Sunday, January 08, 2006
σιωπή ...
update 14:50
Ηλιος δίπλα στην pretend !!! Σχεδόν καλοκαιρινή λιακάδα !!! ;-)
Βαθιά ανάσα και ... επιστρέφω σύντομα!!!
------------------
update 11/01/06
You got the "cloudy" right !
Καλημερούδια
------------------
update 17:21
Σκοτεινιά ... και ησυχία ...
------------------
update 10/01/06
Αισχρότατα ψέματα (το θερμόμετρο). Snow grains πουθενά και κρύύύύύο (- πολύ, όχι -1).

------------------

update 13:01
:-) Μου το επέτρεψε ο συνέταιρος!!! :-) Ξεκινάμε :
------------------
update 09/01/06: 09:10
Το θερμόμετρο πάλι λέει αλήθεια ... (Μας κακομαθαίνετε πρέσβη μου) . Α, και Καλημέρες Λουλούδια μου!!!

------------------
update 19:54


{και όσο θα κρατάω την ανάσα μου ...
βαρέθηκα το μαυρόασπρο template του Al Dente,
προτασούλες;;; }
.
προσεκτικά σήμερα ...
posted by KV @ 2:18 pm  
27 Comments:
  • At 1/08/2006 02:30:00 pm, Blogger Markos said…

    Γιατί; Αργία;

    (Αργεία; εκ του Άργους προερχόμενη; )


    Σβησε το σχόλιό μου μολις το διαβάσεις

     
  • At 1/08/2006 02:41:00 pm, Blogger KV said…

    χαχα χαααααααα γιατί να το σβήσω ;;;
    Διόρθωνα τον τίτλο όσο έγραφες! Ο αρχικός τίτλος ήταν "Το Al Dente αργεί" ... όταν το ξαναδιάβασα σκέφτηκα το σχόλιο του Darth (sorry Darth) και πρόσθεσα το α !!! Και όταν το ξαναδιάβασα ... σκέφτηκα το σχόλιο το δικό σου για την φοβερή μου ορθογραφία και ... Άλλαξα τον τίτλο!

    Καλημέρα σου!

     
  • At 1/08/2006 02:53:00 pm, Blogger Unknown said…

    Τί έπαθες τζιέρη μου;;;;

    Λοιπόν μην μου γίνεις κι εσύ ροζ κυρία έτσι;;;
    Κάτι σε πορτοκαλί ίσως;;;;

     
  • At 1/08/2006 03:29:00 pm, Blogger ViSta said…

    Πως σου φαινεται το template του αλλου μου του blog? vista(de)

     
  • At 1/08/2006 04:18:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Καλημέρα και χρόνια πολλά και ακόμα καλύτερη χρονιά!
    Μου λείψες καλή μου!
    Δεν μου λες, post-Xmas blues?
    Θα περάσουν...

    Χμ, κάτι σε πολύ χρώμα νομίζω, για αλλάγη και ανανέωση! Αλλά, συμφωνώ με Darth, όχι ροζ!

     
  • At 1/08/2006 04:33:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Συμφωνώ όχι άλλο ροζ στη μπλογκόσφαιρα. Κι εγώ το δικό μου το βαρέθηκα και ψάχνω θύμα να μου το αλλάξει :))

    Πάντως μια που κάνεις την αλλαγή δεν μεγαλώνεις λίιιγο και τη γραμματοσειρά;;

    Δεν ξέρω παιδιά, πρέπει να είμαι πολύ γκαβή γιατί σε πολλά μπλογκ το έχω αυτό το πρόβλημα.

     
  • At 1/08/2006 05:38:00 pm, Blogger alombar42 said…

    Προτείνω κάτι σε σωμόν, με πιέτες σε βυσσινί και λίγα ριχτάρια σατέν.

    Θα σκίσει!

     
  • At 1/08/2006 07:48:00 pm, Blogger KV said…

    @ Τίποτα δεν έπαθα Καμηλιέρη μου. Είπα να είμαι ήσυχη για λίγο !
    Δεν σου αρέσει το ροζ;;; (να το πω; να το πώ;;;;;;;;;;;)

    @ Vistaκι μου μου αρέσουν πολύ και τα 2 templates σου, απλά μετά από τόσο μαύρο, θα ήθελα και λίίίίίίίγο χρωματάκι. Άσε που είμαι font maniac ... Mα γιατί δεν υπάρχουν greek handwriting, ε;;;;;;;;;

