Sunday, January 07, 2007
Το τελευταίο μακάρονο ...
Ξύπνησα το πρωΐ και τα μικρά κοιμόταν ακόμα ... :)) [κόλπο, τα κούρασα χτες]

Ευκαιρία να δω τι κάνετε : Κίνηση αθόρυβη, αιλουροειδούς [ :) ], τα 5 λεπτά της ημέρας που είναι "δικά μου" είναι πολύτιμα, Θανάσης στην πρίζα (όόόόχι στο καθιστικό, στο καθιστικό δεν έχουμε ακόμα ρεύμα-privileges) και ... που πήγατε όλοι ;;;

Θέλω το m o n i t o r πίσω!

Καλημέρες
[μήπως αν υποσχόμασταν όόόόόλοι
όταν έχει συγκεκριμένα post
να κλείνουμε τα μάτια;;;]
posted by KV @ 10:41 am  
14 Comments:
  • At 1/07/2007 12:17:00 pm, Blogger ΠΡΕΖΑ TV said…

    Σε λιγες μερες,ελπιζω να ξαναφτιαξουν ολα...

     
  • At 1/07/2007 02:40:00 pm, Blogger snikolas said…

    Καλημέρα. Το monitor έκλεισε αλλά φαντάζομαι πως θα γίνει κάτι και θα ανοίξει πάλι η τέλος πάντων θα φτιάξουν κάποιοι άλλο. Anyway… αυτά γίνονται μόνο στην χώρα των Μάο Μάο! Είσαι σίγουρη πως θέλεις να έρθεις;

     
  • At 1/07/2007 05:52:00 pm, Blogger Markos said…

    Καλησπέρα σας...
    Εδώ είμεθα όλοι..
    Για να πάρεις το monitor πίσω, φέρε κι εσύ πίσω τα... μελομακάρονα !!! :)))))

    Φιλιά

     
  • At 1/07/2007 10:46:00 pm, Blogger KV said…

    Πρέζα TV, το ξέρουμε αυτό ή το υποθέτουμε ;;;;; ;)))

    Nikola ούγκ :))))))))))) και σμακ!

    Μάρκο μου, εσάς ναι σας βλέπω σταθερά! Φτιάχνω ΚΑΙ νέα δόση μακάρονα, υπόσχεσαι monitor ?????
    φιλιά!

     
  • At 1/08/2007 10:42:00 am, Blogger jojo said…

    εντάξει με σας που εχω στα λινκ μου αλλα με όλους τους υπόλοιπους τι γίνεται?

    μια ματιά στο μόνιτορ κάθε πρωί ήταν σαν ναριχνα ένα βλέφαρο στα νέα του κόσμου!

    θέλω άμεση αποκατάσταση της τάξης!

    καλημέρεεεες!

     
  • At 1/08/2007 01:04:00 pm, Blogger Marina said…

    Η πλειοψηφία απαιτεί να έρθει το μόνιτορ πίσω. Αυτοί οι ολίγοι αναρχο-σπάστηδες..ας πάνε όπου θέλουνε.
    Εντύπωση όμως μου κάνει ποσή ισχύ μπορεί να έχει ένας που "αποφασίζει -υποτίθεται για τον εαυτό του - και αντίστοιχα αρνητικά επηρρεάζει- εις βάρος του όλου"..αχ! δυστυχώς δεν ξεφύγαμε απο αυτούς.

     
  • At 1/09/2007 10:04:00 am, Blogger Unknown said…

    Η αλήθεια είναι ότι το monitor υπέπεσε σε ένα σφάλμα: Την προσωπική κατηγοριοποίηση με βάση τα γούστα του ιδιοκτήτη του. Αυτό είναι και το μόνο επιλήψημο πάνω στο οποίο μπορούν να στηριχτούν οι κατηγορίες. Πέραν αυτού, κρίμα που έκλεισε...

     
  • At 1/09/2007 11:05:00 am, Blogger KV said…

    Jojo, Marinάκι ... έχω την εντύπωση ότι και να πλαντάξουμε στο virtual κλάμα, πάλι χωρίς τον τρουβαδούρο της πλατείας μείναμε ... σνιφ

    Καμηλιέρη μου, γιατί να κάνουμε κριτικές;;;; Το monitor ήταν προσωπικό εγχείρημα και επομένως οφείλαμε να δεχτούμε και τις προσωπικές επιλογές του ιδιοκτήτη του. Όσοι δεν συμφωνούσαν, έκλειναν τα μάτια!

     
  • At 1/10/2007 08:39:00 am, Blogger Unknown said…

    Καρφάκι δεν μου καίγεται για τις προσωπικές επιλογές του ιδιοκτήτη, ούτε με πείραξαν ή τους έδωσα σημασία. Γεγονός είναι πως όταν κάνεις μια παρουσίαση όπως ο ίδιος διατείνεται, δεν κάνεις κατηγοριοποίηση (ναι κριτική θα κάνω, δεν κατάλαβα πότε μου αφαιρέθηκε το δικαίωμα). Το θέμα είναι ότι η όλη κίνηση στηρίζεται σε αυτό ακριβώς το θέμα και λόγω αυτού ακριβώς την πάτησε, ανεξάρτητα των απόψεών μου :)

     
  • At 1/10/2007 12:57:00 pm, Blogger KV said…

    Ο ιδιοκτήτης είχε την άποψή του και έκανε το κέφι του. Η επιλογή να είμαστε μέσα ήταν δική μας, ή όόόχι ;;;; όταν λες ναι, μετά δεν παραπονιέσαι!
    σμακ!

