8:00 στο αμφιθέατρο αγκαλιά με τον Θανάση (ο laptop-ης) και τον καφέ νούμερο 3 (μετάφραση : woke up at 5:30, of course my lecture was not finished-finished yet). Second time around για αυτό το course (second time around για πολλάάάά πράγματα αυτή την εποχή!) νέα πρόσωπα, νέος χώρος, νέα ώρα :-(αλλά τουλάχιστον έχω μια καλή βάση για τις διαλέξεις μου από την προηγούμενη φορά. Απλά προσθέτω ή αφαιρώ κάτι, τις ανανεώνω ελαφρά, much much more relaxed! Τόσο relaxed που σήμερα μπορώ να πω ότι το ευχαριστήθηκα κιόλας!!! Είχα την άνεση να παρατηρήσω την καινούρια φουρνιά (μωρά φαίνονται). Όπως σε κάθε φουρνιά, υπάρχουν οι θαμώνες των μπροστινών και των πίσω εδράνων, αυτοί που προσέχουν και σημειώνουν κάθε λέξη, αυτοί που διαβάζουν εφημερίδα (Le Matin Bleu, και εγώ ήθελα να τις ρίξω μια ματιά), αυτοί που πίνουν αναψυκτικό (;;; πρωΐ πρωΐ;;; χωρίς καφέ;; θα χαλάσουν το στομάχι τους!), αυτοί που ενδιαφέρονται ειλικρινά (no idea why in this course), αυτοί που δεν έχουν ξυπνήσει ακόμα (αν μοιράζαμε ένα espressάκο στην είσοδο του Ιδρύματος ;;;). Δεν ξέρω αν είναι διαφορετικοί εδώ οι φοιτητές (θυμάμαι παλιό post τουΚαμηλιέρη. And by the way γύρισε, τον είδατε;;; Ούτε μια φωτό ακόμα ... ταπ ταπ ταπ ...). Δείχνουν γενικά ενδιαφέρον όμως, όλη την χρονιά, ασχολούνται. Ακόμα και στο συγκεκριμένο course που σε αυτό το στάδιο, πρέπει να διδάξω ό,τι πιο βαρετό, ανούσιο και μπερδεμένο έχει ποτέ ανακαλυφθεί (hard to imagine why it could have sounded interesting even back then!). Μέρος της βασικής εκπαίδευσης όμως και παρόλο που πλήτω και μόνο που σκέφτομαι μερικά από τα κομμάτια, this is what they are paying us for! Το κόλπο (για να μένουν ξύπνιοι) είναι να προσπαθείς να επάγεις το ενδιαφέρον με διάφορους τρόπους : Χρωματάκια στην e-παρουσίαση, χρώματα και στον πίνακα (να μου θυμήσετε να μην ξαναχρησιμοποιήσω κίτρινη κιμωλία όταν φοράω κάτι μαύρο), πολύ γράψιμο (keeps all awake), δυνατή φωνή, animations, μοντελλάκια ... Αν δεν υπάρχει ενδιαφέρον όμως από την άλλη πλευρά του πίνακα τότε κανένα μέσο δεν βοηθάει -δοκιμασμένο αυτό. Σήμερα οι ακροατές μου προσπάθησαν πολύ (αγνοόντας ακόμα και με τα Frenglish μου), συμμετείχαν (ακόμα και με τα Γαλλωδένια τους), ενδιαφέρθηκαν. Τελειώνοντας το δίωρο, νομίζω ότι είχαν καταφέρει να πείσουν ακόμα και εμένα για το πόσο ενδιαφέρον ήταν το course!!! ;-) Καφές νούμερο 6 και στο γραφείο, προσπαθώ να τελειώσω το course για αύριο. Ήλιος μετά από τόσες μέρες βροχής και το μυαλό, μακρυά ... hard to use the same tricks on your self and show some interest, huh ???
Καλημέρες !!! [είναι καιρός και για κανένα φραπεδάκι ή να περιμένω λίγο ακόμα;;;]
_______________________ update 11:29 (!) Ωχ, πότε πρόλαβε και ενημερώθηκε;;; Ετοιμαστείτε για γκρίνιες!!!
Χεχεχε... Όταν ενδιαφέρεσαι, ενημερώνεσαι! Συνεπώς βέβαια καταλαβαίνεις ποιοί είναι ανενημέρωτοι κατ' εμέ.... >:-)
Να σου λύσω τις απορίες λοιπόν καμάρι μου, μιας και δεν θυμάσαι τον καιρό που ζούσες στο Ελλαδιστάν...
Οι φοιτητές εδώ, όπως και οι μαθητές, όπως και αργότερα οι πολίτες, είναι αδιάφοροι για τα πάντα, εκτός και αν έχει να κάνει με το "trendy", την βίσση και την παπαρίζου και τους λοιπούς του star system (αποφεύγω με μια τρίπλα να τους χαρακτηρίσω γιατί θα γίνει πολύ ακατάλληλο το comment) ή με το να βρούν λόγους για τους οποίους όλα πάνε στραβά γιατί έτσι μας το επέβαλλαν και γιατί φταίνε οι άλλοι (και συνεπώς να τσακωθούν), ώστε να αποποιηθούν κάθε ευθύνη από πάνω τους.