    @ΚΑΛΩΣ ΉΡΘΕΣ Δεσποινάκι!!! Και εμένα μου έλειψες καλή μου!!! Έμπαινα, ξαναέμπαινα, τώρα θα δω Λονδίνο, τίποτα !!!! Ελπίζω να πέρασες καλά και να γέμισες τις μπαταρίες !!! ΚΑΛΗ μας ΧΡΟΝΙΑ, χαρούμενη ... Δεν έχω ιδιαίτερα blues ... αλλά η επιστροφή στην πραγματικότητα είναι πάντα ... αργή!
    Χρώμα λέω και εγώ ... για να δούμε !!! [τι λέει η μόδα φέτος;;;]

    @Vas μου, Δεν είχα διανοηθεί καν να πάρω το χρώμα σου. Σήμα κατατεθέν (εσύ και η γουρούνα μονοπώλειο). Για το μέγεθος έχεις δίκιο, και εμένα άλλες φορές μου φαίνεται καλό και άλλες φορες με κουράζει απίστευτα!!!

    @ Αγαπητέ Αλομπαρ ωραίες οι βούλες και οι πιέτες ;-) αλλά απαιτούν και γνώσεις HTML που κάποιος από τους δύο μας σίγουρα δεν έχει !!! Για εφέ, περίμενε λίγο ...

    Darth, να το πω, να το πω;;;;;;;;;;

     
  • At 1/08/2006 08:54:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Αχ, καλή μου, έλα που η μόδα για το χειμώνα φέτος λέει μαύρο!!
    Για την άνοιξη-καλοκαίρι όμως του 2006, λέει άσπρο, κρεμ και γενικά παλ αποχρώσεις!

    Εγώ λές χρώμα. Κάτι σε γαλαζί;

     
  • At 1/08/2006 08:56:00 pm, Blogger alombar42 said…

    Τι θα αποκαλύψεις για τον Νταρθ; Μήπως σκέφτεται να φορέσει ροζ κοστούμι στο γάμο του;

    :)

     
  • At 1/08/2006 09:06:00 pm, Blogger Marina said…

    Για να αλλάξεις τα χρώματα μπορείς να διαλέξεις απο αυτό τον κατάλογο των χρωμάτων
    http://www.december.com/html/spec/color1.html
    ή έτοιμα με ζωγραφιές
    http://bloggertemplated.blogspot.com

    ή παίδεμα με διάφορα που κυκλοφορούν στο ιντερνέτ..
    Δεν ξέρω τι άνθρωπος είσαι και τι σου αρέσει..όμως υπάρχουν υπέροχα αχνά backgrounds, ή ethnic για πιό έντονα..
    Θα δείς και εσύ...τον δρόμο σου σίγουρα θα τον βρείς

     
  • At 1/09/2006 08:32:00 am, Blogger KV said…

    Καλημερούδια !!!!

    @ Alombar μου, γιατί στο κακό (ροζ κουστούμι) το μυαλό σου αμέσως ;;;; άάάάάάλλο ήταν !

    @ Δεσποινα, κάθε φορά που αγοράζω κάτι φοβάμαι ότι θα πουν από τα μεγάφωνα του καταστήματος "Συγχαρητήρια, η KV μόλις απέκτησε το εκατομμυριοστό μαύρο της μπλουζάκι" ... τόσο μου αρέσει ;-)
    Καλό το γαλαζί ... οινοπνευματί, τι σου λέει;;;

    @ Μαρίνα μου, ευχαριστώ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα links, όπως θα δεις ΣΥΝΤΟΜΑ (ε, Καμηλιέρη;;;; Σύντομα, έτσι;;;;), τα πάλεψα λίγο ... Για το Al Dente, έχω δει διάφορα και προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου να αποφασίσει γιατί ξέρω ότι είναι μεγάλη δουλειά να το φτιάξω από την αρχή, παρόλο που θα ήθελα κάτι πιο προσωπικό. δυστυχώς αυτό θέλει πολλές ώρες που δεν έχω αυτή τη στιγμή.

     
  • At 1/09/2006 01:18:00 pm, Blogger Unknown said…

    ΠΕΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙΣ!!!

    (Πάρε μια ανάσα πρώτα όμως....:p)

     
  • At 1/09/2006 01:44:00 pm, Blogger KV said…

    ανάσα ΚΑΙ το ξαναλέω και εδώ :

    Ανοίξαμε και σας περιμένουμε


    http://apokries.blogspot.com/

    [Απρόσεκτε Καμηλιέρη το λέει και ακριβώς από πάνω! :ρ]

     
  • At 1/09/2006 03:19:00 pm, Blogger Unknown said…

    E;

     
  • At 1/09/2006 05:20:00 pm, Blogger KV said…

    είχα κάνει update το απεργειακό μου post

     
  • At 1/09/2006 09:51:00 pm, Blogger vasvoe said…

    α μα τί ωραία λινκ μας έδωσε η μαρίνα!!

