Monday, December 26, 2005
ειρηνικές διακοπές
[χρήσιμο για ξενιτεμένους που ελπίζουν σε ... ειρηνικές διακοπές]:

ΜΗΝ εκφέρετε άποψη ! Καμμία ! Ειδικά ακούγοντας ειδήσεις και δηλώσεις ... εκλεκτών!!! Κλείστε μάτια και αυτιά αν περνάτε δίπλα από τηλεόραση και δεν μπορείτε να την κλείσετε. Κλείστε αυτιά και εγκέφαλο, αν κάποιος δικός σας σας κάνει αναμετάδοση ... Δεν έχετε άποψη ...
[κάτι έχω χάσει εγώ από την εξέλιξη αυτής της χώρας και δεν μου το είπε κανεις... σνιφ ...]
Καλημέρα :-)
{hard to know which home is home ...}
posted by KV @ 9:41 am  
13 Comments:
  • At 12/26/2005 10:38:00 am, Blogger Markos said…

    Ε (και) γιαυτό υπάρχει και το blog.
    Πες τα εδώ να "ξεφορτώσεις".
    Όσο για τους κάθε είδους εκλεκτούς, ε ναι έχεις χάσει επεισόδια, αν τους παίρνεις σοβαρά υπόψη.....
    Καλημέραααα

     
  • At 12/26/2005 12:34:00 pm, Blogger KV said…

    Καλημέρα, Καλημέρα ... Τόνους ενέργειας θα ξεφορτώσω στον κυβερνοχώρο ... Πότε γίναμε στην Ελλάδα οπισθοδρομικοί και στενόμυαλοι; Και εγώ που ήμουν πάντα περήφανη για το αντίθετο ...[γιατί μου το κρύψατε;;;] Επίσης ΓΙΑΤΙ ξεχνιέμαι και μιλάω ;;; Αφού θα πρέπει να πάρω σύνταξη για να αντιμετωπιστώ ως ενήλικας ...
    Ουφ .... Λίγη ενέργεια έφυγε :-) Δίκιο έχεις, σοβαρά τα βλέπω τα πράγματα και δεν θα έπρεπε ... Στο παλιογυαλί δεν με πειράζουν όταν επαναλλαμβάνονται από δικούς μου ανθρώπους με πειράζουν ...

    Καλό σου απόγευμα, ηλιόλουστο και εκεί ελπίζω !!!!

     
  • At 12/26/2005 12:58:00 pm, Blogger ViSta said…

    Δεν τολμω να ρωτησω τι ακουσες ή τι ειπωθηκε.
    Σημερα παντως ειναι η λυπητερη επετειος του tsounami και περισσι για τουλαχιστον 10 μερες την ιδια αντιδραση ειχα με αυτην του κειμενου σου. Δεν αντεχα τα νεα και τις λεπτομερεις περιγραφες της καταστροφης...
    Καλημερα απο το ηλιολουστο D?sseldorf :-)

     
  • At 12/26/2005 09:52:00 pm, Blogger Unknown said…

    Kαλά...
    Εγώ θα ρωτήσω...
    Μήηηπως να γίνεις λίιιγο πιό συγκεκριμένη;;;

     
  • At 12/27/2005 11:16:00 am, Blogger KV said…

    Χριστόδουλος ...

     
  • At 12/27/2005 11:44:00 am, Blogger Unknown said…

    Κάτι που δεν άκουσα/έμαθα και έπρεπε;

    Έχασα εγώ τέτοιο θέμα;;;

     
  • At 12/27/2005 12:06:00 pm, Blogger KV said…

    δεν ξέρω ... αλλά ΠΩΣ είναι δυνατόν να λέει ΓΕΝΙΚΑ αυτά που λέει ... γκρρρρρρρρ ρρρ ρρρ

     
  • At 12/27/2005 12:17:00 pm, Blogger Markos said…

    Υπάρχουν δύο θέματα αν κατάλαβα καλά.
    Το ένα έχει να κάνει με τις ... πολιτικές ... πιρουέτες του αρχηγού της εκκλησίας.
    Εντάξει, υπάρχουν οπαδοί του που τον ακολουθούν, υπάρχουν και οι πολλοί που το διασκεδάζουν:-))

    Το δεύτερο θέμα σου είναι λίγο πιο ενδιαφέρον.
    Εσύ το ξέρεις ότι μεγάλωσες (και δεν το προσεγγίζω από την ηλικιακή πλευρά), οι δικοί σου όμως, αν και το χαίρονται πολύ απλά δεν το αποδέχονται.
    Συνηθισμένο.
    Απολύτως συνηθισμένο γιατί λείπεις, και άρα στη συνείδησή τους είσαι το μικρό κορίτσι που "σιγά τώρα που μεγάλωσε για να έχει και δική της άποψη", αλλά και γιατί αφού δεν ζεις την καθημερινότητά τους, δεν υπάρχει η αλληλεπίδραση που μπορεί να είναι συγκρουσιακή στις περισσότερες περιπτώσεις, δημιουργεί όμως τα όρια αποδοχής και συνύπαρξης.

    Καλό μεσημέρι και ... κουράγιο :-)))

     
  • At 12/27/2005 01:05:00 pm, Blogger jojo said…

    καλως όρισες στην ελληνική πραγματικότητα και καθημερινότητα...