     
  • At 1/10/2007 03:14:00 pm, Blogger Unknown said…

    Όχι
    Εμένα πχ με είχε προσθέσει αυτόματα μόνος του (όπως και τους περισσότερους)
    Κανείς μας δεν υπέγραψε κάποια συμφωνία ή πάτησε κάποιο κουμπάκι agree στο site του...
    Και ο ίδιος ουδέποτε δημοσίευσε αυστηρούς όρους :)

    Η όλη συζήτηση πουλάκι μου είναι εντελώς χαζή. Απλά το γεγονός ότι μας βόλευε δεν σημαίνει ότι είχε και νομικά δίκιο. Κατάλαβες γιατί δεν μου αρέσει να είμαι νομοταγής;;; :)))

     
  • At 1/10/2007 04:14:00 pm, Blogger KV said…

    μπαρδόν;;;;
    Εγώ δεν μίλησα για νόμους. Εγώ είπα ότι μου άρεσε και επειδή μου άρεσε μπήκα οικοθελώς και μου λείπει τώρα που δεν βλάπω αυτόματα τα παράπονά σου. Επίσης μου άρεσε πολύ να παραπονιέμαι μόνιμα που είχα τα μικροτερότερα γράμματα στο monitor!!!

     
  • At 1/11/2007 12:35:00 am, Blogger Unknown said…

    Α είπα κι εγώ...
    Τώρα μου εξήγησες :p

     
  • At 1/17/2007 01:12:00 am, Blogger OMADEON said…

    Και τώρα… στο ΘΕΜΑ μας. Βάζω στην άκρη τις διενέξεις, ακόμη και τις… εμπάθειές μου, και έστειλα προ ολίγου το εξής γράμμα σε διάφορα νέα “blog aggregators” (διαδόχους του monitor):

    Γειά σας,

    Προς το παρόν δεν είμαι κάτοχος blog, αν και έχω αρκετά προσωπικά sites.

    Στην πρόσφατη ιστορία του κλεισίματος του blog-aggregator “monitor” τάχθηκα αναφανδόν υπέρ της άποψης του Παναγιώτη Βρυώνη (τον οποίο δεν γνωρίζω, αλλά πιστεύω ότι έχει δίκιο).

    Ο λόγος που σας γράφω είναι για να κάνω μία ΠΑΡΑ πολύ σοβαρή (και kρίσιμη)… χαζή ερώτηση:
    -Δεν μπορείτε να εισάγετε blogs στον aggregator _χωρίς_ να το ζητήσουν οι ίδιοι οι bloggers? Γιατί αν μπορείτε, ΔΕΝ έχει νόημα η διένεξη Μιραντολίνας / Παναγιώτη, και ΕΧΕΙ νόημα να απαιτήσουμε ΩΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ να μην έχει δικαίωμα κανένας από τώρα και στο εξής να σας… σαμποτάρει (όπως πιστεύω ότι σαμποταρίστηκε ο Παναγιώτης).

    Επειδή το θέμα είναι σοβαρό, και αφορά τα δικαιώματα του ΙΔΙΟΥ του ευρέος κοινού (και όχι των… ξιπασμένων καλλιτεχνών που πιθανόν να είμαστε… εμείς που γράφουμε στο διαδίκτυο), σας παρακαλώ να απαντήσετε.

    Εγώ προσωπικά, ως αναγνώστης και ως πολίτης, ΔΕΝ θα επέλεγα ποτέ να διαβάσω ένα blog-aggregator όπου απουσιάζουν παταγωδώς σημαντικά blogs επειδή εκείνοι που τα έγραψαν απέκτησαν… μεγαλομανείς τάσεις ή άλλες ψυχώσεις αποκλείοντας εμένα ως αναγνώστη και πολίτη από το να ενημερώνομαι μαζικά για την ύπαρξή τους.

    Η απάντησή σας θα σταλεί σε πάρα πολλά blogs, και θα αποπειραθώ να θέσω το θέμα επί τάπητος σε ένα… νέο blog είδος “meta-blog”) που θα ασχολείται με θέματα δεοντολογίας και κοινωνιολογίας του Διαδικτύου.

    Στη διαμάχη μεταξύ… εμού (ως επίδοξου blogger) και του αναγνώστη, υποστηρίζω αναφανδόν _τον αναγνώστη_,

    Με εκτίμηση (και ευχές για την επιτυχία της προσπάθειάς σας)
    Γιώργος Α. Στάθης

    —- προσωπικά sites, OXI blogs —-
    http://www.soundclick.com/omadeon
    http://multiforms.netfirms.com
    http://www.omadeon.com

    Y.Γ. Προφανέστατα, η μόνη αδικία που μπορεί να υποστεί blogger είναι η…
    λογοκρισία του, με το να αρνείται ένας aggregator να τον βάλει μέσα,
    μετά από επανειλημένα αιτήματά του. ΕΚΕΙ πρέπει να στραφεί το βλέμμα μας, και όχι στις μεγαλομανείς ψυχώσεις των… επίδοξων Carl Bernstein !!!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.