Friday, December 01, 2006
ΣΚ
Τα απογεύματα της Παρασκευής το νούμερο του καφέ δεν έχει σημασία (9 ή 10). Εκείνο που αποκτά όλο και περισσότερη σημασία είναι που θα πιείς τον καφέ νούμερο 3 το Σάββατο το πρωΐ !!!

<----- :)

Καλησπέρες !!!
[... αυτό ήταν πέρασε,
δεν σας το έλεγα;
!]


# Μελαγχολική μουσική έχει ο καιρός μου μέρες τώρα, (σιγά μην το προσέξατε) ... Όσο περισσότερο την ακούω, τόσο πιο γλυκιά μου φαίνεται και ας μου χαλάει πότε πότε
(λίίίίγο) την διάθεση. Σαν να "μην τρως σοκολάτα θα σε πίασει το στομάχι σου" ένα πράγμα αυτό το τραγούδι...
posted by KV @ 5:26 pm  
14 Comments:
  • At 12/01/2006 06:49:00 pm, Blogger snikolas said…

    Σε λίγο θα πίνω και εγώ τον καφέ μου προς τα εκεί μεριά! :)

     
  • At 12/01/2006 07:30:00 pm, Blogger Markos said…

    Καλησπέρα
    Καλό μήνα.
    Εμένα πάλι η μουσική σου καθώς κοίταζα τη φωτογραφία με έκανε να νοιώθω ότι έχω σαλπάρει...
    Φιλιά

     
  • At 12/01/2006 08:00:00 pm, Blogger Marina said…

    Ελα τώρα, εκεί που μένεις όπου και να πιείς τον καφέ σου(εκτός Ιδρύματος) θεσπέσια θα είναι. Εκτός αν υπονοείς "με ποιά παρέα θα τον πιείς"..οπότε το πράγμα αλλάζει.
    Πολύ πλούσιος μήνας ο Δεκέμβριος, γεμάτος προσμονές, γεμάτος ατασθαλίες..
    Σου εύχομαι πολλές γιορτινές ατασθαλίες

     
  • At 12/01/2006 10:09:00 pm, Blogger vasvoe said…

    song title and artist??????

     
  • At 12/01/2006 11:54:00 pm, Blogger Unknown said…

    Πολλά τα κατάρτια βρε παιδί μου...
    Θα προτιμήσω εκείνο το νησάκι που λέγαμε...

     
  • At 12/02/2006 11:17:00 am, Blogger KV said…

    Νικόλα :), φέρε ζεστά ρούχα, θέλω να ελπίζω ότι θα είναι λίγο white!

    Μάρκο μου Καλημέρα σου και εμένα την ίδια αίσθηση μου προκαλεί ... δεν είναι όμως όλα μου τα ταξίδια χαρούμενα !

    Μαρινάκι το μυαλό σου στις ατασθαλίες εσένα;)))) Πολλές ευχές, καλές ατασθαλίες!

    Βασένια, η γρίπη;;; ο τίτλος είναι στον καιρό : Jeff Buckley, Lilac Wine!

    Darth ... ΟΥΦ ... ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ είσαι με όλα! Μια χαρά είναι η φωτό, τι σε πείραξε. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΝΗΣΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ !!! ΥΠΑΡΧΟΥΝ Π Ο Λ Λ Α !!!!!

    Καλημέρες!

     
  • At 12/02/2006 12:14:00 pm, Blogger Unknown said…

    Ναι αλλά εκείνο για το οποίο μιλούσαμε είναι ένα :)

     
  • At 12/02/2006 01:44:00 pm, Blogger KV said…

    Εκείνο για το οποίο μιλούσες εσύ είναι ένα... Ξαναδιάβασε αυτό που σου έγραψα όμως!

     
  • At 12/02/2006 01:54:00 pm, Blogger vasvoe said…

    nai to epsaxa meta kai sto diadiktyo... TELEIOSSSS

    eixa xanakousei afth th fonh proth fora sto blog tou greek gay lolita, meta to akousa se ena mparaki sthn a8hna kai tora edo, epitelous ma8aino perissotera! einai monadikh!

    filia polla! kalo taxidi thn tetarth!! 8a meineis kai gia tis giortes??

     
  • At 12/02/2006 02:18:00 pm, Blogger KV said…

    Απόρησα που δεν το έβλεπες!!! :)))
    Ναι είναι καλό, ο Buckley είναι γενικότερα ΠΟΛΥ μελωδικός και μελαγχολικός και μου αρέσει πολύ! Το βρίκες, στο έστειλα, να το στείλω (χάος!!!!)\
    Φεύγω Τετάρτη, επιστρέφω Τεταρτη και μετά εδώ γιορτές, έχω καλεσμένους από τις 20.12 μέχρι 10 Ιανουαρίου... !!!

     
  • At 12/02/2006 04:36:00 pm, Blogger Unknown said…

    Πότε με κάλεσες;;;;

    [Ποιός σου είπε πως έχει σημασία τι μου έγραψες;;; :ppp]

     
  • At 12/02/2006 05:04:00 pm, Blogger KV said…

    Για το δικό σου νησί μιλάμε, έτσι;;;

    [;;;; Μόνος σου μιλούσες ; ; ; ; ;]

     
  • At 12/02/2006 09:50:00 pm, Blogger Unknown said…

    Στο δικό μου νησί με κάλεσες;;; :ooo

    [Δεν μιλούσα, έγραφα...]

     
  • At 12/03/2006 09:53:00 am, Blogger KV said…

    Καμηλιέρη εγώ δεν ανέφερα καν νησί ... αυτό που βλέπεις στη φωτό είναι pretend! Εσένα σου ήρθε μάλλον στο μυαλό εικόνα από νησί και ... κόλλησες σαν να είναι το μόνο!

    [χμμμμμμμμμμφτ ;;;]

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.