    εγώ τα ξέρω αυτά τα επικίνδυνα σπορ και παρόλο που μεγάλωσα κάνοντας σλάλομ σε οικογενειακές συζητήσεις που δεν πρέπει να θίγονται, πάλι καμμια φορά την πατάω....

    εσύ που έκανες τόσο καιρό σλάλομ στα όμορφα βουνά της Ελβετίας,
    πιάστηκες εντελώς απροετοίμαστη...

    περαστικά, και καλή και ειρηνική συνέχεια! :)

     
  • At 12/27/2005 03:23:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μάιστα....
    Τώρα εγώ πάλι δεν έχω καταλάβει σε τί αναφέρεσαι για τον της εκκλησίας...

    Όσο βέβαια για το θέμα της οικογένειας, δεν το έθιξα αλλά... έτσι είναι :(

    Μετά από 12 χρόνια μακρυά (βλέπε Σαλόνικα) από το "πατρικό" μένω σε ένα σπίτι δίπλα στων γονιών μου και δεν εννοούν να καταλάβουν ότι ΔΕΝ είναι σπίτι τους....

    Άσε που πρέπει να έχουν άποψη επί παντώς επιστητού....

     
  • At 12/27/2005 03:27:00 pm, Blogger KV said…

    Μάρκο ο αρχηγός της εκκλησίας ΔΕΝ επιτρέπεται να κάνει πολιτικές πιρουέτες, θα χτυπήσει... Όσο για τους δικούς μου, ξέρουν ότι έχω μεγαλώσει... Σέβονται και ακούνε απόψεις -που δεν αφορούν θρησκεία και πολιτική- φτάνουν μέχρι και στο σημείο να συζητούν καμμιά φορά (χρόόόνια εκπαίδευσης!!!) ... απλά θεωρούν (και έχουν μερικά δίκιο) ότι είμαι εκτός ελληνικής πραγματικότητας ΚΑΙ είναι δογματικοί στα περισσότερα θρησκευτικά θέματα ...

    Η αλήθεια είναι αυτό που λέει η Jojo περίπου! Είμαι εκτός της Ελληνικής καθημερινότητας (όχι πραγματικότητας όμως) και ξέχασα να κάνω σλαλομ !!! Ο μοναδικός λόγος που επικοινωνούμε σε ορισμένα επίπεδα είναι το σλάλομ!!! σε ρωτάνε:
    "Καιαιαιαι ΤΙ γνώμη έχεις για τις καινούριες ταυτότητες;;;"
    Απαντάς "Λοιπόν είδατε την Ελβετική μου κάρτα παραμονής;" βγάζεις το σιχαμερό χαρτάκι "τώρα αυτή χρησιμοποιώ στις περισσότερες περιπτώσεις και μπλα ... στα τραίνα μπλα ... το χιόνι ...μπλα ... η σοκολάτα!!!"
    Αυτή τη φορά ξεχάστηκα και απλά με επανέφεραν στην πραγματικότητα! :-)
    :-)

    Jojo καλή μου thanks! Έχεις απόλυτο δίκιο. Μια φορά ξεχνάς όμως τις επιδόσεις σου στο πατροπαράδωτο σπορ και μετά το θυμάσαι συνέχεια !!! Σαν το ποδήλατο ένα πράγμα;-) Εφέτος δεν είχε προλάβει να μου το θυμίσει η συμπεθέρα και την πάτησαν οι δικοί μου!!! And όταν μιλάω για συμπεθέρα (έχεις ανήψια άρα) ΞΕΡΕΙΣ τι καλή εκπαίδευση είναι μια συμπεθέρα !!!

     
  • At 12/27/2005 03:36:00 pm, Blogger KV said…

    Darth σλάλομ καλέ μου και ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ!!! Μα καλά, ολόκληρο λεκανοπέδιο, μένεις δίπλα στους δικούς σου και περιμένεις κατανόηση;;; Δεν έμαθες τίποτα ;;;

    ;-)

    Πλάκα, πλάκα, εγώ θέλω να νοιώθουν σπίτι τους και στο δικό μου. Με πείραξε κάποια στιγμή που με επισκέφτηκαν και ρωτούσαν πριν κάνουν οτιδήποτε... Θέλω να νοιώθουν άνετα, όπως νοιώθω και εγώ άνετα εδώ ... διατηρόντας μια διακριτικότητα, την οποία γενικά νομίζω έχουν έμφυτη !!! [Είναι διακριτικοί- ακόμα και με την αδελφή μου που μένουν δίπλα!] Μαζί τους διαφωνώ στον δογματισμό ... Και στην άρνηση να ακούσουν, να σκεφτούν ή να συζητήσουν κάτι "καινούριο" ... Μου φαίνεται αδιανόητο επειδή έτσι με μεγάλωσαν ... ή έτσι νόμιζα .... !!!

     
  • At 12/27/2005 10:28:00 pm, Blogger Unknown said…

    Εγώ πάλι ένα πράμα να προτιμώ να ρωτάνε.... :p
    [Θέμα ιδιοκτησίας καλή μου... Αλλιώς στην άλλη άκρη θα είχα πάει...]

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.