Tuesday, October 31, 2006
at the end of the day
Απολογισμός της μέρας:

* Ξεκινάμε από το γκρίζο, αυτό που κάνει την λογική και την φροντίδα να σταματούν την χαρά και τον ενθουσιασμό... Aυτό σκίασε την μέρα μου... πότε έγινα λογική;;; Πότε φίλτραρα εγώ τα συναισθήματά μου με σκέψη και περιμένω το ίδιο από τους άλλους ;;; Γιατί σήμερα η ανησυχία μου σκέπασε κάθε άλλη αντίδραση;;; Αν αλλάζα τους ρόλους -αν ξέχναγα τα δεδομένα "μου"- και εγώ το ίδιο θα ένοιωθα, πανευτυχής...
Ευτυχώς με την εκπαίδευση χρόνων άλλα λέει το στόμα και άλλα το μυαλό... Τώρα αισθάνομαι τυχερή για αυτό ... Θα με μισούσα αν με την αντίδρασή μου σκίαζα την χαρά...

* Τα λάστιχα του Twingo θέλουν άλλαγμα ... ΟΛΑ ... ο επιστήμονας δεν πίστευε ότι άντεξαν πάνω από 120000 km και μου έκαναν τη χάρη να αυτοκτονήσουν τόσο ευγενικά. Εγώ πάλι θα προτιμούσα να άντεχαν άλλα 100000 χιλιομετράκια και ας έκαναν και λίίίίίγο κρότο ... Τώρα τον κρότο θα τον κάνει η κάρτα ... ταπ.

* Εμείς οι ... "καλλιτέχνες" περνάμε καλά στις πρόβες! Τόσο, που χωρίς να το καταλαβαίνω στο τέλος της μέρας βλέπω ότι άφησα το γκρι και την ρουτίνα πίσω. Το μυαλό φαίνεται να διαγράφει τα μικρά και μεγάλα καθημερινά. Άλλωστε τώρα προστέθηκε και η πρόκληση, ο ρόλος ... χιχιχι ... ε, ναι την πέτρα του σκανδάλου προσπαθώ να παίξω (δύσκολο γιατί όπως όλοι ξέρουμε είμαι ήρεμος και πράος χαρακτήρας).

* Ο Blogger κάνει νούμερα, πάλι (ταπ;)

Σύνολο; :-) Δύσκολο, μάλλον θετικό πάντως at the end of the day!
night night
[να μάθω το κείμενο,
να μάθω το κείμενο, να μάθω το κείμενο]

posted by KV @ 12:38 am  
12 Comments:
  • At 10/31/2006 08:56:00 am, Blogger Markos said…

    Το έμαθες το κείμενο;
    :-)))

    Καλημέρα από μια Αθήνα, γκρίζα και βροχερή.
    Όμορφη όμως.
    Μ' αρέσει !!!!
    Με "ζεσταίνει" αντί να με τρέχει...
    Φτάνει όμως, αν θέλω α γράψω ποστ, έχω και άλλο χώρο ;)
    Να περνάς καλά
    Φιλιά

     
  • At 10/31/2006 09:57:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καφεδακι;
    κουλουρακι;
    κουτσομπολιο;
    η Βερα Λαμπρου εβγαλε νεο cd...
    ναι καλε...
    το εκανε!...

    φιλια και πολλες ζουζουνοκαλημερες...
    :)

     
  • At 10/31/2006 10:18:00 am, Blogger Unknown said…

    120000 χλμ;;;
    ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΗ;;;;;

    [Να το μάθεις να σε εξετάσω :p]

     
  • At 10/31/2006 10:58:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    συγνωμη που ενοχλω...
    αλλα μηπως, λεω μηπως σας βρισκετε καμια λαμπα;;;
    χαλασε του κυριου αποπανου ο "ηλιος" και εχω αναλαβει την επιδιορθωσις!!!!
    ;)

     
  • At 10/31/2006 11:29:00 am, Blogger KV said…

    @ Μάρκο, έμαθα την σημαντική φράση: "Στέλιο, ΑΣΕ το μαχαίρι!" ;-))))
    Γκρίζα και δροσερά και εδώ, και κόκκινα από τα φύλλα !!!
    Καλημέρα σου

    @ Βασιλική Καλημέρα καλή μου. Define Βέρα Λάμπρου πλιζ!
    Λάμπες από άνοιξη και μετά, μην τα θέλουμε όλα δικά μας!!!!
    μάκια

    @ Συνέταιρε (δούλευε, τα φύλλα αυτοκτόνησαν), σου φαινονται και εσένα λίγα τα 120 K, έτσι;;;; Ψεύτικα πράγματα φτιάχνουν στις μέρες μας!
    [σιγά μην φοβηθώ εσένα, ο σκηνοθέτης κάνει περισσότερο θόρυβο!]

