Sunday, December 17, 2006
Κυριακή πρωΐ ...
... καφές Νούμερο 2 (ζεστός, φτιαγμένος σιγά σιγά κατά την διάρκεια του Νούμερο 1 για να έχει όλο το άρωμα), ομίχλη, παγωνιά, ένα λεπτό στρώμα πάγου παντού [ :) ] και η πόλη ακόμα να ξυπνήσει. Καλά κάνει! Κυριακάτικη ησυχία.

Η Χριστουγεννιάτικη αντίστροφη μέτρηση εφέτος είναι άνετη και ήρεμη. Συνήθως τέτοιες μέρες ετοιμάζομαι για (ένα ακόμα) ταξίδι, έχω το άγχος του να τελειώσω τα πάντα, να βρω δώρα (αχ αυτά τα δώρα), να τα χωρέσω στις βαλίτσες, να πάνε όλα καλά με πτήσεις και ανταποκρίσεις για να περάσω μία εβδομάδα "διακοπών" στην οποία θα προσπαθήσω να χωρέσω κανένα μήνα επισκέψεων και εξόδων. Well, ΝΟΤ this year! Εφέτος το μόνο μου σχέδιο είναι να μυρίζει το σπίτι Χριστούγεννα! Soothing :)))

Καλημέρες!!!
[γάντια, κασκώλ και ...
κόκκινο-πράσινο classic ή
πράσινο-ασημένιο stylish???
μμμμμμμμ]

posted by KV @ 8:36 am  
11 Comments:
  • At 12/17/2006 09:40:00 am, Blogger Markos said…

    ΜΜμμ ήδη μερικές μυρουδιές Χριστουγέννων από το .. μενιρόσπιτο φτάσανε..
    Καλημέρα Καλημέρα
    Όμορφη να είναι όλη σου η Κυριακή..
    Φιλιά

     
  • At 12/17/2006 12:01:00 pm, Blogger snikolas said…

    Καλημέρα. Δεν νομίζω να δυσκολευτείς να μυρίζει το σπίτι σου Χριστούγεννα. Βοηθάει και το γύρω περιβάλλον.

     
  • At 12/17/2006 02:05:00 pm, Blogger Кроткая said…

    Χριστουγεννιάτικες καλημέρες με μυρωδιά από μελομακάρονο και κανέλλα! χεχε!

    Να την γραψουμε την ιστορία, αλλά θα είναι γεμάτη από λέξεις-μπιπ! :)

    Δλδ, φέτος θα περάσεις pretend-Χριστούγεννα; Τι καλά!

     
  • At 12/17/2006 02:16:00 pm, Blogger KV said…

    Μάρκο μου, Καλησπέρα. Κανέλλα μύρισες;;; μπορεί να μην κατάφερα ακόμα να ξεκινήσω τα μελομακάρονα αλλά όλο και κάτι κάνω!!! Καλή Κυριακή -φιλιά

    Νικόλα, ναι. Σήμερα πχ έχει Xmas market στη γειτονιά μου, Τέλεια!!! Βάζε ζεστά ρούχα στην βαλίτσα :))

    Κροτένια μπιπ μπιπ story αναβάλλεται, δεν πάει με το Xmas mood. Εδώ δεν έγραψα την ιστορία με τα διαβατήρια!
    Εφέτος λέω να περάσω κανονικά Χριστούγεννα στην pretend αντί για pretend Χριστούγεννα με μια βαλίτσα στο χέρι!!! :) Εσύ φεύγεις;;;

    Καλησπέρες, σμακ!

     
  • At 12/17/2006 03:54:00 pm, Blogger Unknown said…

    Δλδ δεν θα μας στείλεις τα δώρα μας ταχυδρομικώς;;;

     
  • At 12/17/2006 04:34:00 pm, Blogger KV said…

    Δεν μου έχεις δώσει την διεύθυνσή σου !
    Την δική μου την ξέρεις, έτσι;;;;

     
  • At 12/18/2006 09:07:00 am, Blogger Orelia said…

    βρε γμτ!
    πως με καταλαβες;;; :)))
    οτι ειμαι killer μαγειρισσα, ειμαι!
    γιατι να το κρυψω αλλωστε;;;;
    εχω καψει ακομη και το νερο στη κατσαρολα!!!!
    κι αμεσως μετα, και την κατσαρολα βεβαιως!
    κι ανησυχω πως ειναι γονιδιακο ιδιωμα, διοτι κι ο γιος μου καιει νερο και κατσαρολες...!!!!!!!!
    κι αντε τωρα να πεισεις τους Βιολογους να κανουν μια εξερευνηση επι τουτου των χρωματωσωματων μπας και βρουν το υπευθυνο για το killer της μαγειρισσας εμενα!!! :)))

    προσωπικα ειμαι του ζεστου κι ας ειναι κλασσικ! (μαλλον ειμαι κλασσικ αλλά δε θελω να το παραδεχτω!)
    ετσι θα επελεγα κοκκινο-χρυσαφι, αλλά αφου στο πρασινο εβαλες διπλα το ασημι, ψηφιζω αυτο!
    εχω τους λογους μου :)))

     
  • At 12/18/2006 09:14:00 am, Blogger Unknown said…

    Την βρίσκω εύκολα ;)

    [big bro is watching you... αμ πώς :p]

    Αλλά πρέπει να κάτσω να γράψω εκείνα τα CD που θα σε βγάλουν εντελώς εκτός ατζέντας >:)

     
  • At 12/18/2006 10:18:00 am, Blogger KV said…

    χαχαχα αλλιώς το εννοούσα Ωρελία μου το killer!
    Πράσινο κόκκινο τελικά, the absolute classic! Και εμένα μου αρέσι το ασημί αλλά υπέθεσα στον πιτσιρικά που θα είναι στην παρέα μας ότι θα κάνει πιο πολύ εντύπωση το κόκκινο!

    Καμηλιέρη ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ σου γρήγορα! Ορίστε μας! (και το δώρο μου)

     
  • At 12/18/2006 04:28:00 pm, Blogger Unknown said…

    Όι...
    Φοβάμαι :p

     
  • At 12/19/2006 11:54:00 am, Blogger KV said…

    ΜΑΙL ... tap

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.