     
  • At 1/09/2006 10:03:00 pm, Blogger KV said…

    Πάντα ενημερωμένη η Μαρίνα!!! ;-)

    Εμένα μου κόλλησε όμως να το κάνω μόνη και επομένως -λόγω δουλειάς- την βλέπω να καθυστερεί την ανανέωση ... Θα κάνω κάτι με τα γράμματα όμως, σουν!

     
  • At 1/10/2006 10:12:00 am, Blogger vasvoe said…

    to templated.blogspot. omos den vgainei!!

     
  • At 1/10/2006 10:19:00 am, Blogger KV said…

    Πήγαινε στο
    http://blogspottemplates.blogspot.com/
    από εκεί πήρα το template για τις απόκριες ! Έχει πολλές επιλογές ... το ροζ σου πάει όμως !!!!

    Καλημέρα !

     
  • At 1/10/2006 10:48:00 am, Blogger Unknown said…

    Περιττό να σου πώ ότι δεν έχει νόημα αυτό που κάνεις, έτσι;

    Καλημέρα (ανάσα)

     
  • At 1/10/2006 11:12:00 am, Blogger vasvoe said…

    πωωωωωω
    ωραία είναι!!
    αυτό με τη γιόγκα και με τη γατούλα και με τις ψιχάλες και με τα λουλουδάκια και και και μου άρεσαν...
    τα θέλω όλα λολ
    φοβερό πώς ταυτιζόμαστε με το μπλογκ μας και το βλέπουμε
    σαν δωμάτιο του σπιτιού μας ένα πράγμα...

     
  • At 1/10/2006 06:31:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Σωστή η vasvoe! Τώρα που γύρισα όμως, θέλω να κάνω redecorate όλο το blog και το flat (ζήλεψα και θέλω feng shui και εγώ-Κέλλυ να γράψείς ποστ με τα μυστικά του για να μαθαίνουμε και εμείς οι άσχετοι).
    Out with the old, in with the new!

     
  • At 1/11/2006 12:56:00 am, Blogger KV said…

    out with the old (όόόλα τα "old") ΚΑΙ εγώ Δέσποινα!!!
    ΑΛΛΑΓΕΣ και ανανέωση (μία άνοιξη ένα πράγμα), ξεκινόντας και από το blog που είναι σαν δωμάτιο του σπιτιού μας (ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τα είπες γειτόνισσα) και περιμένοντας να δω τι θα γίνει με το σπίτι (το δωμάτιό μου το έκανα ένα redecorate βέβαια ... για το καλό!!!) Είπαμε το 2006 ειναι σίγουρα keeper, να βοηθήσουμε και εμείς!!!

    Στο Feng Shui ειδική η εγκυμονούσα συγκάτοικος, εγώ απλά .. δεν χαλάω χατήρια και το αντιμετώπισα ... με ενδιαφέρον ... Έμαθα να αποφεύγω τις γωνίες (τις κρύβουμε με κάτι) και τα αποξηραμένα φυτά (α πα πα παπααα), να μην "κοιτάεί" το κρεββάτι μου την πόρτα (κακόόόό), αλλά να την κοιτάει το γραφείο μου (καλόόό) και να έχω 6 ψάρια για χρήμα (η συγκάτοικος τα έχει δηλαδή, αλλά μετράνε και για μένα !!! Δραχμή δεν έχω δει ακόμα, την συγκάτοικο να ανανεώνει τα ψάρια βλέπω συχνά. Μάλλον δεν έχει διαβάσει ακόμα πιο είναι καλό Feng Shui για ψάρια και ... αποδημούν σταθερά).

    Ότι άλλο θυμάμαι θα σας το λέω !!!

    μάκια!

    ΥΓ. Τα γραφεία μας είναι και τα δύο στο ίδιο δωμάτιο. Σαν μονοθέσιο δημοτικό το κάναμε έτσι που κοιτάνε και τα δύο την πόρτα !!!

     
  • At 1/11/2006 11:08:00 am, Blogger Markos said…

    Μα καλά τόσο ακριβά είναι τα ψάρια εκεί που μέ 6 ψάρια θα λύσετε το οικονομικό σας πρόβλημα;
    Αν είναι έτσι, να σας στείλω ... μισό κιλό γαύρο.....
    Καλημέρα.

     
  • At 1/11/2006 03:17:00 pm, Blogger KV said…

    χα χα Καλημέρα !!! (να τον στείλεις καθαρισμένο και θα πω εγώ στην συγκάτοικο ότι το ... species βγάζει τα ρούχα του πριν κοιμηθεί!)

     
  • At 1/12/2006 12:23:00 am, Blogger Unknown said…

    Αυτή η εκκωφαντική σιωπή με τρελαίνει....

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.