    Κ α λ η μ έ ρ ε ς

     
  • At 10/31/2006 11:40:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    Βερα Λαμπρου;;;;;;;;
    δεν την ξες;;;;;
    α παπαπαααα....
    τραγουδιστρια με χρυσες πωλησεις και χρυσο δισκο (και ουχι εκκλησιας, παρακαλω!)μεγαλη επιτυχια της το ασμα "το νινι σερνει καραβι"...
    τςτςτςτς...

    και οσο για την λαμπα, την θελω για τον συνεταιρο! θελει "ηλιο" το παληκαρι! νταξ;
    βιτ... βιτ... (αυτο ηταν γαλλικο!) σε κουτι μια περιποιημενη και αποστολη στον μαστροΜητσο (εμουα, δηλαδη!)....

    ;))))

     
  • At 10/31/2006 12:11:00 pm, Blogger Unknown said…

    TAΠ ΤΑΠ ΤΑΠ

     
  • At 10/31/2006 09:34:00 pm, Blogger KV said…

    Βασιλική μου ... ομολογώ πως όχι ... Δεν με ενημερώνετε και εσείς ... "το νινι σέρνει καράβι", ε;;;;;;;; Πως;;;;; Είναι μεταφορική η έκφραση έτσι;;; Έχασα το βαθύτερο νόημα ;;; ;-((((
    Λάμπα χρειαζόμαστε και εδώ, από τις μεγάλες που έχουν οι φάροι!

    Συνέταιρε ... ταπ;;;;;;;;;;

     
  • At 11/01/2006 08:54:00 am, Blogger Alepouditsa said…

    Aαααα οκ! έπρεπε να μπω στο μπλογκ της κβούλας...εντάξει βασιλική το πιασα...αυτό το "νινι" το έχω δει να κυκλοφορεί σε e-mails...

    κβούλα, έλα τώρα... είναι στίχος με "βαθυ" φιλοσοφικό νόημα! :-pp

    καλημέρες! σήμερα προσπάθησα να επισκευάσω την λάμπα και ενώ το πρωί έδειχναν όλα πως κάτι είχα καταφέρει...πφφ... ξανακάηκε!

    πώς πάει η αποστήθιση;; ο στέλιος;; :-pp

     
  • At 11/01/2006 11:23:00 am, Blogger Orelia said…

    μια καλημερα θα δεχτειτε απο μενα την ταπεινη τσιγγανα εσεις εκει αι ηθοποιοι διεθνους ρεπερτοριου; :)
    χαμογελο με ηλιο απο Αθηνα!
    καλη επιτυχια βρε!
    με δυναμη!
    κι εμεις; το ιδιο
    αναμενεται χιονιας
    ποιος τον αφησε να φυγει; εεεε;;;;

    φιλιά

     
  • At 11/01/2006 01:23:00 pm, Blogger Marina said…

    Καλημέρες! Ακουσα για τα λάστιχα των 120000χλμ ή μήπως μιλίων (oh la la)και έσπευσα. Αν άφηνες τα ίδια λάστιχα στην Ελλάδα για τόσα χλμ δεν θα έγραφες τώρα..ενώ στο εξωτερικό που έχουν δρόμους κλπ, μιά χαρά είσαι..εντάξει θα πληρώσεις, αλλά τελικά τα καινούργια λάστιχα πόσες χιλιάδες χλμ θα κάνουν?
    Μη μου στενοχωριέσαι. Μιά μερίδα γύρο χρειάζεσαι περιποιημένη..

     
  • At 11/01/2006 04:37:00 pm, Blogger KV said…

    Καφέ Aλεπουδίτσα, τι να σου πω, σίγουρα έχασα το νόημα ... πες μου τι συμβολίζει το καράβι και το ξανασκέφτομαι!!!
    Δεν έχω μάθει ακόμα τίποτα από τον ρόλο, αντί να πεθάνει ο Στέλιος το κόβω να πεθαίνει η Όλγα! Ο σκηνοθέτης είναι λίγο άγριος και η επόμενη πρόβα (μόνο Στράτος -ο εραστής- και Όλγα -η Ρωσσίδα εγώ- ΑΥΡΙΟ) ...
    Καλησπέρα

    Ωρελία μου, ευχαριστώ! Χιονιά περιμένουμε και εδώ αλλά μάλλον θα είναι στροφή προς το καλύτερο... (οι χαμηλοί ουρανοί με κούρασαν)

    Μαρινάκι, μια μερίδα γύρο ε;;;; μμμμ και μόνο που το διάβασα μου έρχεται να πάω να βρω επιτέλους το φοβερό γυράδικο που λένε ότι έχει η pretend! Όσο για τα λάστιχα, ... και ο βαλκανιζατερένιος το ίδιο είπε, τυχερή ήμουν που αυτοκτόνησαν (αυτομόλησαν) εδώ και όχι στο motorway!

    Καλησπέρες
    μάκια

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.