 10 ..................

    @ Πες τα βρε Δέσποινα γιατί εγώ κουράστηκα να τα λέω ... Μπουγάτσες;;;;;;

     
  • At 9/10/2005 11:42:00 am, Blogger Unknown said…

    Δεν λειτουργούν μετά τις 10 γιατί ότι και να λέτε, μόνο η Ελλαδάρα είναι πρωτοπόρος στην καλοπέραση!

     
  • At 9/10/2005 06:41:00 pm, Blogger KV said…

    ... μόνο που δεν αφορά την καλοπέραση του μέσου πεινασμένου και του μέσου ξενύχτη αυτή η ίστορία, αλλά την καλοπέραση του μέσου εργαζόμενου ... Στην Ολλανδία πχ δεν έχει τραίνα μετά τις 12 για να μην κουράζονται οι εργαζόμενοι ... ... ...

     
  • At 9/10/2005 07:01:00 pm, Blogger Unknown said…

    Γιατίιιιι;;;;;;

    Εγώ δηλαδή που ξενυχτάω δεν είμαι και εργαζόμενος; Δεν αφορά την καλοπέρασή μου αυτό;;;;

     
  • At 9/10/2005 08:38:00 pm, Blogger KV said…

    Εσύ είσαι στην Ελλαδάρα που είναι πρωτοπόρος στην καλοπέραση και ΟΧΙ στα δικαιώματα του εργαζόμενου ... !!!

    Στην Ευρώπη (μην κοιτάς τι κάνουν μερικοί ΧΑΖΟΙ στα Ιδρύματα) δεν νοείται να είσαι εργαζόμενος και να ξενυχτάς για τη δουλειά ... Εδλω ξεκινάμε αργότερα την Δευτέρα για να ξεκουραστούν οι εργαζόμενοι από το ΣΚ!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 9/11/2005 11:13:00 am, Blogger Unknown said…

    Μα;;;;

    Δεν εννοώ όταν ξενυχτάω στην δουλειά; Εννοώ όταν ξενυχτάω στη διασκέδαση! Τότε δηλαδή παύω να είμαι εργαζόμενος; Αφού την άλλη μέρα εργάζομαι πάλι...

    Αααα αυτά τα διαλείματα μου την σπάνε......

     
  • At 9/11/2005 12:31:00 pm, Blogger KV said…

    ναι αλλά για να ξενυχτάς εσύ θα πρέπει κάποιος άλλος να δουλέψει ... τζιζ κακό!

     
  • At 9/11/2005 02:00:00 pm, Blogger Unknown said…

    Τί λες καλέ; Γιατί να μην δουλέψει; Αφού τον πληρώνω διπλή ταρίφα και γουστάρει να δουλέψει! Άλλωστε αυτός κοιμάται το πρωί που εγώ εργάζομαι :)

     
  • At 9/11/2005 02:25:00 pm, Blogger KV said…

    Εκεί. Μπερδεύεσαι πάλι. Εδώ δεν του επιτρέπεται να δουλέψει γιατί το κράτος ξέρει καλύτερα τι του κάνει καλό!

     
  • At 9/11/2005 02:56:00 pm, Blogger Unknown said…

    Αυταρχικό το κόβω αυτό το κράτος...
    Πολύ μου αρέσει ν' αποφασίζουν άλλοι για το "καλό μου"

    Το "είμαι στο θάλαμο 7 για το καλό μου" το ξέρουν;

     
  • At 9/11/2005 03:32:00 pm, Blogger KV said…

    δεν τους ενδιαφέρει ποιος θάλαμος ... ... ... Είναι θέμα αρχικού ορισμού (στην Ελλάδα έχουμε άλλο ορισμό) και συμφωνίας. Τους ψηφίσαν(μ)ε και επομένως ξέρουν όσα πρέπει και εμείς ξέρουμε ότι πρέπει να τους υπακούουμε γιατί είναι για το "καλό μας"...
    Από τον θάλαμο θα υπακούσεις, από το κελί, από τις Μαλδίβες, δεν έχει σημασία, αρκεί να υπακούσεις!

     
  • At 9/11/2005 04:46:00 pm, Blogger Unknown said…

    Χαιρετίσματα στην εξουσία!

     
  • At 9/11/2005 05:04:00 pm, Blogger KV said…

    :-)

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.