Saturday, January 07, 2006
lag, vacation lag

Έχετε παρατηρήσει πως μετά τις διακοπές όλα είναι λίγο πιο δύσκολα; Πιο δύσκολο να ξυπνήσεις, πιο δύσκολο να πας στη δουλειά, πιο δύσκολο να συγκεντρωθείς, πιο δύσκολο να ξαναρχίσεις, πιο δύσκολο να καταλάβεις (τι κάνει ο κόσμος γύρω σου και γιατί, πολύ φασαρία!) ... 10 μέρες και ανατρέπουν κυριολεκτικά τους ρυθμούς μας ... Και δεν αναφέρομαι για τα γνωστά εορταστικά make-me-feel-better resolutions του τύπου ΘΑ πάω στο γυμναστήριο κλπ κλπ ... Όόόόχι (αυτά έκαναν την δουλειά τους, και του'χρόνου!). Τα απλά, τα καθημερινά, η ρουτίνα μας (και τα ... υπόλοιπα δουλειάς που ταξίδεψαν μαζί μας) : Δύσκολα! Vacation lag;;; Μάλλον!
Επειδή σίγουρα υποφέρω από το ... lag και όλα μου φάνηκαν βουνό σήμερα το πρωΐ (ακόμα και ο καφές ...), resolution Νo1 :
.
Τα Σάββατά μου ΔΕΝ θα προσπαθώ να αρχίσω με δουλειά πρωΐ-πρωΐ !!! Καφές πρώτα -ΕΞΩ, δίπλα στην pretend θάλασσα- φρέσκος αέρας, εφημερίδες, window/image shopping, μια βόλτα και η μέρα ανάλογα με τα κέφια.
.
... Εμά (κρητικό επιφώνημα, διαβάζεται με στόμφο).

.
Καλημέρα !!!
[το θερμόμετρο λέει αλήθεια for once,
f o g . και αίθριος καιρός,
that is στα πάτρια το αντηλιακό απαραίτητο,
εδώ ... πάρτε κασκώλ & καμμιά ομπρελλίτσα.
Πιστωτική στο σπίτι everywhere!]
.
ΥΓ. Σιχαμερό δεν είναι αυτό με τις εκπτώσεις ;;; Μόλις ξοδέψαμε ό,τι είχαμε και δεν είχαμε αγαπητοί μαγαζάτορες ... Τι να τις κάνουμε τώώώώώρα τις εκπτώσεις; Show some mercy ...
PPS. needless to say, χαρτομάνι - KV : 2 - 0 !
posted by KV @ 11:05 am  
16 Comments:
  • At 1/07/2006 02:39:00 pm, Blogger vasvoe said…

    δεν είναι υπέρχοχο που οι εκπτώσεις αρχίζουν τόσο νωρίς; έτσι προλαβαίνεις να χαρείς ακόμα τα χειμωνιάτικα που θα πάρεις ενώ στην ελλάδα τον φλεβάρη-μάρτη τί να τα κάνεις πια τα παλτά και τα πουλόβερ;;

     
  • At 1/07/2006 02:48:00 pm, Blogger snikolas said…

    Έλα τώρα μην παραπονιέσαι, τουλάχιστον ο καφές στα γνωστά καφενεδάκια της πόλης είναι υπέροχος. Πλακώνεις και μια σοκολατίτσα… :)

     
  • At 1/07/2006 04:13:00 pm, Blogger ViSta said…

    Δεν τις μπορω τις εκπτωσεις, νοιωθω οτι τοσα υπεροχα πραγματα ειναι εξω και αρκει να κλεισω τα ματια και με το χερι να διαλεξω το πιο ομορφο, το πιο απαλο, το πιο ποιοτικο, το πιο πρακτικο, το πιο σεξουαλικο, και δεν ξερω εγω πιο αλλο, ααααααα θυμηθηκα, το πιο φθηνο κομματι ρουχισμου. Οτι τελικα αυτα που μου αρεσουν δεν ειναι κατεβασμενα στις τιμες, ή οτι αυτα που ειναι κατεβασμενα δεν μου αρεσουν με ξενερωνει καθε φορα, λες και μου συμβαινει για πρωτη φορα.
    Την καλημερα μου και την επιβεβαιωση οτι και εγω δυσκολευτηκα την προηγουμενη εβδομαδα ιδιαιτερα με το πρωινο ξυπνημα. Λογικα δεν χρειαζομαι ξυπνητηρι, ξυπνω απο μονη μου στις 7. Την δευτερα με ξυπνησε ενα τηλεφωνημα στις 8, και τις επομενες μερες εβαλα ξυπνητηρι γιατι το ξαναφοβηθηκα.
    Σημερα σηκωθηκα στις 9.30. Ααααα, το ευχαριστηθηκα.
    Φιλια :-)
    BTW. υπαρχει καινουργιο post...