[Τώρα βέβαια κάποιος κάποτε είχε πεί ότι με τα είδωλα που προβάλλουμε στους νέους μας πώς θέμε να έχουμε σωστή κοινωνία στο μέλλον, αλλά τότε μάλλον κανένας δεν κατάλαβε ότι και αυτός το matrix καταριόταν :ppp]
Έτσι λοιπόν εδώ οι φοιτητές ή απλά στενογραφούν σημειώσεις ώστε να τις διαβάσουν τελευταία μέρα, ελπίζοντας να περάσουν το μάθημα, γιατί στις εξετάσεις θα πέσει στάνταρ κάτι από αυτά που είπα, ή μιλάνε μεταξύ τους για το star system ή για το ποιοί καθηγητές της σχολής φταίνε για το ότι δεν μαθαίνουν τίποτε, ή συζητούν και φτιαρίζουν του μη- trendy συν-φοιτητές τους. Συνεπώς ακόμα και 1,7 εκατομμύρια χρώματα να χρησιμοποιήσω για να τους κάνω να καταλάβουν πόσα είναι τα μισά της χιλιάδας, απλά θα γράψουν την πράξη χωρίς να την καταλάβουν, με σκεπτικό να την διαβάσουν τελευταία μέρα και να την βάλουν σαν πάζλ κάπου που θα νομίσουν ότι τους ταιριάζει, μπας και πάρουν την παγκόσμια φοιτητική σταθερά [με τιμή σαφώς μικρότερη από αυτή της σταθεράς KV >:p] και περάσουν το μάθημα σχίζοντας το 10 στα δύο!
Βλέπεις τον εκ νοοτροπίας και από τα γενοφάσκια του αδιάφορο, δεν μπορείς να τον πείσεις να ενδιαφερθεί...
Βέβαια υπάρχει και το 5% που ενδιαφέρεται... αλλά που να το βρείς... στατιστικά δύσκολο...
Τώρα το κίτρινο στο μαύρο νομίζω ότι είναι πολύ καλύτερο από το άσπρο... άσε που δεν παραπέμπει σε πιτυρίδα!!! :p
Πάντως βρε πουλί μου σταμάτα να κάνεις πρόγραμμα... με το πρόγραμμα δεν είσαι ποτέ έτοιμη στην ώρα σου... εγώ που δεν έχω πρόγραμμα δεν αναρωτιέσαι γιατί είμαι πάντα έτοιμος στην ώρα μου, ακόμα και αν τα αφήσω για τελευταία στιγμή;;; :ppp
Θα μου επιτρέψεις μια επισήμανση. Καλή ιδέα τα χρώματα και τα σχηματάκια, αλλά πάντα υπάρχει ο κίνδυνος οι παρακολουθούντες να αρχίζουν να ασχολούνται "με το μέσον και να αγνοούν το μήνυμα" Την Καλησπέρα μου
@Alombar καλέ μου, όπως θα γράψω και στο μπόγκ σου σε λίγο Ή που θα πρέπει να βρούμε μεσολαβητή/μεταφραστή ή που θα πρέπει να συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε στο ποιος από τους δυό μας δεν καταλαβαίνει ! ;-))))))
@Καμηλιέρη, είπα Welcome back???? Να το ξαναπώ τώρα, που αρχίσες τη γκρίνια και η αγωνιστικότητα!!! Θεωρώ ότι σε πολλά έχεις δίκιο. ΑΛΛΑ θεωρώ ότι σε κάποια άλλα έχεις παρωπίδες. Δεν μπορεί για όόόόόόλα να φταίει αυτή (και η προηγούμενη) άμοιρη γενιά φοιτητών. Δεν φύτρωσαν στο δάσος, δεν είναι οι μοναδικοί υπόλογοι. Ξεχνάς ένα ακαδημαϊκό σύστημα που σε όλο του το εύρος έχει κενά. Ποιος καθηγητής σου εσένα προσπαθούσε;;; ποιος ανανέωνε τις διαλέξεις;;; ποιος ενδιαφερόταν καν αν κατάλαβες;;;;;; Αν εσένα σε αγνοούσαν, δεν θα αντιδρούσες όπως η νέα γενιά;;;;;; Δεν θα αδιαφορούσες;;; Δεν θα ασχολιόσουν με ό,τι άλλο φαινόταν τουλάχιστον πιο ενδιαφέρον;;; Η νοοτροπίες και αλλάζουν και δημιουργούνται ...
