Monday, October 30, 2006
Ξύπνησα στις 6 αντί στις 7 (ε, ναι το ξέχασα να αλλάξω και τΑ ξυπνητήρια, υπέθεσα ότι θα το κάνουν οικειοθελώς σαν τον υπολογιστή), είχα ξεχάσει (επίσης) να αγοράσω καφέ με αποτέλεσμα να πιω μόνο έναν πριν βγω έξω, κάποιος είχε κλείσει το Twingo μου και περίμενα μέσα στο κρύο για να ξεκινήσω ΚΑΙ με έπιασε λάστιχο στο δρόμο για το Ίδρυμα (με δυσκολία κατάφερα και έφτασα μέχρι το parking) ...

ταπ;

Έχω την αμυδρή εντύπωση ότι είναι μία από ΕΚΕΙΝΕΣ τις μέρες ... Τις μέρες που το σοφότερο που έχεις να κάνεις είναι να επιστρέψεις σπίτι και να κλείσεις τα μάτια για μην κοιτάς ούτε το ταβάνι ... Θα κάνω ότι δεν το κατάλαβα όμως ... σιγά, συμπτώσεις ήταν, μια χαρά ξεκίνησε η εβδομάδα μου.

Καλημέρα!!!
[μμμ... φυσικά ξέρω να αλλάζω λάστιχο*
για αυτό ΔΕΝ θα το κάνω!]

* Έμαθα στην Λεβεντογέννα, πριν από πολλά πολλά, πολλά χρόνια ... Μέσα στον ήλιο του καλοκαιριού και με συμβουλάτορα τον κολλητό μου που δεν είχε αμάξι και θεωρούσε απαράδεκτο να μην ξέρω να αλλάζω λάστιχο ... Μου έμαθε λοιπόν με το δικό του, ιδιαίτερο στυλ διδασκαλίας. Αγόρασε ένα τριπλό, ενισχυμένο φραπεδάκι για τον ίδιο, ένα μπουκάλι νερό για εμένα και κάθησε στην σκιά για να μου δίνει συμβουλές. Από μακρυά, δεν ακούμπησε καθόλου αμάξι ... Μας πήρε λίγο παραπάνω αλλά και εγώ έμαθα και αυτός έχει μια καλή ιστορία να λέει στο βαφτιστήρι μου ... Και επειδή ξέρω πια ότι αν χρειαστεί μπορώ να το αλλάξω ... παίρνω αμέσως τηλέφωνο να έρθει κάποιος επιστήμονας να το κάνει!

Update 1100: Περισσότερη ώρα παίρνει να παραπονεθείς από το να αλλάξεις το *u!^@$-λάστιχο ... Ε, καλά τώρα, δεν εννοώ να το αλλάξεις προσωπικά -προσωπικά, να είσαι εκεί όσο το αλλάζει αυτός που ευγενικά προσφέρθηκε εννοώ !!!
posted by KV @ 9:49 am  
6 Comments:
  • At 10/30/2006 10:21:00 am, Blogger Alepouditsa said…

    έετσι, έετσι... γυρνάς το κεφάλι ακατάδεκτα από την άλλη...ππφφ...τι είναι μερικές πρωινές αναποδιές..."σιγά δεν μασάω εγώ...." και συνεχίζεις ακάθεκτη!

    ...την άλλη φορά που θα μείνω από λάστιχο...θα σε φωνάξω :-ppp

    καλημέεεερεεεε!!

     
  • At 10/30/2006 10:44:00 am, Blogger Unknown said…

    ΜΑ ΚΑΛΑ;;;

    Το σημαντικότερο ΔΕΝ είχες βάλει στην ατζέντα;;;;; :o

    [Έλα μωρέ... 15 λεπτά εύκολης χαζοδουλειάς είναι η αλλαγή λάστιχου.. σιγά μην κάτσω να περιμένω πότε θα έρθει ο "επιστήμονας"]

     
  • At 10/30/2006 11:20:00 am, Blogger KV said…

    @ Αλεπουδίτσα μου, να με φωνάξεις, να με φωνάξεις. Να φροντίσεις μόνο να σε πιάσει κοντά σε καφετέρια γιατί θα ακολουθήσω παιδαγωγική κουμπάρου! Τριπλό φραπεδάκια και χιλιάδες συμβουλές!

    @ Καμηλιέρη μου, μάλλον δεν έχεις καταλάβει την χρήση της συγκεκριμένης agenda. Δεν γράφουμε την λίστα με τα ψώνια μέσα!

    [αυτό είναι αλήθεια, λιγότερο τελικά και μάλιστα ευχάριστα 10 λεπτά όταν την αλλαγή την κάνει άλλος]


    Καλημέρες!

     
  • At 10/30/2006 02:56:00 pm, Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said…

    Κι εδώ, μια απο ΕΚΕΙΝΕΣ τις μέρες μοιάζει να είναι..Αλλά δε βαριέσαι..Αφου είμαστε καλα :))
    Καλημέρεεεες!

     
  • At 10/30/2006 06:18:00 pm, Blogger Markos said…

    Πάντως η αφεντιά μου, φέρθηκε ΣΑΝ σοφός σήμερα...

    Καλησπέρα

     
  • At 10/31/2006 12:27:00 am, Blogger KV said…

    @ Λες πως είμαστε καλά 2/1 ;;; Πρέπει να βρω και εγω το λουλούδι!

    @ Μάρκο μου, δεν αμφέβαλλα! Μικρός ΣΟΦΟΣ!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.