     
  • At 1/07/2006 07:12:00 pm, Blogger KV said…

    Vas μου, υπέροχο ΘΑ ήταν, αν όπως λέει και η Vista έκαναν εκπτώσεις ΚΑΙ στα κομμάτια που μας αρέσουν ... Πριν τον καφέ, επισκέφτηκα ΤΟ παλτουδάκι ... Εξακολουθεί να έχει την ίδια ακριβώς τιμή ... ΑΠΛΗΣΙΑΣΤΟ ... Σπάζομαι λίγο (χτύπησα όμως ένα μπλουζάκι ;-) ), άσε που δεν μπορώ την κοσμοπλημμύρα ... Χάος σήμερα εδώ, πανικός ... Αντί για skying, soldying οι Γενευανοί !!!
    Νικόλα , για το μόνο πράγμα που δεν παραπονιέμαι (γενικότερα) είναι για τον καφέ δίπλα στην λίμνη και ας την λέω pretend θάλασσα (γενικά δεν παραπονιέμαι και για την Γενεύη την λατρεύω ... που μπορεί να φύγω κάποια στιγμή παραπονιέμαι ... σνιφ). Ο καφές ήταν όντως απόλαυση και το σοκολατάκι επίσης !!! ;-), η pretend στα γκρίζα της !
    Vista μου, που θα πάει, θα δουλέψουν πάλι τα εσωτερικά μας ρολόγια !!! Τρέέέέέχωωωωω !!!

     
  • At 1/07/2006 08:36:00 pm, Blogger Markos said…

    Όντως όλα είναι πιο δύσκολα μετά τις διακοπές, αλλά άμα έχεις φίλους και σε ψυχοπλακώνουνε, έ όσο νάναι, δεν σου έρχεται και πολύ ξαφνικό.
    Κατά συνέπεια ευχαριστώ !!!!
    :-))))

     
  • At 1/07/2006 08:56:00 pm, Blogger KV said…

    Καταρχήν νόμιζα ότι έχεις κάποιους κακούς φίλους που σε ψυχοπλακώνουν και ήθελα να τους μαλώσω ... Αλλά διάβασα το ευχαριστώ και ... ΠΩΣ σε ψυχοπλάκωσα καλέ μου Καίσαρα (γαλιφιές);;;;; Να μου το πεις, να μην το ξανακάνω, promith !!!
    ;-)

    [και πάνω που ετοιμαζόμουν να κάνω post ένα μελαγχολικό -για μένα- τραγούδι, τολμάω τώρα;;; α πα πα πα πα]

     
  • At 1/08/2006 11:18:00 am, Blogger Markos said…

    Μα οι περιγραφές σου για τις πρώτες ημέρες επανόδου στην καθημερινότητα, τουλάχιστον σε εμένα "ήχησαν" πολύ ρεαλιστικές. Αλλά από την άλλη λειτούργησαν και σαν θάλαμος "αποσυμπίεσης" :-)
    Εξ ου και το ευχαριστώ....

    [δεν μαρέσει να είμαι αίτιος καταπίεσης συναισθημάτων. Εκφράσου ελεύθερα...:-) ]

     
  • At 1/08/2006 01:56:00 pm, Blogger KV said…

    Α πα πα πα παααααααααα δεν ξαναγράφω ... θα κρατήσω τα πόστ μου λευκά (πως λέμε θα κρατήσω την ανάσα μου;;; έτσι) μέχρι να μην σου χαλάω το κέφι. Να μου το πεις όμως γιατί θα σκάσω !!!!

    Καλημέρα !
    Ελπίζω να είσαι καλά και να ήταν απλά ένα γερό κούνημα για να διώξει ό,τι καλικατζαράκια είχαν μείνει!

    [και να σκεφτείς ότι τις φίλτραρα τις περιγραφές για να είναι πιο ... θετικές, για μένα τουλάχιστον ... ]

     
  • At 1/09/2006 01:12:00 pm, Blogger Unknown said…

    Καααααατ' αρχάς εγώ θα έλεγα να προσπαθείς να μην αρχίζεις καθόλου δουλειά τα Σάββατα.... (την Κυριακή δε ούτε καν να την σκέφτεσαι.... την δουλειά....)

    κατά δεύτερο λόγο...

    ΝΥΣΤΑΑΑΑΖΩΩΩΩΩΩΩ

     
  • At 1/09/2006 04:12:00 pm, Blogger KV said…

    ναι, εσύ νυστάζεις και εγώ κοντεύω να σκάσω ...
    Μάρκο ακούς;;;;;;;;;;;;;;;;

     
  • At 1/09/2006 05:31:00 pm, Blogger Unknown said…

    Πάρε ανάσα...

    Και αν περιμένεις από τον Μάρκο να σου λύσει την απεργία...

     
  • At 1/09/2006 05:43:00 pm, Blogger KV said…

    τσου ...

     
  • At 1/10/2006 12:53:00 pm, Blogger Unknown said…

    ΤΣΟΥΝΑΜΙ....

     
  • At 1/10/2006 01:08:00 pm, Blogger KV said…

    το ότι με έκανες ποστ και ΚΑΝΕΙΣ δεν ενδιαφέρθηκε αν θα σκάσω που κρατάω την ανάσα μου τοόόόσες ώρες τι σημαίνει;;;;;

     
  • At 1/11/2006 10:04:00 am, Blogger Unknown said…

    Έλα καλή μου,
    μην κάνεις έτσι...
    Εγώ ξέρεις ότι σε διαβάζω καθημερινώς και πολλάκης και μου μαυρίζεις την ψυχή με την σιωπή αυτή....

    :(

     
  • At 1/11/2006 10:30:00 am, Blogger KV said…

    reverse psychology ??????????

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.