Επίσης, το κίτρινο φαινόταν πιο καλά στον πρασινοπίνακα. Σήμερα όμως το έκανα Lila ... Όσο για το πρόγραμμα ... μμμμμμμμ .... εδώ δεν προλαβαίνω τώρα που υποτίθεται έχω, αν δεν είχα καν φαντάσου πανικό! μάκια κακέ
@Μάρκο μου, συμφωνώ. Σε μερικές περιπτώσεις τα special effects είναι και άσκοπα και δημιουργούν λάθος κλίμα. Εδώ, ήταν 2 σε 1!!! Και χρειάζονταν για το συγκεκριμένο κομμάτι της χημείας (και μάλιστα όχι ένα και δύο!) και βοηθούσαν στο να μένουμε όλοι ξύπνιοι προσπαθόντας τουλάχιστον να διατηρήσουμε συνέπεια στα χρωματάκια!!! Καλημέρα !
@Χνούδι, σε ποιον καφέ είσαι καλή μου;;;;;;;;;;;;; Τι τραγουδάκι; ποιο τραγουδάκι;;;;;; .... Δεν έβαλα εγκώ καρντιά μου τραγουδάκι!!!! [αλλά πες μου εσύ τι άκουσες γιατί έχω την περιέργεια!!! ;-))) ] Καλή σου μέρα, φιλιά!!!!
Ποιός μίλησε καλέ για την προηγούμενη γενιά φοιτητών;
Η νοοτροπία χτίζεται από το πώς μεγαλώνουμε, όχι από την προηγούμενη γενιά φοιτητών...
Όσο για τους καθηγητές μου, εδώ θα διαφωνίσω, επειδή ενδιαφερόμουν και το είδαν, από το σχολείο μέχρι και το πανεπιστήμιο ενδιαφέρθηκαν αρκετοί για εμένα. Οι ίδιοι τους οποίους οι αδιάφοροι κατηγορούσαν για αδιαφορία...
Όχι.. η νοοτροπία με την οποία μεγαλώνουμε σπίτι μας, που αλυσιδωτά αυξάνει, και η αδιαφορία μας για ότι προκαλεί κόπωση φταίει... αυτό είπα....
Σ΄ αρέσει το λιλά σε κιμωλία;;;; Όχι ρε 'συ... χάλια είναι....
Κέλλυ μου, ναι σωστά. Συμφωνώ απολύτως μαζί σου και διαφωνώ εντελώς με τον Καμηλιέρη (quelle surprise!).
Μπορεί, ο σωστός καθηγητής, με μεράκι, υπομονή και αγάπη και μια μεγάλη δόση performer, να κάνει θαύματα!
Θυμάμαι άπειρες βαρετές ώρες σε αμφιθέατρα, που ξαφνικά νόμιζες πως φωτεινός ήλιος έσκαγε μέσα. Απλά γιατί κάποιοι καθηγητές προσπαθούσαν και δεν αντιμετώπιζαν τα παιδιά σαν ανούσιες, ανεγκέφαλες και ματαιόδοξες υπάρξεις!
@ Χνουδένια μου, και εμένα λίγο σαν "Ι see people" μου ακούστηκε αλλά το φαντάστηκα ότι είχες και άλλα παράθυρα ανοικτά! Music soon! μάκια (η έλλειψη καφέ δεν προκαλεί παραισθήσεις, παρορμήσεις προκαλεί!)
@ Καμηλιέρη θέλεις να μου πεις ότι η νοοτροπία του μέσου Ελβετακιού ή του μέσου Γάλλοδιού (θου) είναι καλύτερη ;;;; ήμαρτον! Λιλά βρήκα, λιλά χρησιμοποίησα! ;-)
@ Δέσποινα Καλημέρα καλή μου!!! Ελπίζω ηλιόλουστη!!! Πες του τα και εσύ αν και πιστεύω θα μας αγνοήσει και τις δύο!!! Όταν το "σύστημα" δίνει ΚΑΘΕ νεολαία απορροφά σαν σφουγγάρι - δικιμασμένο!
Μωρέ δεν σας αγνοώ... Απλά δεν βρίσκεστε μεταξύ ατόμων που a priori θα αδιαφορήσουν... Μιλάτε από ένα σκαλοπάτι πιό μπροστά....
Να σε δώ εδώ όταν έρθεις σε ... μμμμ 211 μέρες αν θα καταφέρεις τα ίδια.... :ppp
Και όχι, ούτε αυτό θεωρώ... Πισεύω ότι δεν πρέπει ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ να δίνουν από μικρά στα παιδιά το πρότυπο του σταρχιδιστή.... ΟΚ;;; Καλυφθήκατε και οι δύο ή το έχετε ξεχάσει εκεί στα ξένα;
"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."
Σπουδαγμένη, καθηγήτρια, αλλά αν δεν έρθεις στον ήλιο, προκοπή δε βλέπω!!
Αναφέρομαι φυσικά στην κολοκυθιά του "ποιος δεν κατάλαβε", αλλά τώρα που διάβασα το ποστ σου, μια χαρά κολλάει κι εδώ το σχόλιο ;)