Tuesday, December 19, 2006
ο Francis
Το ότι τα Γαλλικά μου είναι άπταιστα, πιστεύω να το θεωρείτε πλέον δεδομένο (και μην ακούω αηδιούλες ότι τάχα μου οι φοιτητές μου διάλεξαν Άγγλικά για την διδασκαλία για άλλο λόγο, απλά θέλουν να κάνουν προπόνηση σε άλλη γλώσσα, λογικό δεν είναι;). Το κακό είναι ότι τελευταία έχω ξεπάρει (ανησυχητικά). Εκεί που παλία ήξερα πως έπρεπε να πω κάτι αλλά δεν μου έβγαινε, τώρα ... το λέω (ξεπηδάει από μόνο του) με τις γνωστές συνέπειες from time to time! Και αυτό βέβαια γιατί μαθαίνω με την γνωστή μέθοδο της υπνοπαιδείας (ραδιόφωνο, τηλεόραση, εφημερίδες, Γαλλώδι όταν αγχώνεται) ... Ξέφυγα ...

Λοιοιοιοιπόν, η λίστα μου σήμερα έλεγε :
* Μελομακάρονα (ξέχασα να πάρω το cognac, αύριο... ταπ)
και
* Πτηνό για το Xmas dinner ... Κάτι traditional της ευρύτερης περιοχής για να είναι διαφορετικό για τους επισκέπτες μου.

Έκανα την βιβλιογραφία μου, ανακάλυψα ότι traditional είναι (φυσικά) η γαλοπούλα, η πάπια και τα θαλασσινά (!!!), τα απέρριψα όλα με βδελυγμία και κατέληξα (μια και δεν είναι εποχή κυνηγιού όπως επίσης έμαθα) σε αυτό που πρότειναν όλοι οι ντόπιοι, το chapon ... Έμαθα και τι είναι το chapon αλλά δεν θέλω να το σκέφτομαι καθόλου, οργάνωσα το ταξίδι μου στον εγκεκριμένο (από 29 Γάλλους καταναλωτές) κρεατέμπορα της περιοχής (της Γαλλοπεριοχής γιατί εδώ το κρέας-αγρού κάνει όσο το Twingo) και -αφού χάθηκα μερικές δεκάδες φορές- γύρισα στο εργαστήριο νικήτρια: Ένα αποκεφαλισμένο και πλήρως αποτριχωμένο πτηνό (4 κιλά, κουμπάρε ετοιμάσου να τρως Καστράτο κοκκόρι όλη την εβδομάδα), και η συνταγή του (για την συνταγή θα κάνω μάλλον άλλο blog) στην οικολογικότατη τσαντούλα μου.

Καλά ως εδώ ...

Μέχρι εδώ όμως, είχα ψιλοξεχάσει ΠΩΣ λένε το καταραμένο πτηνό (by the way, επειδή θα μείνει μερικές μέρες στο ψυγείο μου βαφτίστηκε Francis), ΑΛΛΑ ήμουν σίγουρη ότι θυμάμαι (εξαιτίας της άπταιστης γνώσης της Γαλλικής γλώσσας, μην τα ξαναλέω).

Και ... ναι, το Γαλλώδι πρέπει να γελάει ακόμα ... Του είπα, και επέμεινα μέχρι να μου δείξει φωτό (!!!), ότι για το Xmas dinner αγόρασα C H O U E T T E ...

Chouette = κουκουβάγια για όσους από εσάς δεν ξέρετε Γαλλικά ... :( Το ταπ θα το βάλω αφού πω ότι ... δεν έδειξε να του κάνει καμμία (μα καμμία;;;) εντύπωση ΟΧΙ που μπέρδεψα την λέξη ... που αγόρασα κουκουβάγια ....... ταπ;

Καλησπέρες
[ελληνική μουσική,
καφεδάκι μεγάλο,
Francis chilling,
και ... busy busy busy ! :) ]


posted by KV @ 9:04 pm  
4 Comments:
  • At 12/19/2006 09:51:00 pm, Blogger Markos said…

    Κυρία, κυρία..
    το chapon τι είναι;
    (Το chouette το μάθαμε :) )

    Καλησπέρα σας
    Φιλιά
    Α και μη ξεχάσεις αύριο το cognac :))

     
  • At 12/19/2006 10:19:00 pm, Blogger Кроткая said…

    chapon= ευνουχισμένο κοκόρι
    chouette= μπούφος
    κουκουβάγια= hibou

    αχ, αχ...

     
  • At 12/19/2006 10:40:00 pm, Blogger KV said…

    χαχαχαχαχαααααααααα Μάρκο μου σου απάντησε η Κροτ! Ευνουχισμένο παραταϊσμένο (γευστικότατο κατά τις γραφές) κοκκόρι (ΚΑΙ το χοιρινό είναι ήδη στην κατάψυξη just in case!) Το cognac πρώτο στη λίστα μου, αλλά έτσι που πάνε αυτά τα μελομακάρονα κάποιος να ειδοποιήσει την "ΜΕΤΑΞΑ" ... Αύριο τους βλέπω να αποσύρρουν τις προμήθειες από όλη την Κεντρική Ευρώπη!

    χαχαχαααα Ο Francis μου βγήκε μπούφος! (εκτός από πατριδογνωσία να ξεσκονίσω λίγο και την ζωολογία μου!) Κροτένια, ευχαριστώ! Την επόμενη φορά που θα βρεθούμε να μιλάμε Γαλλικά βρε συ, πως δεν το σκέφτηκα;;;

    μάκια -Καλησπέρες!

     
  • At 12/20/2006 02:10:00 am, Blogger Кроткая said…

    mais, bien s?r, ma ch?re, avec plaisir!

    (λες να αρχίσω να σε σχολιάζω γαλλιστί;)

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.