Wednesday, December 20, 2006
beta
Το ξέρω πως έπρεπε να φτιάχνω τα μελομακάρονά μου αλλά ... στολίζω το δέντρο, φτιάχνω κουλουράκια και πίνω το καφεδάκι μου (10-12), ετοιμάζομαι να βγώ για ποτάκι, προλαβαίνω;;;; Δεν προλαβαίνω!!! Αργότερα ή αύριο (κάποιος πρέπει να τα έχει γρουσουζέψει αυτά τα μελομακάρονα και δεν τολμάω να τα ξεκινήσω ... !)

Μέρα σκοτεινή και βαρετή, ποσοστό κάλυψης της επιφάνειας του γραφείου κάτω από το 25% (που σημαίνει χαλαρώνουμε και περιμένουμε να ξαναγίνει 220%), Γαλλώδι-Ινδένιος ψιλογιορτινοί μου φάνηκαν και ψιλοοργανωμένοι (τσάμπα προσπαθώ να τους βγάλω την έννοια από το μυαλό;;;), στην downtown pretend γίνεται χαμός, η πόλη φωτεινή, στολισμένη, ο κόσμος τρεχάτος, βιαστικός
(ΟΛΟΙ αγοράζουν δώρα και στις 26 έχει εκπτώσεις χιχιχι), τα parties στο ζενίθ τους, ο Francis σταθερά στο ψυγείο μου (μαζί με τους συνεργάτες του), φώτα και στα παράθυρά μου (full του κεριού), το δέντρο μισοφτιαγμένο, τα κουλουράκια ψήνονται ... και ... ... ... ΓΙΑΤΙ δεν έχω καταλάβει ακόμα ότι είναι Χριστούγεννα;;; ταπ;

Anyways, αυτό που ξεκίνησα να ρωτήσω (αλλά ξέφυγα κάπου στην εισαγωγή) ... είναι : χρειάζεται να γίνουμε beta ;;; Γιατί είναι καλή η beta ;;; (γιατί αν είναι μόνο τα tag, εμένα βάλτε μου μια καφετιέρα σε όλα τα post!) Μπορούμε να βάλουμε ένα τρισεκατομμύριο κουτάκια και να μην κολλάει ο 46&6 ;;; Είναι δεδομένο ότι θα μας τα κάνει όλα κινέζικα;;; χχχμμφφτ!
Καλησπέρες !!!
[πιθανότητα για χιόνι μικρή :( ]
posted by KV @ 8:17 pm  
4 Comments:
  • At 12/21/2006 09:04:00 am, Blogger Alepouditsa said…

    φτου! δεν έκανα καλή δουλειά στο κούνημα...

    ΓΙΑΤΙ;;; γιατί απλά και εγώ ΤΩΡΑ προσπαθώ να αιστανθώ Χριστουγεννιάτικα. Αλλά...ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ. μέχρι αύριο που αρχίζει το 4ήμερο θα είμαι έτοιμη!

    όσο για το beta-thing, ρώτα μερικούς που το έχουν βάλει. δεν τα δέχεται πάντα τα comments και εμένα μου έβγαλε την πίστη στο Blog του dral (που το γύρισε σε beta)αλλά στην Chrysa άφησα σχόλιο κανονικά. έλεγξε το πρώτα. μην βιαστείς.

    Καλημέρα και πολλά μάκια!!

     
  • At 12/21/2006 10:46:00 am, Blogger Unknown said…

    Ξέχνα το beta... Τα beta και τα first releases είναι για τους παπατρεχίδηδες...
    Μετά το SP1 εγκαθιστάς πρόγραμμα την σήμερον ημέρα :)

    Σοβαρά ήρθαν τα Χριστούγεννα; ΟΥΑΟΥ...
    Πότε; Να περάσουν να τα κεράσω ΚΟΥΡΑΜΠΙΕ :ppp

     
  • At 12/21/2006 11:03:00 am, Blogger KV said…

    Αλεπουδίτσα παράλληλα κούνα και την σφαίρα καλή μου !!!! To Xmas mood έρχεται μόλις καταφέρουμε να ηρεμήσουμε, μην ανησυχείς καθόλου, σε λίγο θα τραγουδάς και εσύ χαζά τραγουδάκια!!!!
    beta Καλημέρες!

    Καμηλιερούκο μου τι είναι οι παπατρεχίδηδες ;;; και γιατί εμείς δεν είμαιστε, και τι κάνει τελικά το μπέτα;;; (εσύ μπορεί να λες αλλά όπως καταλαβαίνεις εγώ θέλω να γίνω μπετα για λόγους αρχής!!!!!)

    Όσο για τα Χριστούγεννα ... ΗΡΘΑΝ, αλήθεια σου λέω... (ταπ;;;) Άσε τους Κορεάτες και ξεκίνα με τους κουραμπιέδες, αν και δεν πρέπει να έχεις άγχος με τους κουραμπιέδες, πρέπει να είσαι ο τελευταίος που τους τρώει!!!

    σμακ
    Καλημέρες

     
  • At 12/21/2006 11:54:00 am, Blogger vasvoe said…

    εγώ θα παραμείνω άλφα... αλλά ας μου πει κι εμένα κάποιος τί κάνει αυτό το βήτα... ουφ...

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.